Elizabeth Rohrbaugh

هنرمند آبرنگ و اکریلیک


خب سلام! خیلی خوشحالم که اینجایی!! من الیزابت هستم. من یک هنرمند خود آموخته و عاشق نقاشی هستم. من در درجه اول با آبرنگ و اکریلیک نقاشی می کنم و می توانم به شما یاد بدهم که این کار را انجام دهید. باعث افتخار من است که به من در کلاس پیوستید!

مدرسه هنر شرط لازم برای هنرمند بودن نیست، بنابراین امیدوارم همه اینجا احساس راحتی کنند. سعی می‌کنم درس‌هایم را به مراحل ساده تقسیم کنم، فقط با دستورالعمل‌های کافی که مفید باشد، اما همچنان به خلاقیت شما اجازه می‌دهم. به یاد داشته باشید، واقعاً هیچ قانونی در هنر وجود ندارد! شاید به همین دلیل است که من آن را خیلی دوست دارم!

پس براش ها و کمی رنگ خود را بردارید و به من در این کلاس ها بپیوندید. من هم دوست دارم نقاشی‌های شما را ببینم، بنابراین لطفاً آنها را در پروژه‌ها به اشتراک بگذارید و اگر مایلید نظر خود را برایم بنویسید - برای همیشه از شما سپاسگزار خواهم بود!

امیدوارم از کلاس های من لذت ببرید!

دوره های این مدرس:

آموزش گل های بنفش آبرنگ با قلم مو

Watercolor Purple Flowers with Wedge Brush

"به من بپیوندید تا با استفاده از قلم موی گوه ای گل های زیبای آبرنگ نقاشی کنم! تکنیک هایی را که به شما نشان می دهم می توانید دوباره در تعدادی از گل ها و نقاشی های دیگر استفاده کنید. شما...."


آموزش کارتهای گلدار آبرنگ آسان بهاری

Easy Spring Watercolor Floral Cards

در این کلاس، 6 گل ساده و زیبا با آبرنگ نقاشی می‌کنید تا کارت‌های اصلی بسازید! بهار در آرایه ای از رنگ و شکوفه می جهد و یک گل است. ..


آموزش گل های آبرنگ پررنگ برای مبتدیان

Bold Watercolor Florals for Beginners

"یک تمرین هنری هدیه ای به خودتان است! در این کلاس من پروژه های سرگرم کننده را با استفاده از چند متریال به شما آموزش می دهم! شما می توانید از این تکنیک ها و لوازم در کار خود استفاده کنید. . .."