Anne Smerdon

هنرمند آبرنگ برنده جایزه

من یک هنرمند حرفه ای برنده جایزه () و معلم هنر از استرالیا هستم. من بیش از 10 سال است که از آبرنگ، روغن و زغال استفاده می کنم و آثارم را در سطح ملی و بین المللی به نمایش گذاشته و به فروش می رسانم. من به خاطر آبرنگ های آزاد و بی دردسر و نقاشی های رنگ روغن واقع گرایانه ام از پرندگان شناخته شده ام. من برنده جوایزی شده ام، توسط گالری های هنری تجاری نمایندگی شده ام و آثارم را به مجموعه داران برجسته فروخته ام. اما چیزی که بیشتر به آن افتخار می کنم کلاس های هنری من است!

ببینید، من به شکستن این کلیشه افتخار می کنم که "بعضی از مردم به طور طبیعی خلاق هستند و برخی دیگر خلاق نیستند". هیچ چیز رضایت‌بخش‌تر از این نیست که کسی را پیدا کنید که «هنرمند نیست» یا «نمی‌تواند برای نجات خود یک مجسمه چوبی بکشد» و به او نشان دهید چقدر خلاق هستند! و این دقیقاً همان کاری است که من در Artory انجام می دهم.

من از سال 2015 در Kingscliff اداره می‌کنم و تجربه عملی آموزش بزرگسالان و کودکان را دارم. این بدان معناست که، برخلاف بسیاری از معلمان آبرنگ دیگر که آنلاین می‌بینید، من 6 سال گذشته را صرف آموزش آبرنگ به افراد واقعی در کلاس‌های واقعی کرده‌ام، بنابراین دقیقاً می‌دانم اکثر هنرمندان احتمالاً چه اشتباهاتی مرتکب می‌شوند و چگونه به شما کمک کنم از آنها اجتناب کنید. من به این شهرت دارم که دانش‌آموزانم را بدون ایجاد احساس ناامنی یا سرخوردگی به سطح بالاتری می‌برم. و بسیاری از دانش آموزان من حتی به فروش آثار خود و برنده شدن در مسابقات هنری رفته اند!

پس اگر در مورد شروع کلاس های من عصبی هستید، نگران نباشید! من اینجا هستم تا به شما کمک کنم تا آن استعداد پنهان را آشکار کنید، تا به طور مجازی دست شما را بگیرم و به شما کمک کنم خلاقیت خود را باز کنید. من می خواهم به شما نشان دهم که نقاشی با آبرنگ چقدر می تواند آسان و سرگرم کننده باشد! بنابراین مواد خود را بردارید، یک فنجان چای (یا اگر دوست دارید یک شراب!) بردارید و آماده شوید تا با من نقاشی را شروع کنید!

www.annesmerdon.com

www.artory.com.au

اجتماعی

دوره های این مدرس:

آموزش غروب های آبرنگ: چگونه آسمان ها را نقاشی کنیم و نور و جو را به راحتی ثبت کنیم!

Watercolor sunsets: How to paint skies and capture light and atmosphere with ease!

آیا قبلاً سعی کرده اید آسمان را با آبرنگ نقاشی کنید اما به طرز وحشتناکی اشتباه شده است؟ آیا در نهایت رگه‌دار، پر از واترمارک یا ظاهری ساده و کسل‌کننده بود. ..


آموزش تصویرسازی مد سریع و آسان با آبرنگ و کلاژ

Quick & Easy Fashion Illustration with Watercolor and Collage

"ممکن است تماس بزرگی باشد، اما این پروژه شاید سرگرم کننده ترین پروژه ای باشد که تا به حال با رنگ های خود خواهید داشت. من این پروژه را با Artory Art Scho خود امتحان کرده و آزمایش کرده ام."


آموزش تکنیک‌های آبرنگ آزاد آسان شد: صحنه‌ای سرگرم‌کننده از نهنگ و اقیانوس

Loose watercolor techniques made easy: a fun whale and ocean scene

اولین چیزی که بیشتر مردم را به آبرنگ جذب می کند، احساس شل و بی دردسر آن است. با این حال بسیاری در رسیدن به آن شکست می خورند. چرا؟ خوب، اعتماد به نفس و تجربه می خواهد. ..