Alexandra Motovilina

هنرمند آبرنگ

سلام! نام من الکساندرا موتوویلینا است و من یک تصویرگر آبرنگ هستم.

من در تصویرسازی آبرنگ غذا تخصص داشتم و به عنوان تصویرگر برای ایجاد تصاویر برای کافه ها، رستوران ها و مارک های مواد غذایی کار می کنم. بیشتر از همه، من عاشق کشیدن دسرهای فرانسوی هستم، زیرا آنها مانند قطعات کوچک هنری به دنبال من هستند. شما می‌توانید تصاویر من را در قسمتی که اخیراً نشان داده‌ام پیدا کنید.

آبرنگ علاقه خالص من است. من از کودکی به نقاشی علاقه داشتم و خوشبختانه این حرفه من شد. اما من فقط در سال 2013 این کار را آگاهانه شروع کردم. من واقعاً دوست دارم تجربه خود را به اشتراک بگذارم زیرا اشتراک گذاری مراقبت است!

سال گذشته میزبانی کارگاه هایم را شروع کردم و سپس تصمیم گرفتم در نهایت از اینجا شروع کنم، در یک پلت فرم Skillshare. امیدوارم از کلاس من بیاموزید، و لطفا نظرات و سوالات خود را بنویسید، خوشحال خواهم شد که به شما کمک کنم!

دوره های این مدرس:

آموزش چگونه تاج کریسمس را نقاشی کنیم

How to paint a Christmas Crown

"در این کلاس به شما پیشنهاد می کنم تاج کریسمس را نقاشی کنید که دارای عناصر دکوری مختلف است، مانند گل کریسمس، پنبه، چوب قند، زنگ های طلا و ...."


آموزش نحوه رنگ آمیزی دسرهای آبرنگ

How to Paint Watercolor Desserts

در این کلاس، به شما نشان می‌دهم که چگونه یک دسر آبرنگ را نقاشی کنید. من نحوه کشیدن انواع مختلف بافت را توضیح می‌دهم - مانند خمیر، خامه، توت‌های آبدار، و gl. ..


آموزش نحوه رنگ آمیزی کیک شیرینی زنجبیلی کریسمس

How to paint Christmas Gingerbread Cake

زمان کریسمس فرا رسیده!


آموزش نحوه رنگ آمیزی دسر فرانسوی با آبرنگ

How to Paint Watercolor French Dessert

"در این کلاس، من به شما نشان خواهم داد که چگونه یک شیرینی نمادین فرانسوی زیبا و پر زرق و برق را با آبرنگ نقاشی کنید - سنت اونوره از معروف Ladurée. من توضیح خواهم داد که چگونه ...."