Brooke Estin

تقویت کننده خلاق

"آنچه بروک را تعریف می کند، اشتیاق او به استفاده از خلاقیت، هوش هیجانی و همدلی به عنوان ابزاری برای ارتباط، خدمات و رشد است."

__

بروک استین یک کارآفرین خلاق، سخنران بین‌المللی، استراتژیست، طراح، مربی و هنرمندی است که به خلاقان کمک می‌کند تا آزادی و جریانی را که در زندگی و کسب‌وکار خود می‌خواهند پیدا کنند.

بروک استین یک استراتژیست برند شخصی معتبر با گروه سازندگان برند، سخنران TED، هنرمند بین‌المللی، طراح، کارشناس تجربه کاربر، و بنیانگذار استودیوی طراحی شناخته شده بین‌المللی است، که در آنجا به خلاقان، مربیان و کارآفرینان کمک می‌کند تا استراتژی خود را تعریف کنند. تجارب الهام‌بخش و سودآور برند را ایجاد کنید.

بروک علاوه بر نمایش نقاشی‌های اصلی خود در سازمان ملل، با شرکت‌های مشهور جهانی مانند Google، TED، Disney، Singularity University، IDEO و Red Bull Media House و همچنین صدها خلاق و کارآفرین اجتماعی کار کرده است. بروک به طور برجسته در یک مستند طراحی برنده جایزه حضور داشت، رویدادها و کارگاه های طراحی استراتژیک را در ایالات متحده، اروپا و آسیا رهبری کرده است و مربی سخنران و طراح ارائه بسیار مورد توجه است.

به عنوان یک کارآفرین خلاق و شیفته آزادی و میزبان او با خلاقان در سفرهایشان برای طراحی زندگی و کسب و کار هدفمند، فراوان و خلاقانه مصاحبه می‌کند. مشتریان گذشته بروک را به عنوان یک "طب سوزنی تجاری" توصیف کرده اند زیرا منطقه نبوغ او در رفع انسداد انرژی خلاق و ایجاد یک سیستم پشتیبانی جاری به صورت استراتژیک است.

بروک متولد کالیفرنیا، بزرگ‌شده تایلند، تحصیل‌کرده بریتانیا و ساکن اسپانیا، تعریف یک شهروند جهانی است.

در

درباره من بیشتر بدانید

دوره های این مدرس:

آموزش هنر ارائه: طراحی + تحویل

The Art of the Presentation: Design + Delivery

این کلاس تکنیک‌هایی را آموزش می‌دهد که می‌توانند در پلتفرم‌های مختلف مورد استفاده قرار گیرند - چه در حال ارائه فروش، چه تدریس یک دوره آنلاین، و چه به صورت تخصصی. ..