F. Alamadi

موشن گرافیک و انیمیشن

آموزش با کیفیت بالا: انیمیشن های موشن گرافیک

سلام،

من اینجا هستم تا کلاس‌های ویدیویی آنلاین ایجاد کنم تا به شما یاد بدهم چگونه موشن گرافیک‌های فوق‌العاده ایجاد کنید، چگونه از افترافکت برای ایجاد یک سوم پایین‌تر، انیمیشن عنوان‌ها، جلوه‌های بصری، نمایش اسلاید، بازکننده‌ها و... و سایر جلوه‌های ویدیویی جالب استفاده کنید. در Adobe After Effects، Adobe Illustrator، Adobe Photoshop و غیره...

برکان مالکوک -

"اوهوم، این درس خیلی عالی بود! من 4 ساعت گذشته روی این موضوع نشسته بودم و در نهایت به پایان رسید. چیزی که در مورد دوره فوق العاده بود این بود که او چیزهای زیادی را تکرار می کرد، به طوری که شما تمایل دارید آنها را نجات دهید. در مغز شما. گفتن همه میانبرها به شما هم خوب بود و واقعاً همیشه درباره هر کاری که انجام می‌داد صحبت می‌کردم. مطمئن هستم که نمی‌توانم همه کارهایی را که او انجام می‌داد بدون تماشای دوباره آموزش یا این آموزش انجام دهم. اما مطمئناً حداقل 50 درصد چیزهایی که یاد گرفتم در مغزم می ماند.مهمترین چیز این است که او فقط نگفت، چیزهای مهمی را هم توضیح داد تا متوجه شوید. استاد عالی! ادامه دهید. "

آنتونیو مک گرین -

"فکر می‌کنم این کلاس واقعاً عالی بود، من لذت بردم و روند واقعاً غنی‌کننده‌ای داشتم. در کل واقعاً مفید بود و انتظارات من را برآورده کرد. با تشکر !!"

آماندا کارلسون -

"یک دوره واقعا عالی! من چیزی در مورد illustrator و After Effects نمی دانستم، اما در این دوره، چیزهای زیادی در مورد نحوه استفاده از آنها برای طراحی و متحرک سازی اشیا یاد گرفتم. آن را به همه کاربران After Effects و illustrator توصیه کنید. . متشکرم ;)"

رومئو سوبراتی -

"این یک دستورالعمل گام به گام عالی از ابتدا تا انتها است، در واقع همان چیزی است که من برای مدت طولانی به دنبال آن بودم!"

آکاش بهالوال -

"کلاس عالی. فراتر از انتظارم."

دوره های این مدرس:

آموزش طراحی تخت: در Adobe Illustrator تصویری به سبک مسطح ایجاد کنید

Flat Design: Create Flat Style Illustration In Adobe Illustrator

"طراحی مسطح: در Adobe Illustrator تصویرسازی به سبک مسطح ایجاد کنید در این کلاس، شما یک سبک طراحی مسطح را در Adobe Illustrator یاد خواهید گرفت، و ما ایجاد خواهیم کرد."


آموزش موشن گرافیک: انیمیشن لوگوی سه بعدی کارتونی جعلی در افتر افکت بسازید

Motion Graphics: Create Fake 3D Cartoon Logo Animation in After Effects

"آیا دوست دارید یاد بگیرید که چگونه از ابتدا انیمیشن لوگوی کارتونی سه بعدی تقلبی شگفت انگیز، شیک و خیره کننده ایجاد کنید؛ موشن گرافیک در افترافکت؟ اگر چنین است، E. .."


آموزش موشن گرافیک: انیمیشن کاغذی هواپیما را در After Effects CC ایجاد کنید

Motion Graphics: Create Paper Airplane Animation in After Effects CC

"در کلاس "Motion Graphics: Create Paper Airplane Animation in After Effects CC"، ما با هم یک موشن گرافیک شگفت انگیز از ابتدا ایجاد می کنیم و بنابراین شما...


آموزش موشن گرافیک: جلوه متن مایع با دست خط شگفت انگیز را در افترافکت ایجاد کنید

Motion Graphics: Create Amazing Handwriting Liquid Text Effect in After Effects

Motion Graphics: Create Amazing Handwriting Liquid Text Text in After Effects در این ویدیو، ما یک دست خط شگفت انگیز Liquid Text Effect Tog ایجاد می کنیم. ..


آموزش After Effects CC: Master Motion Graphics و 2d Flat Animation

After Effects CC: Master Motion Graphics & 2d Flat Animation

"اگر دوست دارید در مورد "موشن گرافیک" بیشتر بدانید، لطفا این کلاس را نیز تماشا کنید: Motion Graphics: ساخت موشن گرافیک عالی در After Effects amp. مصور. .."


آموزش سوم پایینی شماره 5: نحوه ایجاد یک سوم پایین تر در Adobe After Effects CC را بیاموزید

Lower Third #5: Learn How to Create Cool Lower Thirds in Adobe After Effects CC

"توجه: ما به شما توصیه می کنیم که از کلاس اول (سوم پایین شماره 1) این مجموعه شروع کنید. زیرا ما در مورد اصول اولیه After Effects fo صحبت کرده ایم. .."


آموزش Motion Graphics: Master Motion Graphics در After Effects & Illustrator

Motion Graphics: Master Motion Graphics in After Effects & Illustrator

"اگر دوست دارید در مورد "موشن گرافیک" بیشتر بدانید، لطفا این کلاس را نیز تماشا کنید: After Effects CC: Master Motion Graphics amp; انیمیشن تخت 2 بعدی https://skl. ..."


آموزش After Effects CC: انتقال های ویدیویی رنگارنگ را در After Effects CC ایجاد کنید

After Effects CC: Create Colorful Video Transitions in After Effects CC

نحوه ایجاد انتقال‌های حرفه‌ای رنگارنگ در After Effects CC را بیاموزید اکنون به این کلاس بپیوندید: https://skl. sh/3FGHyEO Video Transitions پس از تولید است. .."


آموزش افترافکت: عکس های خود را به انیمیشن های نقاشی خارق العاده تبدیل کنید

After Effects: Convert Your Photos to Fantastic Painting Animations

آیا دوست دارید یاد بگیرید که چگونه عکس های خود را به انیمیشن های نقاشی خارق العاده تبدیل کنید؟ در این آموزش ویدیویی After Effects یاد خواهید گرفت که چگونه عکس خود را تبدیل کنید. ..


Adobe Photoshop: آموزش تبدیل عکس ها به طرح ها

Adobe Photoshop: Learn How to Convert Photos to Sketches

"آیا دوست دارید نحوه تبدیل عکس به اسکچ را یاد بگیرید؟ در این فیلم آموزشی یاد می گیرید که چگونه عکس ها را در کمتر از 10 دقیقه به طرح تبدیل کنید! این ...."


آموزش After Effects CC: انتقال های ویدیویی خیره کننده در After Effects ایجاد کنید

After Effects CC: Create Stunning Video Transitions in After Effects

نحوه ایجاد انتقال حرفه ای ویدیو در After Effects CC را بیاموزید Video Transitions یک تکنیک پس از تولید است که در ویرایش فیلم یا ویدیو برای ارتباط استفاده می شود. .."


آموزش سوم پایینی شماره 4: نحوه ایجاد یک سوم پایین تر در Adobe After Effects CC را بیاموزید

Lower Third #4: Learn How to Create Cool Lower Thirds in Adobe After Effects CC

"توجه: ما به شما توصیه می کنیم که از کلاس اول (سوم پایین شماره 1) این مجموعه شروع کنید. زیرا ما در مورد اصول اولیه After Effects fo صحبت کرده ایم. .."


آموزش سوم پایینی شماره 1: نحوه ایجاد یک سوم پایین تر در Adobe After Effects CC را بیاموزید

Lower Third #1: Learn How to Create Cool Lower Thirds in Adobe After Effects CC

"توجه: ما به شما توصیه می کنیم که از کلاس اول (سوم پایین شماره 1) این مجموعه شروع کنید. زیرا ما در مورد اصول اولیه After Effects fo صحبت کرده ایم. .."


آموزش انیمیشن عناوین زیبا را در افتر افکت ایجاد کنید

Create Elegant Titles Animation in After Effects

ایجاد انیمیشن عناوین زیبا در After Effects CC ثبت نام لذت ببرید: https://skl. sh/3f28sdQ به یکی دیگر از آموزش های افتر افکت عالی دیگر از Vide خوش آمدید. ..