Chris Viola

نویسنده و حرفه ای بازاریابی

پس از گذراندن سال‌ها برای مطالعه در زمینه نوشتن و بازاریابی دیجیتال، من عاشق آموزش کلاس‌هایی در مورد این موارد در Skillshare هستم تا دیگران بتوانند مجموعه مهارت‌های خود را ایجاد کنند. من چندین سال تجربه و تحصیل در این موضوعات دارم، کتاب های زیادی خوانده ام و فیلم های زیادی در این زمینه دیده ام. من همچنین عاشق تدریس در کلاس‌های مربوط به برخی از سرگرمی‌هایم هستم، که به شما امکان می‌دهد راه‌های جدیدی را برای لذت بردن از خود در دست بگیرید، که بیشتر آنها مقرون به صرفه هستند، بنابراین هر کسی می‌تواند از آنها لذت ببرد.

من فارغ‌التحصیل مؤسسه بازاریابی دیجیتال و نویسنده‌ای هستم که می‌خواهم این مهارت‌های اثبات آتی را به دیگران آموزش دهم که دوست دارم از آنها استفاده کنم. مشتاقانه منتظر آموزش شما هستم.

دوره های این مدرس:

آموزش یک راهنمای مبتدی مطلق برای بازاریابی

An absolute beginner's guide to marketing

"اگر در زمینه بازاریابی اطلاعاتی ندارید یا فقط می خواهید اصول اولیه را مرور کنید، این دوره برای شما عالی است. "محافظ صفحه" کوین مک لئود (incompetech.com. .."


آموزش سئو فنی برای مبتدیان

Technical SEO for beginners

"اگر در حال برنامه ریزی برای یادگیری سئوی فنی هستید، این ویدئو باید اولین قدم شما باشد. این جنبه های اساسی آنچه را که نیاز دارید و همچنین نشان دادن آن را به شما می آموزد."


آموزش مقدمه ای بر طراحی گرافیک در Pixlr E

Intro to graphic design in Pixlr E

اگر می‌خواهید مقدمه‌ای با اصول طراحی گرافیک داشته باشید، نقطه خوبی برای شروع Pixlr E است که به عنوان نسخه رایگان Photoshop Lite عمل می‌کند. این. ..


آموزش راهنمای مبتدیان برای ایجاد اینفوگرافیک در Visme

The beginner's guide to creating Infographics in Visme

یاد بگیرید که از Visme برای ایجاد اینفوگرافیک استفاده کنید. این کلاس هم نحوه استفاده از نرم افزار را مورد بحث قرار می دهد و هم در مورد اینکه شما 0 تجربه در طراحی داشته باشید مهم نیست. ..


آموزش نوشتن سئو برای مبتدیان

Writing SEO for beginners

اگر می خواهید مردم قبل از دیدن رقبای شما، سایت شما را ببینند. اگر چنین است، این کلاس به شما اصول اولیه نحوه انجام این کار را با نوشتن خود می دهد.


آموزش راهنمای مبتدی برای تایپوگرافی

A beginner's guide to typography

یک راهنمای مبتدی واقعی برای تایپوگرافی. اگر چیزی در مورد تایپوگرافی نمی دانید، یا فقط به دنبال یک تازه کننده هستید، این دوره برای شما مناسب است. اعتبار موسیقی: "افزودن ...


آموزش نحوه ویرایش ویدیو و استفاده از افکت ها در Openshot

How to edit video and use effects in Openshot

ایجاد ویدیو در Openshot، یک نرم افزار رایگان ویرایش ویدیو. این دوره اصول اولیه دوره را به شما نشان می دهد و همچنین شما را با بیشتر جلوه ها آشنا می کند. ..


آموزش شروع یک داستان

Beginning a Story

اگر می خواهید چند نکته و ترفند اساسی را یاد بگیرید که شروع داستان های شما را بهتر می کند.