Olga Muzician

هنرمند و تصویرگر حروف نویس

من اولگا از Olga Muzician Studio هستم، یک استودیوی طراحی گرافیک حروف دار مستقر در نیوجرسی نیویورک. تخصص‌های من عبارتند از حروف‌نویسی و تصویرسازی با استفاده از رنگ‌های تند و عناصر طبیعی و همچنین حروف خوراکی و گچی.

من با استارت‌آپ‌ها و شرکت‌های بزرگ کار کرده‌ام که دست نوشته‌های دیجیتال، غذا و گچی، تصاویر، برندسازی، کارت‌های تبریک، جلد کتاب، کتاب‌های رنگ‌آمیزی، و طرح‌های سرمقاله را ایجاد کرده‌اند. من تمام زندگی ام را هنر خواندم، از یک نقاش شروع کردم و به طراحی گرافیک و اکنون حروف نویسی و تصویرسازی روی آوردم.

من با مشتریانی مانند Snapchat، Trader Joe's، Dolce Gabbana، Netgear، Chili's، Papyrus، Tillamook، Winsor Newton، Salvatore Ferragamo، Harper's Bazaar و بسیاری دیگر کار کرده ام.

در روزهای تعطیل، می‌توانید مرا در حال کاوش در مسیرهای پیاده‌گردی جدید، سفرهای جاده‌ای آخر هفته، دوچرخه‌سواری، و خرید خودکارهای بسیار جدید در Blick Art Materials بیابید.

من برای ارتباط با شما در اینجا بسیار هیجان زده هستم. همچنین می توانید من را در اینستاگرام در اینجا دنبال کنید:

دوره های این مدرس:

آموزش حروف لمسی: چگونه با غذا و اشیا هنر بسازیم

Tactile Lettering: How to Make Art with Food & Objects

آیا تا به حال خواسته اید یاد بگیرید که چگونه حروف یا طرح های لمسی را از غذا و اشیاء بسازید اما نمی دانید از کجا یا چگونه شروع کنید؟ اگر چنین است، این کلاس i. ..