Jamal Burger

عکاس

جمال برگر عکاس کانادایی با کار خود تمرکز را بین شهر و ورزش تغییر می‌دهد. جمال که در تورنتو متولد و بزرگ شده است، الهام‌بخش دیدگاه سیاه و سفید او بوده است.

از سال 2014، جمال مورد توجه مارک‌های تحسین‌شده‌ای مانند جردن، نایک، اپل و غیره بوده است. در سطح اجتماعی، او بیش از 200 هزار دنبال کننده را به صورت ارگانیک جمع آوری کرده است.

شیفتگی او به مستندسازی در حال حاضر برای نمایش سال‌های بعد، او را به مکان‌های جدید و هیجان‌انگیزی برای گسترش دیدگاه خود و کسب تجربه بیشتر در عکاسی روزمره‌اش آورده است.

از توکیو تا نیویورک، جمال جایگاه خود را در شهر پیدا می‌کند، جایی که انرژی بالا و حرکت مداوم در آن رایج است. جمال دوربین را وسیله‌ای برای ثبت لحظه‌ی فرار در خانه‌ای متمرکز و متفکرانه می‌بیند.

من را دنبال کنید: 

دوره های این مدرس:

آموزش عکاسی از منظره شهری: عکاسی با تقارن و پرسپکتیو

Cityscape Photography: Shooting with Symmetry and Perspective

به جمال برگر، عکاس منظره شهری ساکن تورنتو (معروف به @jayscale) در یک کلاس 20 دقیقه ای بپیوندید تا مراحل عکاسی از سه ترکیب خاص را با ما همراهی کند. ..


آموزش درک دیافراگم: به عکس های خیابانی خود درام اضافه کنید

Understanding Aperture: Add Drama to Your Street Photos

دیافراگم یکی از ستون‌های اصلی عکاسی خوب است، و در این کلاس، جمال برگر به ما نشان می‌دهد که چگونه کار می‌کند و چگونه می‌توان از آن برای باز کردن قفل d به صورت خلاقانه استفاده کرد. ..


آموزش ویرایش عکس در لایت روم: مناظر شهری خود را متمایز کنید

Photo Editing in Lightroom: Make Your Cityscapes Stand Out

"بازی ویرایش عکس خود را با جمال برگر (@jayscale) در این 50 دقیقه فرو رفتن عمیق در فرآیند ویرایش Adobe Lightroom او به سطح بالاتری ببرید! در این کلاس...."