Damanick Dantes, CMT

معامله گر ماکرو در Dantes Outlook

سلام، من دامنیک دانتس هستم، مالک . این کانال برای مبتدیان کلاس هایی در زمینه تجارت ارائه می دهد و همچنین تکنیک هایی را برای افزایش بهره وری و ذهن آگاهی بررسی می کند. در چند سال گذشته، آموخته ام که سخت ترین بخش تجارت، توانایی اجرای صحیح یک برنامه و مدیریت ریسک است. با تمام سر و صدای بازار، ایجاد اضطراب به عنوان یک معامله گر آسان است که به کاهش قابل توجه بهره وری کمک می کند.

بنابراین، معامله‌گران باید بر مهارت‌های نرم نیز تسلط یابند. هر شرط بندی، چه تصمیمی برای انجام یک تجارت یا راه اندازی یک کسب و کار، نیاز به ذهنیت مناسب برای توسعه، اجرا، و اصلاح فعال یک فرآیند دارد. و اگر آن را به درستی دریافت کنید، نتایج تصمیم گیری امیدوارم به نفع شما باشد. در این سفر به من بپیوندید و منتظر مطالب جدید و به روز باشید!

همچنین، مصاحبه من را در

بررسی کنید
دوره های این مدرس:

آموزش مانند یک معامله گر فکر کنید: استراتژی هایی برای تصمیم گیری بهتر

Think Like a Trader: Strategies to Make Better Decisions

"تصمیم‌گیری‌ها توانایی ما را برای رهبری شکل می‌دهند. در این کلاس یاد می‌گیریم که چگونه به جای نتایج، بر اساس فرآیند فکر کنیم. این یک مهارت مهم برای کارآفرین است.


آموزش بلاک چین را با استفاده از تفکر طراحی بشناسید

Understand Blockchain Using Design Thinking

طراحی دیگر یک فکر بعدی نیست. کارآفرینان با استفاده از تفکر طراحی در حال ساختن سیستم های آینده هستند. این اولین قدم در ساخت بلاک‌چای کاربر محور است. ..


آموزش مقدمه ای بر تجارت ارز خارجی، سیگنال ها برای سال 2018

Intro to Foreign Exchange Trading, Signals for 2018

"بازار ارز 5 تریلیون دلاری، قرار گرفتن در معرض مستقیم رویدادهای جهانی را فراهم می کند. در این دوره، دانش آموزان مبانی تجارت ارز، جهانی را بررسی خواهند کرد.


آموزش تسلط بر همکاری: راهنمای شما برای بهره وری با استفاده از Taskade

Mastering Collaboration: Your Guide to Productivity Using Taskade

"بازده ترین افراد در اولویت بندی و تفویض وظایف موفق می شوند. اما کار کردن در تیم ها برای دستیابی به بهره وری نهایی بهترین کار برای همه نیست. درست ...."


آموزش معرفی ارزهای دیجیتال، بلاک چین و تجارت رمزنگاری

Intro to Cryptocurrencies, Blockchain and Crypto Trading

ارز رمزنگاری شده چیست؟ چگونه آنها را معامله می کنید؟ چه کسی نوآوری را رهبری می کند؟ این موضوعات را در کلاس جدید هیجان انگیز من در مورد تجارت ارزهای دیجیتال و سرمایه گذاری کاوش کنید. ..


آموزش یاد بگیرید با استفاده از نمودارها تجارت نوسان کنید

Learn To Swing Trade Using Charts

دانش آموزان یاد خواهند گرفت که چگونه از تکنیک های نمودار کلاسیک برای ارزیابی رفتار بازار استفاده کنند. هر درس 5 دقیقه ای از تنظیمات بازار گذشته و فعلی برای تجزیه و تحلیل استفاده می کند. ..