Rachel Frederick

مربی بازاریابی برای صاحب مشاغل کوچک

سلام! اسم من راشل است. من در جنوب ویسکانسین با شوهر، بچه ها و سگ های فوق العاده ام زندگی می کنم. من سرگرمی های زیادی دارم که نمی توانم آن ها را پیگیری کنم (من به نوعی یک معتاد هستم - "یک بار هر چیزی را امتحان می کنم" ... سلام کلاس های آکوا یوگا و حکاکی روی چوب!) من با همه دونات ها رابطه عشق/نفرت دارم. و مخفیانه ای کاش در گیتار اسپانیایی استاد بودم.

من به صاحبان مشاغل کوچک کمک می‌کنم تا تلاش‌های بازاریابی را از طریق برندسازی سفارشی، داستان‌گویی و استراتژی بازاریابی بهبود بخشند. من بیشتر با مشاغل کوچک در صنعت سلامت و تندرستی کار می کنم، اما بیایید واقعی باشیم - صاحبان مشاغل کوچک همه با چیزهای مشابهی دست و پنجه نرم می کنند، مهم نیست در چه صنعت هستند. من دوست دارم در مورد چیزی که به آن علاقه دارید بشنوم و به شما کمک کنم تا آخر عمر این کار را انجام دهید.

در نهایت، من اینجا هستم تا به شما کمک کنم تا کسب و کار خود را توسعه دهید تا مشتریان ارزشمند و پردرآمدتری را حفظ کنید. همه اینها بدون صرف هزینه یا زمان زیادی برای کمپین های تبلیغاتی، رسانه های اجتماعی، یا هر چیز دیگری که احتمالاً از ابتدا نمی خواهید انجام دهید.

دوره های این مدرس:

آموزش نحوه نوشتن نسخه وب که در واقع تبدیل می شود

How to Write Web Copy that Actually Converts

وب سایت شما اغلب اولین برداشتی است که مشتریان بالقوه از کسب و کار شما می گیرند. و اگر صاحب کسب و کار کوچکی هستید که بودجه کمی دارید و ذهن خود را برای خودتان انجام می دهید. ..