Jestoni Esteban

طراح گرافیک • مدرس آنلاین

سلام. اسم من جستونی است. من یک طراح گرافیک و مربی آنلاین هستم. من هفت سال در صنعت طراحی هستم.

من با انجام طرح های گرافیکی در اینترنت امرار معاش می کنم و دوست دارم با مشتریان مختلف در سراسر جهان ارتباط برقرار کنم. من همچنین دوست دارم تدریس کنم و دانش و تجربیاتم را در اختیار همه قرار دهم. اینجا در Skillshare، کلاس‌های طراحی مبتنی بر پروژه می‌گذارم، به این معنی که شما در یک کلاس چیزهای زیادی یاد خواهید گرفت و می‌توانید پس از شرکت در آن طرح خود را ایجاد کنید.

با دانش عالی و طیف وسیعی از تجربه، اکنون به استعداد و سبک منحصر به فردی در طراحی مجهز شده ام که دوست دارم با دانشجویان و طراحان مشتاق به اشتراک بگذارم.

دوره های این مدرس:

آموزش نحوه طراحی تصویر خط خیره کننده در Adobe Illustrator

How to design Stunning Line Illustration in Adobe Illustrator

در این کلاس می خواهیم یاد بگیریم که چگونه با استفاده از adobe illustrator یک تصویر خط طراحی کنیم. این یک سبک سرگرم کننده است که می توانید آن را امتحان کنید و به مجموعه مهارت های خود اضافه کنید. اگر شما ..


آموزش طراحی تی شرت در Canva برای افراد غیر طراح

T-shirt Design in Canva for Non Designers

"آیا می خواهید یاد بگیرید که چگونه یک طرح گرافیکی ایجاد کنید؟ آیا می خواهید بدون استفاده از یک برنامه گرافیکی ویرایشگر گران قیمت یک طرح پیراهن جالب و شیک ایجاد کنید؟ W. ..."


آموزش چگونه یک کارت ویزیت موثر طراحی کنیم

How to Design an Effective Business Card

"در این کلاس، شما قرار است یاد بگیرید که چگونه یک کارت ویزیت را از ابتدا در فتوشاپ و ایلوستریتور طراحی کنید، شما نه تنها نحوه طراحی را یاد خواهید گرفت..."


آموزش نحوه طراحی پوستر رترو در Adobe Photoshop

How to Design Retro Poster in Adobe Photoshop

"در این کلاس، شما می خواهید یاد بگیرید که چگونه یک پوستر یکپارچهسازی با سیستمعامل بستنی را در ادوبی فتوشاپ طراحی کنید. من گام به گام در مورد نحوه ایجاد این پوستر با شما به اشتراک خواهم گذاشت."


آموزش ضروری Adobe Illustrator برای مبتدیان

Adobe Illustrator Essential Training For Beginners

"لینک به آموزش پروژه های کلاسی- طراحی آسان نوع سفارشی در Adobe Illustrator طراحی آسان سایه بلند در Adobe Illustrator طراحی پس زمینه الگوی بدون درز. .."