Jimmy & Kasia

چند خالق اجباری

دوتایی از عکاسان و فیلمبرداران با بیش از 10 سال تجربه.

سازندگان مشتاقی که به نظر نمی‌رسد می‌توانند خود را به یک حوزه محدود کنند و دائماً چیز جدیدی را امتحان کنند. صاحبان یک استودیوی موفق عکاسی نوزاد و خانواده. عکاسان و فیلمبرداران تجاری عروسی. روح های خلاق همیشه به دنبال چالش های جدید هستند. متخصصان فناوری دائماً ابزارهای جدید را امتحان می کنند. علاقه مند به پروژه های DIY که کودک درون را پرورش می دهد. مصمم هستم که هرگز بزرگ نشویم.

دوره های این مدرس:

آموزش تغییر شکل دست خط - چگونه به سرعت دست خط خود را در 5 مرحله ساده بهبود بخشید

Handwriting Makeover - How to Quickly Improve Your Handwriting in 5 Simple Steps

"آیا تا به حال فکر کرده اید که دست خط شما در مورد شما چه می گوید؟ آیا دقیقاً همان چیزی است که شما می خواهید بگویید؟ اگر نه، این یک کلاس برای شما است. ما یک ساده، y را دنبال می کنیم. .."


آموزش عکاسی خانوادگی - پرتره های خانوادگی منحصر به فرد و بازیگوش ایجاد کنید

Family Photography - Create Unique and Playful Family Portraits

"با این کلاس گام به گام آسان، نحوه تنظیم، عکاسی و ویرایش یک عکس جعبه را بیاموزید. عکس‌های درون جعبه ما برای استفاده برای عکس‌های خانوادگی، کودکان، مدرسه شگفت‌انگیز هستند.


آموزش عکاسی از مواد غذایی با نور طبیعی - شکل دادن به نور.

Natural Light Food Photography - Shaping the Light.

«این کلاس یک پروژه عکاسی سرگرم‌کننده و نه چندان دشوار است و فقط به حداقل تجهیزات نیاز دارد. همه چیز در مورد استفاده از بهترین مزیت از نور طبیعی در s است. .."


آموزش عکاسی با گوشی هوشمند – پرتره های ترکیبی برای مبتدیان

Smartphone Photography – Composite Portraits for Beginners

خلاقیت خود را روشن کنید و با این نکات ساده و در عین حال قدرتمند، عکاسی آیفون خود را به سطح بالاتری ببرید! در این کلاس با نحوه ایجاد آمازی آشنا می شوید. ..