Nabojit Kar

هنرمند عامیانه + یوتیوب @An Aberration

سلام پیپس، من Nabojit Kar هنرمند، مدرس، معلم، خالق محتوا، محقق دکترا و یوتیوب هستم. از زمانی که نقاشی هنرهای عامیانه کشورهای مختلف را شروع کردم موضوعی بود که من عاشق آن شدم. در طول زمان من تحت تأثیر زیبایی آب، ابرها، دریا، حیوانات، گل ها و هر آنچه در طبیعت وجود دارد که به خوبی در نقاشی های عامیانه گنجانده شده است، می شوم. من به کاوش در همه این موضوعات با رسانه های مختلف مانند آبرنگ، گواش، نشانگر، پاستل نرم و موارد دیگر ادامه می دهم. اگرچه با مدیوم های زیادی کار می کنم، اما قلبم برای آبرنگ جایگاه ویژه ای دارد، زیرا در آبرنگ درجه ای از کنترل ناپذیری وجود دارد که مرا به خود می کشاند و در آن غرق می کنم. شما فقط باید رنگدانه ها را در آب بریزید و آنها جادوی خود را می سازند. به طرز عجیبی آزاد می شود، فکر نمی کنید؟

من قویاً به این ایده معتقد هستم که هر کسی می تواند نقاشی کند اگر شما صادقانه تلاش کنید و برای برتری در نقاشی فقط 2 قانون تمرین و فراوانی نقاشی وجود دارد. من سفرم را در سال 2015 شروع کردم و می‌توانم بگویم آرامش‌بخش، مراقبه‌کننده بود و حتی به من کمک زیادی برای بهبود تمرکزم کرد.

در سرتاسر هند در ایالت‌های مختلف، کارگاه‌های مختلفی را برگزار کرده‌ام و لذتی که از کار با دیگر علاقه‌مندان به هنر می‌برم، بالاتر از همه شادی در جهان است. هنر همه چیز در مورد گسترش شادی، عشق، مثبت است و من آن را با رنگ های روشن و پر جنب و جوش خود بیان می کنم.

علاقه من به تدریس از وسواس من به یادگیری ناشی می شود. من دائماً چیزهای جدیدی یاد می‌گیرم و وقتی این کار را انجام می‌دهم می‌توانم احساس کنم زندگی‌ام بلافاصله تغییر می‌کند. کمی بیش از پنج سال پیش، تصمیم گرفتم به خودم یاد بدهم که چگونه هنر کنم. یادگیری کل مسیر زندگی من را به سمت بهتر شدن تغییر داد و امیدوارم برای شما نیز این اتفاق بیفتد!

می توانید من را در اینستاگرام به عنوان و همچنین در کانال یوتیوب به نام An Aberration پیدا کنید.

من به اجتماع بر سر رقابت، آهسته زندگی، بوهای خاکی و جهان هری پاتر اعتقاد دارم.

بیا، اینجا به من بپیوند. من نمی توانم صبر کنم تا با شما هنر بسازم!

  • 100٪ آثار هنری معتبر اصلی
  • تعامل قوی و ارتباط عالی با همه شاگردانم.
  • مسئولیت کامل برای وقت گذاشتن برای نظر دادن.
  • بازخورد، پیشنهاد بدهید و همیشه شاگردانم را تشویق کنید که بیشتر هنر کنند. ( کار خود را در بخش پروژه کلاس با من به اشتراک بگذارید )
دوره های این مدرس:

آموزش مادوبانی با نام مستعار نقاشی میتیلا: یک هنر عامیانه سنتی هندی

Madhubani aka Mithila Painting: An Indian Traditional Folk Art

آموزش نقاشی مدهوبانی برای سطح متوسط ​​اینجاست. این شکل از نقاشی که به عنوان هنر میتیلا نیز شناخته می‌شود، در منطقه میتیلا در بیهار سرچشمه گرفته است. ..


آموزش نقاشی/طراحی قبیله ای استاد WARLI - تصویر هنر عامیانه هند برای مبتدیان

Master WARLI Tribal Painting/Drawing - A Folk Art Illustration of INDIA for beginners

"از اینکه شما اینجا هستید هیجان زده هستم، به نقاشی/طراحی قبیله ای استاد WARLI - تصویر هنر عامیانه هند برای مبتدیان خوش آمدید. لطفا فایل PDF WARLI را بررسی کنید. ..."


آموزش ناشناخته را بشناسید: نقاشی فاد راجشتانی: نقاشی هنر عامیانه سنتی هندی

Know the Unknown : Phad Rajashthani Painting: Indian Traditional Old Folk Art Drawing

"سلام، من Nabojit Kar یک هنرمند، معلم و خالق هستم. من از 5 سال گذشته هنرهای عامیانه مانند Madubani gond warli phad pahari را تدریس کرده ام. من واریو دارم. .."


آموزش کشف نقاشی هنری خلاقانه نقش برجسته ایرانی: بینش کامل + راهنماها

Discovering Persian Relief Creative Art Painting : Full Insight + guides

"از همه حمایت‌ها متشکریم. قبلاً نقاشی‌های لانت مادوبانی یا میتیلا، هنر هندی تانجوره جنوب، هنر وارلی ساورا، هنر مرمر جیپور، ph راجستانی را داشتیم."


آموزش تانجور، نقاشی تانجاور، تصویرسازی سنتی هندی: اکریلیک، طلا، سنگ کاری، منبت کاری

Tanjore, Thanjavur painting Indian Traditional Illustration : Acrylic, Gold, Stone Work, Embossing

نقاشی‌های تنجور تابلوهایی هستند که عمدتاً روی تخته‌های چوبی انجام می‌شوند و از این رو به عنوان پالگای (تخته‌های چوبی) پادام (نقاشی) نیز شناخته می‌شوند. تخته مورد استفاده اوری بود. ..


آموزش هنرهای عامیانه آبرنگ (نقاشی مدهوبانی) را برای مبتدی یاد بگیرید

Learn Watercolor FOLK ART (Madhubani Painting) for Beginner

" از اینکه شما اینجا هستید هیجان زده هستم، به آموزش هنرهای عامیانه مادوبانی خوش آمدید. آیا می خواهید در مورد تصویرسازی هنر عامیانه یک کشور مختلف بیاموزید؟ زحمت میکشی .."


آموزش نقاشی مینا کاری: هنر ایرانی باستان و نقش برجسته

MeenaKari Painting: Ancient Persian art and Relief Painting

سلام، شما را به «دوره نقاشی میناکاری» من خوش آمد می‌گویم. میناکاری در واقع یک نقاشی ایرانی است. امروزه فقط در ایران، پاکستان و هند انجام می شود. من. ..