Mikael Baggström

آهنگساز | طراح صدا | تهیه کننده ویدیو

سلام دوستان و افراد خلاق!

اسم من مایک است و آهنگساز، طراح صدا و هنرمند هستم. من داستان، سفر، تجربه و دانش خود را به اشتراک می گذارم تا افراد خلاقی مانند شما را الهام بخشم و توانمند کنم. =)

اشتیاق من

من معتقدم که یادگیری باید سرگرم کننده باشد. من دوست دارم شخصیت خود را در سبک تدریس خود بیاورم. من هم سعی می کنم دوره هایم را پویا کنم تا برای شما جذاب تر باشد. =)

با احترام،
مایک از سوئد
نوشتن | هنرمند | مربی

دوره های این مدرس:

آموزش فشرده سازی زنجیره جانبی برای تولید موسیقی را بیاموزید

Learn Sidechain Compression for Music Production

"آیا موسیقی می سازی؟ من فرض می‌کنم که می‌خواهید کیفیت تولیدات موسیقی خود را به سطح حرفه‌ای ارتقا دهید، جداسازی بهتری بین آهنگ‌ها، a. .."


آموزش سازندگان موسیقی - یک صدای باس استاد ایجاد کنید

Music Makers - Create a Master Bass Sound

"خوش آمدی - سلام دوستان و خوش آمدید! در این کلاس شما یاد خواهید گرفت که چگونه الگوی باس اصلی خود را بسازید، به طوری که بتوانید صدای بیس عالی را شماره گیری کنید. .."


آموزش نحوه بازی یوکلله (برای مبتدیان)

Learn How to Play Ukulele (for beginners)

"نواختن یوکلل را به عنوان یک مبتدی کامل یاد بگیرید سلام، و به این کلاس خوش آمدید، جایی که نحوه نواختن این ساز شگفت انگیز به نام "یوکلل" را یاد خواهید گرفت. م..."


آموزش چگونه موسیقی حماسی بسازیم

How to Compose Epic Music

ماجراجویی شما در آهنگسازی موسیقی حماسی سلام آهنگسازان، مایک اینجا. و شما در حال رفتن به یک ماجراجویی یادگیری جدید هستید. مقصد شما برای این سفر، ..


آموزش نحوه ساخت موسیقی محیطی (ایجاد دنیاهای صدا)

How to Compose Ambient Music (Create Sound Worlds)

ماجراجویی شما در آهنگسازی موسیقی محیطی سلام آهنگسازان، مایک اینجا. و شما در حال رفتن به یک ماجراجویی یادگیری جدید هستید. مقصد شما برای این سفر ..


آموزش نحوه راه اندازی یک استودیوی موسیقی خانگی

How to Setup a Home Music Studio

خوش آمدید - سلام دوستان و خوش آمدید! در این کلاس یاد می‌گیرید که چگونه یک استودیوی موسیقی خانگی راه‌اندازی کنید تا بتوانید موسیقی خودتان را بسازید. یاد بگیرید 1. چه ابزار و. ..


آموزش چگونه ملودی های خاطره انگیز بنویسیم

How to write Memorable Melodies

"سفر شما در ملودی آیا می خواهید در نویسندگی و خلق ملودی های خاطره انگیز در آهنگسازی استاد شوید؟ آیا می خواهید بتوانید هر چیزی را بنویسید؟ .."


آموزش آهنگسازی - ریتم و ضربی

Music Composition - Rhythm & Percussion

"پرکاشن ریتم در آهنگسازی آیا می‌خواهید در موسیقی خود به ریتم، سازهای کوبه‌ای و درایو تسلط داشته باشید؟ پس از این دوره شما قادر خواهید بود رهبری و د. .."


آموزش موفقیت YouTube - راهنمای 7 مرحله ای برای سئوی YouTube

YouTube Success - 7 Step Guide to YouTube SEO

"با یادگیری SEO بازدیدهای بیشتری را در ویدیوهای YouTube خود دریافت کنید هی دوستان! ابتدا می‌خواهم به شما در این کلاس خوشامد بگویم، جایی که راهنمای 7 مرحله‌ای آسان من برای YouTu را یاد خواهید گرفت. .."


آموزش ضبط MIDI برای تولید موسیقی را بیاموزید

Learn MIDI Recording for Music Production

درباره ضبط MIDI و MIDI بدانید آیا به تولید موسیقی، ترانه سرایی و ساخت موسیقی در رایانه خود علاقه دارید؟ خوب، پس باید در مورد MID یاد بگیرید. ..


آموزش آهنگسازی موسیقی - اسرار جریان کار حرفه ای

Music Composition - Professional Workflow Secrets

آهنگساز کارآمد و خلاق باشید. خوش آمدید، و به خاطر انتخاب ارتقای بهره‌وری، خلاقیت و سرعت بخشیدن به گردش کارتان تبریک می‌گوییم. ..


آموزش آهنگسازی - رعد و برق سریع

Compose Music - Lightning Fast

برای افزایش سرعت آماده شوید آیا می خواهید بتوانید در زمان کمتری موسیقی بیشتری بسازید؟ آیا شما همچنین می خواهید به عنوان یک موسیقی ساز بر جریان کار خلاقانه و بهره وری خود تسلط داشته باشید. ..


آموزش با میکروفون Lavalier برای ویدیوهای خود صدا ضبط کنید

Record Audio for your Videos with a Lavalier Microphone

خوش آمدید سلام دوستان! در این کلاس شما یاد می گیرید که چگونه با میکروفون لاوالیر (که به آن "لاو میکروفون" یا "میکروفون برگردان" نیز می گویند، صدا را برای ویدئوهای خود ضبط کنید. سود. ..


آموزش Logic Pro X - بر گردش کار تولید موسیقی خود مسلط شوید

Logic Pro X - Master your Music Production Workflow

«Professional Music Production in Logic Pro X به این دوره خوش آمدید، و به خاطر انتخاب تسلط بر گردش کار خود برای تولید موسیقی در Logic Pro تبریک می‌گویم.


آموزش چگونه امروز حرفه موسیقی خود را شروع کنید

How to Kickstart your Music Career Today

کار موسیقی خود را از امروز شروع کنید آیا می خواهید از مهارت ها و تجربه خود در موسیقی درآمد ثابتی داشته باشید؟ آیا رویای یک شغل تمام وقت موفق را به عنوان یک ..


آموزش بهره وری خود را به حداکثر برسانید: با انرژی بیشتر

Maximize Your Productivity: With More Energy

"خوش آمدید - سلام دوستان و خوش آمدید! در این کلاس یاد می گیرید که چگونه انرژی خود را تقویت کنید، که دومین ستون از رازهای بهره وری من است. انرژی بیشتری دریافت کنید. ..."


آموزش آهنگسازی - اوستیناتوهای ریتمیک قدرتمند ایجاد کنید

Music Composition - Create Powerful Rhythmic Ostinatos

"یاد بگیرید چگونه اوستیناتوهای ریتمیک قدرتمند بسازید با سلام و خوش آمد گویی به همه آمپ آهنگسازان موسیقی تهیه کنندگان! نام من مایک است و اکنون به شما یاد خواهم داد که چگونه بسازید. .."


آموزش رازهای آهنگسازی - یک الگوی پروژه ایجاد کنید

Songwriting Secrets - Create a Project Template

"خوش آمدید! در این کلاس یاد خواهید گرفت که چگونه یک قالب پروژه موسیقی شگفت انگیز را در نرم افزار تولید موسیقی خود ایجاد کنید که DAW (Digital Audio Worksta. . . .."


آموزش اسرار ترانه سرایی - برگه های سرب

Songwriting Secrets - Lead Sheets

"در این کلاس شما وضوح شگفت انگیز و جریان سازنده ای را که به دست خواهید آورد، با ایجاد و استفاده از یک صفحه اصلی در ترانه سرایی و حرفه ای خلق موسیقی خود خواهید آموخت.


آموزش تئوری موسیقی برای مبتدیان

Music Theory for Beginners

«تبریک می‌گویم که تصمیم گرفتید به یک ماجراجویی شگفت‌انگیز بروید شما در شرف یادگیری ملزومات آهنگسازی هستید. عناصر، قوانین و دستورالعمل ها. .."


آموزش چگونه بر احساسات در موسیقی خود مسلط شوید

How to Master Emotions in Your Music

سفر شما برای تسلط بر احساسات در موسیقی به عنوان یک آهنگساز و هنرمند، شما رهبر سازها هستید. شما کارگردان احساسات هستید. شما… یک آمازی بسازید. ..


آموزش نحوه ایجاد خطوط بیس عالی

How to Create Great Basslines

آیا می خواهید خطوط بیس عالی برای موسیقی خود بنویسید؟ آیا از تنها استفاده از نت های ریشه بلند برای باس در موسیقی خود خسته شده اید؟ مانند استفاده از آکوردهای بلوک ایستا است. ..


آموزش نحوه استفاده از سینتی سایزر برای تولید موسیقی

How to use Synthesizers for Music Production

"به راهنمای من در مورد سینتی سایزرها برای تولید موسیقی خوش آمدید Hello Music Composers amp; تهیه کنندگان! نام من مایک است و اکنون به شما نحوه عملکرد سینت سایزرها را آموزش می دهم. .."


آموزش آهنگسازی موسیقی سینمایی - ریتم و ضربی

Cinematic Music Composition - Rhythm & Percussion

آهنگسازی موسیقی سینمایی - ریتم  پرکاشن سلام آهنگسازان، مایک اینجا. و شما در حال رفتن به یک ماجراجویی یادگیری جدید هستید. مقصد شما برای این ..


آموزش الگوی تولید موسیقی خود را در DAW خود ایجاد کنید

Create your Music Production Template in your DAW

"نحوه ایجاد الگوی DAW خود را بیاموزید آیا به تولید موسیقی، ترانه سرایی و ساخت موسیقی در رایانه خود علاقه دارید؟


آموزش نام تجاری حرفه ای خود را ایجاد کنید - برای خلاقان و هنرمندان

Create your own Professional Brand - For Creatives and Artists

شروع به ایجاد برند حرفه ای خود کنید تصور کنید برند خود را داشته باشید، که در سفر خلاقانه خود به عنوان یک هنرمند بسیار سودمند خواهد بود. داشتن یک. ..


آموزش صدا برای تولید ویدئو: چگونه می توانید صدای عالی را در ویدیوهای خود دریافت کنید

Audio for Video Production: How to get Great Audio in Your Videos

"تمام مراحل دریافت صدای خوب در ویدئوهای خود را از یک تولید کننده ویدئو/صوتی حرفه ای بیاموزید. من به شما یاد خواهم داد که چگونه صدای خود را آماده کنید، ضبط کنید و صیقل دهید."


آموزش یادگیری Omnisphere 2.5 - The Power Synth

Learn Omnisphere 2.5 - The Power Synth

"سفر شما در Omnisphere خوش آمدید، و برای انتخاب شیرجه به Omnisphere تبریک می گویم. شما در شرف یادگیری و تسلط بر پایه های یکی از g. .."


آموزش ترانه سرایی برای مبتدیان کامل

Songwriting for Complete Beginners

"آیا این کلاس برای شماست؟ آیا تا به حال به این فکر کرده اید که چگونه موسیقی خود را بسازید، اما واقعا نمی دانید چگونه شروع کنید. پس این کلاس برای شما عالی است. . .."


آموزش طراحی صدا - ایجاد Riser FX برای Transitions

Sound Design - Create Riser FX for Transitions

"Riser Effects اصطلاحی است برای نوع صداهایی که در طول زمان بلندتر می شوند. صداهایی که به طور مداوم انرژی و تنش را افزایش می دهند. با این حال، حوا...."


آموزش میکس موسیقی شما - صدایی حرفه ای دریافت کنید

Mixing Your Music - Get a Professional Sound

بیاموزید که چگونه موسیقی خود را به صورت حرفه ای میکس کنید آیا به تولید موسیقی، ترانه سرایی و ساخت موسیقی در رایانه خود علاقه دارید؟ خوب، اگر می‌خواهید حرفه‌ای بگیرید. ..


آموزش نحوه نوشتن موسیقی با زهی ارکسترال

How to write Music with Orchestral Strings

"ماجراجویی شما با رشته ها آیا صدای زهی ارکسترال را دوست دارید؟ از تارهای تکنوازی احساسی در حال نواختن ملودی های زیبای سربی که پر از cl کریستال است. .."


آموزش وبلاگ ویدیویی خود را راه اندازی کنید

Start your own Video Blog

"Welcome  - Hey Friends and Welcome! در این کلاس یاد می گیرید که چگونه وبلاگ ویدیویی خود را راه اندازی کنید تا بتوانید داستان خود را با جهان به اشتراک بگذارید. یاد بگیرید 1. W..."


آموزش تولید ویدئو وب کم برای مبتدیان

Webcam Video Production for Beginners

"این دوره در مورد چیست؟ این دوره به شما آموزش می دهد: چگونه فیلم، ویرایش و تولید ویدیوهای وب کم با کیفیت بالا، با نور، تصویر و صدای خوب را بسازید. مثال های o. .."


آموزش طراحی صدا - ایجاد Power FX برای تولید موسیقی

Sound Design - Create Power FX for Music Production

"پاور FX amp؛ بازدید این اصطلاح من برای صداهای بزرگ با ماندگاری طولانی است که می تواند صدای ضربی یا تندی باشد. ضربات قدرت در نقطه انتقال دقیق استفاده می شود. .."


آموزش تولید موسیقی: اثر Reverb

Music Production: The Reverb Effect

"Earn the Reverb Effect in Music Productionآیا به تولید موسیقی، ترانه سرایی و ساخت موسیقی در رایانه خود علاقه دارید؟ خوب، Reverb Effect یکی است..."


آموزش فیلمبرداری پس زمینه سیاه

Film a Black Background Video

چرا این دوره را بگذرانید؟ آیا شما یک سازنده ویدیو، یوتیوبر، مالک کسب و کار آنلاین، معلم، بلاگر ویدیویی مستقل هستید یا به سادگی دوست دارید ویدیوهای آنلاین تولید کنید. ..


آموزش با تمرکز بهتر مولدتر شوید

Become More Productive with Better Focus

"خوش آمدی - سلام دوستان و خوش آمدید! =) در این کلاس یاد خواهید گرفت که چگونه توانایی تمرکز خود را افزایش دهید، که اولین رکن رازهای بهره وری من است. ..."


آموزش چگونه موسیقی آرامش بخش بسازیم

How to Compose Relaxing Music

سفر شما در موسیقی آرامش بخش سلام آهنگسازان و افراد خلاق! آیا عاشق گوش دادن به موسیقی آرامش بخش هستید. موسیقی که مانند یک پتوی نرم احساس می شود، و شما را قرار می دهد. ..


آموزش با تولید ویدئو شروع کنید

Get Started with Video Production

"یاد بگیرید چگونه با تولید ویدئو شروع کنید تا بتوانید محتوای ویدیویی بسازید و منتشر کنید. در مقایسه با افراد عادی، زمان بیشتری را صرف تماشای ویدیو می‌کند. .."


آموزش چگونه موسیقی ترسناک بنویسیم

How to write Scary Music

"سفر شما در موسیقی تاریک سلام آهنگسازان، مایک اینجاست. و شما در حال رفتن به یک ماجراجویی یادگیری جدید هستید. مقصد شما برای این سفر، یادگیری s است. .."


آموزش چگونه موسیقی اکشن سینمایی بسازیم

How to Compose Cinematic Action Music

"سلام آهنگسازان، مایک اینجاست. و شما در حال رفتن به یک ماجراجویی یادگیری جدید هستید. هدف نهایی و مقصد شما برای این سفر، باز کردن رازهای mus است."


آموزش یوتیوب: از برندسازی برای رشد کانال خود استفاده کنید

Youtube: Use Branding to grow your Channel

"بررسی اجمالی دوره استراتژی های اساسی برندسازی را که می توانید در یوتیوب و ویدیوهای خود استفاده کنید، یاد خواهید گرفت. ما به مواردی مانند کانال یوتیوب پی شما نگاه خواهیم کرد.


آموزش نحوه طراحی صدا برای آهنگسازی

How to Sound Design for Music Composition

"سفر شما در طراحی صدا آیا می خواهید یاد بگیرید که چگونه صداهای منحصر به فرد را برای استفاده در موسیقی خود طراحی کنید؟ شما به اصول طراحی صدا تسلط خواهید داشت. .."


آموزش نحوه ایجاد پیشرفت های آکورد شگفت انگیز

How to create Amazing Chord Progressions

"ماجراجویی شما با پیشرفت آکورد آیا می خواهید استاد پیشرفت آکورد و شکل دادن به داستان هارمونی در موسیقی خود شوید؟ میخوای بنویسی .."


آموزش یوکلل خود را با احساسات بازی کنید

Play your Ukulele with Emotion

«آیا می‌خواهید یوکلل خود را با احساسات و بیان بیشتری بازی کنید؟ اگر از قبل اصول اولیه را می دانید، این کلاس دانش و تمرین های مورد نیاز را در اختیار شما قرار می دهد. .."


آموزش نحوه پخش ضبط (برای مبتدیان)

Learn How to Play the Recorder (for beginners)

"سلام، و به این کلاس خوش آمدید، جایی که نحوه نواختن این ساز شگفت انگیز به نام "ضبط ضبط" را یاد خواهید گرفت. نام من مایک است و این کلاس را برای شما ساخته ام.


آموزش موفقیت در یوتیوب - 21 گام برای یک کانال یوتیوب موفق

Youtube Success - 21 Steps to a Successful Youtube Channel

"آیا یک کانال یوتیوب موفق می خواهید؟ تصور کنید اگر کانالی با 10 یا حتی 100 هزار مشترک داشته باشید چه تأثیری می توانید داشته باشید. فکر کن .."


آموزش ساخت موسیقی ارکستر هیبریدی

Learn How to make Hybrid Orchestral Music

"امروز سفر یادگیری جدید شما آغاز خواهد شد! شما یاد خواهید گرفت که چگونه سبک ترکیبی ارکسترال موسیقی را بسازید که در فیلم های مدرن، تلویزیون بسیار محبوب شده است..."


آموزش موفقیت YouTube برای سازندگان و هنرمندان موسیقی

YouTube Success for Music Makers and Artists

"پایگاه طرفداران خود را در YouTube بسازید و رشد دهید آیا می‌خواهید یک کانال یوتیوب فوق‌العاده موفق ایجاد کنید؟ اکنون شانس شما برای اقدام و ایجاد یک کانال YouTube است. ..."


آموزش نحوه نواختن لیر هارپ را بیاموزید

Learn How to Play Lyre Harp

"سلام، و به این کلاس خوش آمدید، جایی که نحوه نواختن این ساز شگفت انگیز به نام "Lyre" را یاد خواهید گرفت. این ساز اساساً مانند یک چنگ کوچک است، بنابراین اغلب آل ...


آموزش نحوه نواختن سوت قلع ایرلندی را بیاموزید

Learn How to Play the Irish Tin Whistle

آموزش نحوه بازی سوت قلع به ماجراجویی خود در یادگیری نحوه نواختن سوت قلع ایرلندی خوش آمدید. این یک سفر فوق العاده و سرگرم کننده خواهد بود، حتی بیشتر. ..


آموزش اسرار ترانه سرایی - یک موکاپ موسیقی بسازید

Songwriting Secrets - Create a Music Mockup

خوش آمدی! در این کلاس یاد خواهید گرفت که چگونه می‌توانید طرح‌های کاملی را که به آن موکاپ‌های موسیقی نیز می‌گویند، قبل از شروع ساخت موسیقی کامل بسازید. شما وای ..


آموزش طراحی صدا - ایجاد جلوه های صوتی Whoosh

Sound Design - Create Whoosh Sound Effects

"جلوه‌های صوتی Whoosh. اینها صداهایی هستند که جلوه‌های انتقالی کوتاه هستند، که به نظر می‌رسند مانند صدایی که به سرعت در هوا پرواز می‌کند. شما اغلب صدای آن را می‌شنوید."


آموزش چگونه از آکورد و هارمونی در موسیقی خود استفاده کنید

How to use Chords & Harmony in Your Music

تبریک بعد از این دوره، شما می توانید از قدرت واقعی آکوردها و پیشرفت های آکورد در موسیقی خود استفاده کنید. شما قادر خواهید بود احساسات را کنترل کنید. ..


آموزش تولید موسیقی: اثر تاخیری (اکو) را یاد بگیرید

Music Production: Learn the Delay (Echo) Effect

تأثیر تأخیر برای تولید موسیقی را بیاموزید آیا به تولید موسیقی، ترانه سرایی و ساخت موسیقی در رایانه خود علاقه دارید؟ خوب اثر تاخیر یک o است. ..


آموزش تولید موسیقی: اثر کمپرسور را یاد بگیرید

Music Production: Learn the Compressor Effect

"آیا به تولید موسیقی علاقه دارید؟ آیا می خواهید کیفیت موسیقی خود را افزایش دهید و میکس های بلندتر و متعادل تری دریافت کنید؟ در این خلاقانه و الهام بخش. .."


آموزش اسرار آهنگسازی - نمودارهای آکورد

Songwriting Secrets - Chord Charts

خوش آمدی! در این کلاس شما قدرت ایجاد و استفاده از نمودار آکورد را برای کمک به شما در گردش کار آهنگسازی و آهنگسازی خود خواهید آموخت. شما لیز خواهید کرد. ..


آموزش تولید موسیقی: EQ برای میکس کردن موسیقی شما

Music Production: EQ for Mixing your Music

افکت EQ را برای تولید موسیقی بیاموزید آیا به تولید موسیقی، ترانه سرایی و ساخت موسیقی در رایانه خود علاقه دارید؟ خوب EQ Effect یکی از اینهاست. ..


آموزش ویرایش MIDI برای تولید موسیقی

Learn MIDI Editing for Music Production

"درباره ویرایش MIDI بدانید آیا به تولید موسیقی، ترانه سرایی و ساخت موسیقی در رایانه خود علاقه دارید؟ خب، پس باید در مورد ویرایش MIDI بیاموزید. ..."


آموزش سازندگان ویدیو: گرافیک سوم پایین خود را طراحی کنید

Video Makers: Design your own Lower Third Graphic

"در این کلاس یاد خواهید گرفت: چگونه گرافیک سوم حرفه ای خود را برای ویدیوهای خود طراحی کنید. بعد از این کلاس شما قادر خواهید بود: حرفه ای خود را طراحی کنید .."


آموزش رازهای آهنگسازی - طوفان فکری موسیقی جدید

Songwriting Secrets - Brainstorming New Music

"خوش آمدید! در این کلاس یاد خواهید گرفت که چگونه جلسات طوفان فکری انجام دهید تا ایده های جدیدی برای موسیقی خود داشته باشید. من نکات و ترفندهای برتر خود را به اشتراک می گذارم. . .."