Aundre Larrow

عکاس

در پانزدهمین سالگرد تولدم، یک دوربین فیلمبرداری Minolta Srt-101 از معلم تئاتر دبیرستانم، آقای Tempest، به عنوان هدیه گرفتم. در عرض 3 ماه، تمام فیلم پردازش پولم را پر از پرتره دوستان و عزیزان سریع کردم. ده سال بعد، چیز زیادی تغییر نکرده است.

من یک عکاس پرتره ساکن بروکلین و Adobe Creative Resident هستم که چند سال گذشته را صرف عکاسی از محتوای سرمقاله و سبک زندگی برای مشتریان و کارهای شخصی کرده ام. کار من همیشه به دنبال حقیقتی است که در پرتره یافت می شود.

دوره های این مدرس:

آموزش عکاسی هنری کارگردانی: ارائه یک عکسبرداری موفق برای شرکت شما

Art Directing Photography: Delivering a Successful Photoshoot for Your Company

هویت برند بصری شرکت خود را با اطمینان ارتباط برقرار کنید و با هنرمند بصری ساکن بروکلین، Aundre Larrow، سهامداران را خوشحال کنید! هنر داخلی وخیم ..


آموزش عکاسی برند: پنج مرحله برای فراگیرتر کردن زبان بصری شما

Brand Photography: Five Steps for Making Your Visual Language More Inclusive

"زبان بصری برند خود را از طریق لنز فراگیرتر با هنرمند بصری ساکن بروکلین Aundre Larrow ثبت کنید! همانطور که ما به سمت آینده ای عادلانه تر حرکت می کنیم. .."


آموزش عکاسی پرتره قدرتمند: ثبت سوژه خود در محیط آنها

Powerful Portrait Photography: Capturing Your Subject in Their Environment

کلید پرتره های قدرتمند؟ با عکاسی در مکانی که آنها دوست دارند، شخصیت سوژه خود را برجسته کنید! در این کلاس 50 دقیقه ای، عکاس Aundre Larrow به اشتراک می گذارد. ..


آموزش اشتها برای یادگیری با کریس «لوداکریس» بریج

Appetite to Learn With Chris “Ludacris” Bridges

در این آزمایش یادگیری در خانه، استعدادهای جدیدی را با کریس "لوداکریس" بریج کشف کنید، زیرا او یاد می گیرد که چگونه با Aundre Larro عکاسی از غذای خوش طعم ایجاد کند. ..