Nina Rycroft

تصویرگر کتاب تصویری

لطفاً پیوند دهید، مشترک شوید و من را دنبال کنید: I اینستاگرام I I وب سایت

سلام! من یک تصویرگر کتاب مصور هستم. من به عنوان یک طراح گرافیک در سیدنی و لندن کار کردم قبل از اینکه دستم را به تصویرسازی کنم، با اولین کتاب تصویری ام پلاتیپوس کوچک در سال 2000 جایزه کتاب قابل توجه CBCA (شورای کتاب کودکان استرالیا) را دریافت کردم. از آن زمان، من بیش از یک جایزه داشته ام. ده ها در سرتاسر جهان منتشر شد و جوایزی را در این راه برنده شد.

اگر علاقه مند به یادگیری نحوه طراحی و توسعه شخصیت، تکنیک های تصویرسازی و تصویرسازی کتاب تصویری هستید، لطفاً من را دنبال کنید...یا حتی بهتر...یکی از کلاس های من را امتحان کنید :)

ده ها کلاس Skillshare من <<<شما را در کل فرآیند طراحی و توسعه شخصیت راهنمایی می کند. از یادگیری اصول اولیه در تناسب صورت، و نحوه کشیدن سر از هر زاویه، تا یادگیری... تضمین می‌کنم که پس از تکمیل من سری، شما با راحتی و اطمینان بیشتری طراحی خواهید کرد.

آنچه من آموزش می دهم

از آنجایی که خودآموخته هستم، به سختی یاد گرفته ام – اما همچنین معتقدم که یادگیری از طریق اشتباهاتم باعث شده است که معلم بسیار بهتری باشم. من به تجربه می دانم که یک مسیر خلاقانه چقدر می تواند دشوار و خسته کننده باشد، به همین دلیل است که من بسیار مشتاق هستم که شما را با همه چیزهایی که در اینجا در Skillshare آموزش می دهم سریع ردیابی کنم.

در زیر، کلاس های خود را در دسته بندی قرار داده ام. ، از طراحی و ترسیم چهره و بدن یک شخصیت گرفته تا تصمیم گیری در مورد تکنیک تصویرسازی.

حلقه کامل با جکی فرنچ

اولین کتابی که من تا به حال تصویرسازی کردم برای نویسنده مشهور استرالیایی "طلای چارلی" خواننده اولیه بود. این تجربه به پله ای برای تصویرسازی اولین کتاب مصور من تبدیل شد. تا اینکه ده ها سال بعد، این فرصت به من داده شد تا بالاخره یک کتاب تصویری تمام رنگی کودکانه را برای جکی فرنچ به تصویر بکشم... (هارپر کالینز) .

مراسم رونمایی از کتاب دایناسورها عاشق پنیر با نمایش آثار کامل و پشت صحنه جشن گرفته شد. کل مجموعه اکنون در مرکز ملی ادبیات کودکان استرالیا نگهداری می شود. در اینجا، دکتر بل الدرمن در مورد پنیر دوست دایناسورها که بخشی از آرشیو لو ریس است صحبت می کند (2:35).

در کلاس به من بپیوندید

چه در زمینه‌های خاصی صحبت کنید یا در کل مجموعه کار کنید، کلاس‌های من قابل تامل، سرگرم‌کننده و پر از ایده‌ها هستند تا به شما کمک کنند سبک تصویرسازی خود را کشف و توسعه دهید.

اگر سؤالی دارید، لطفاً آنها را در بحث های کلاس مطرح کنید. من عاشق شنیدن نظر شما هستم و مشتاقانه منتظر دیدار شما (و پروژه هایتان) در کلاس هستم :)

در حال حاضر خداحافظ - نینا x

دوره های این مدرس:

آموزش چگونه سر را از هر زاویه بکشیم: قسمت دوم

How to Draw the Head From Every Angle: Part Two

"نحوه ساخت یک مدل سه بعدی ساده با استفاده از طرح های شخصیتی از قسمت اول" را بیاموزید. در این کلاس، نینا رایکرافت، تصویرگر کتاب تصویری نکات و نکاتی را به شما آموزش می دهد. .."


آموزش یک سیرک از خط و ژست بکشید - یک شخصیت را از ابتدا تا پایان طراحی کنید

Draw a Circus of Line and Gesture - Design a Character From Start to Finish

آیا تا به حال خواسته اید یک شخصیت کتاب مصور را به تصویر بکشید؟ در اینجا شانس شماست! در این کلاس، نینا رایکرافت، تصویرگر کتاب تصویری، نحوه طراحی یک عکس را به شما نشان می دهد. ..


آموزش 101 راهنمای طراحی چشم

101 Guide to Drawing Eyes

"در این کلاس، شما نه تنها یاد می گیرید که چگونه چشم ها را بکشید، بلکه خواهید دید که چگونه شکل، اندازه و محل چشم می تواند به طور چشمگیری ظاهر شما را تغییر دهد..."


آموزش استفاده از Procreate: طراحی و تصویر کردن یک شخصیت خرس

Learn to Use Procreate: Design and Illustrate a Bear Character

«چگونه از Procreate برای نشان دادن شخصیت خرس از ابتدا تا انتها استفاده کنید. Nina Rycroft، تصویرگر کتاب تصویری، اصول اولیه Procreate whil را به شما نشان می دهد. .."


آموزش شکل های صورت: با استفاده از شکل های ساده یک سری کاراکتر بکشید

Face Shapes: Draw a Series of Characters Using Simple Shapes

"آیا گیر کرده‌اید یا یک شخصیت را بارها و بارها می‌کشید؟ سپس این کلاس برای شماست. نینا رایکرافت، تصویرگر کتاب مصور، نحوه استفاده را نشان می‌دهد. .."


آموزش یک سیرک از شخصیت ها را بکشید: کاوش در شکل و تناسب بدن

Draw a Circus of Characters: Exploring Body Shape and Proportion

آیا می‌خواهید یاد بگیرید چگونه کاراکترها را سریع و آسان بکشید؟ من می‌توانم با استفاده از اشکال ساده به شما نشان دهم. اولین بار در یک مجموعه سه قسمتی Body Works و طراحی. ..


آموزش Emoji Me: هنر بیان صورت

Emoji Me: The Art of Facial Expression

"با یادگیری نحوه "خواندن" و "طراحی" حالت چهره به شخصیت های خود جان بخشید. یاد بگیرید که چگونه شخصیت های خود را با حالت چهره زنده کنید. تصویر .."


آموزش جادوی آبرنگ: یک شخصیت پنج راه

Watercolor Magic: One Character Five Ways

اگر عاشق آبرنگ و طراحی شخصیت هستید، این کلاس برای شما مناسب است. جادوی آبرنگ را در حالی که تصویرگر کتاب تصویری نینا رایکرافت راه می‌رود، کاوش کنید. ..


آموزش چگونه سر را از هر زاویه بکشیم: قسمت اول

How to Draw the Head from Every Angle: Part One

"آیا تا به حال خواسته اید یاد بگیرید که چگونه شخصیت ها را مانند یک حرفه ای بکشید؟ سپس این مجموعه برای شماست. در این مجموعه سه قسمتی، نینا رایکرو، تصویرگر کتاب مصور. .."


آموزش نحوه ترسیم سر از هر زاویه: قسمت سوم

How to Draw the Head from Every Angle: Part Three

با تکیه بر چیزهایی که در قسمت اول و قسمت دوم یاد گرفتید، با کشیدن سر آنها روی محورهای X، Y-Axis و Z-Axis به طور کامل با شخصیت خود آشنا خواهید شد. ..


آموزش 101 راهنمای کتابهای تصویری

101 Guide to Picture Books

«یک تصویرگر قبل از شروع کار بر روی یک کتاب تصویری چه چیزی را باید در نظر بگیرد؟ از طرح های بند انگشتی، طراحی شخصیت، استوری بورد گرفته تا اثر هنری نهایی. .."


آموزش هنر خرگوش ها در کتاب ها: جشن تصویرسازی عید پاک

The Art of Bunnies in Books: an Easter Illustration Celebration

«اگر از کتاب‌های مصور، تصویرسازی، خرگوش‌ها و جشن عید پاک با چیزی فراتر از شکلات لذت می‌برید، پس این کلاس ضروری است! این کلاس موسیقی پاپ را کاوش می‌کند. .."


آموزش طراحی شخصیت حیوانات برای تصویرگران کتاب تصویری

Animal Character Design for Picture Book Illustrators

«طراحی شخصیت حیوانات برای تصویرگران کتاب تصویری – تکنیک‌ها و نکاتی برای طراحی شخصیت‌ها با روایت. در این کلاس، کتاب تصویری برنده جایزه. .."


آموزش یک سیرک حرکت بکشید: تکنیک های ساده برای زنده کردن شخصیت ها

Draw a Circus of Movement: Simple Techniques to Bring Characters to Life

"تکنیک های ساده ای را بیاموزید که شخصیت ها را زنده می کند. وضعیت بدن، حرکت رو به جلو را کاوش کنید و یاد بگیرید که چگونه ژست‌هایی را که در هر مرجعی به چا شما وجود دارد، اعمال کنید. .."


آموزش مستر کلاس تصویرسازی: کاوش تکنیک و سبک

Illustration Masterclass: Exploring Technique and Style

"به تصویرگر کتاب تصویری نینا رایکرافت در این استاد کلاس جامع بپیوندید که در آن هشت تکنیک و سبک مختلف تصویرسازی را بررسی خواهید کرد. با سوم. .."


آموزش حقایق چهره: راهنمای مبتدیان برای طراحی یک پرتره از خود

Face Facts: Beginners Guide to Drawing a Self Portrait

"یاد بگیرید چگونه یک چهره را بکشید ... از شما شروع کنید! درباره شکل، اندازه و محل قرارگیری چشم‌ها، ابروها، بینی، دهان، گوش‌ها و نحوه چیدن آنها به هم بیاموزید. .."