Benjamin Weinberg

انگلیسی به عنوان معلم زبان دوم

بن بنیانگذار زبان انگلیسی از A تا Z است. او در چهار سال گذشته معلم و مدرس ESL بوده است. بن در دسامبر سال 2013 گواهینامه TEFL/TESOL خود را از آکادمی بین المللی TEFL دریافت کرد. او تجربیات بسیار متنوعی در آموزش زبان انگلیسی به عنوان زبان دوم به دانش آموزان از سراسر جهان دارد. بن برای شرکت‌ها و سازمان‌هایی مانند Berlitz Inc.، مرکز انگلیسی واشنگتن، و مرکز آموزشی هانتینگتون انگلیسی تدریس کرده است.

علاوه بر این، بن یک سال را در استانبول ترکیه گذراند و در آنجا انگلیسی را تا دبیرستان تدریس کرد. دانش آموزان و همچنین تدریس خصوصی به بزرگسالان ترک. بن در ادامه ماجراجویی‌های خود در خارج از کشور، اخیراً در مدلین، کلمبیا زندگی می‌کند و در یک دبیرستان دولتی داوطلبانه به دانش‌آموزان کلمبیایی کمک می‌کند تا مهارت انگلیسی خود را به عنوان بخشی از طرح ملی «کلمبیا دو زبانه» وزارت آموزش و پرورش بهبود بخشند. او برای یک سازمان غیردولتی مستقر در بوگوتا، کلمبیا کار می کرد.

بن تجربه زیادی در آموزش آنلاین انگلیسی از طریق وب‌سایت‌هایی مانند Verbling، Italki، Preply و غیره دارد. او در هر نوع موضوع انگلیسی، چه آماده کردن یک مدیر بازرگانی برای مصاحبه یا کمک به یک دانشجوی کالج، به خوبی مسلط است. ACE امتحان تافل آنها.

دوره های این مدرس:

آموزش تسلط بر اسامی مفرد و جمع - کلاس گرامر انگلیسی

Mastering Singular and Plural Nouns - English Grammar Class

"این کلاس به دو نوع اصلی از اسم ها برای بیان در زبان انگلیسی می پردازد: اسم های مفرد و جمع. در این ویدئو، شما می توانید بیشتر بیاموزید. ..."


آموزش تسلط بر صدای فعال و غیرفعال - کلاس گرامر انگلیسی

Mastering Active and Passive Voice - English Grammar Class

"این کلاس یک ساعته دو صدای اصلی را برای بیان در زبان انگلیسی پوشش می دهد: صدای فعال و صدای منفعل. تقریباً در یک ساعت کامپایل ...."