Tammy Letherer

نویسنده و مربی نویسندگی

من یک نویسنده شیکاگو، مربی نویسندگی، و وبلاگ نویس با حرفه ای طولانی و متنوع حرفه نویسندگی هستم. خاطرات من، بودا سر میز من: چگونه صلح را در خیانت و طلاق یافتم (She Writes Press، 2018) توسط انجمن نویسندگان شیکاگو به عنوان کتاب سال انتخاب شد. همچنین در جوایز بهترین کتاب 2018 و هم در جوایز عالی Indie Excellence به عنوان فینالیست انتخاب شد. span>

من به مردم یاد می‌دهم که نویسندگان بهتری باشند با شکستن هنر نوشتن به گونه‌ای که لذت‌بخش‌تر و کمتر ترسناک شود. من واقعاً عاشق لحظه ای هستم که دانش آموز از گفتن دقیقاً همان چیزی که می خواهد بگوید احساس رضایت می کند. من همچنین دوست دارم به نویسندگان مشتاق کمک کنم تا پروژه بلندمدتی را که ممکن است غیرقابل حل به نظر برسد، به پایان برسانند!

چیزی که در حال حاضر بیشتر از همه در مورد آن هیجان‌زده هستم، برنامه '' من است که در آن با نویسندگان یک به یک ملاقات می‌کنم تا یک برنامه 10-10 ایجاد کنم. رئوس صفحه از خاطرات آنها فقط در 8 هفته. این فرآیند امتحان شده و درست است --- در واقع، دو نفر از مشتریان من در سال 2022 منتشر کردند! (برای دیدن کتاب‌های آنها به وب‌سایت من مراجعه کنید.)


من را بررسی کنید، جایی که یاد خواهید گرفت...

  • 5 اشتباه رایجی که اگر از ساختار داستانی آزمایش شده و واقعی استفاده نکنید، مرتکب خواهید شد

  • چرا تا زمانی که قوس دگرگونی داستان شخصی خود را درک نکنید، به هدر دادن زمان و انرژی خود ادامه می دهید

  • حقیقت اجتناب ناپذیر شماره 1 که موفقیت خاطرات شما را می سازد یا می شکند

اوه، و من مشتاق نقل قول های الهام بخش در مورد نوشتن هستم. در اینجا تعدادی از موارد مورد علاقه من وجود دارد:

مقاله‌های من را می‌توانید در هافینگتون پست، Grok Nation، She Does the City، Eden Magazine، Brazen Women و موارد دیگر پیدا کنید. من عضو انجمن نویسندگان شیکاگو و انجمن مستقل تحریریه هستم و در حال حاضر مشغول نوشتن دومین رمانم هستم.

دوره های این مدرس:

آموزش 5 اصل برای نوشتن موثر

The 5 Fundamentals of Effective Writing

«امیدوارید هنگام نوشتن چه چیزی به دست آورید؟ مطمئناً، شما می خواهید خوانندگان کار شما را دوست داشته باشند، اما این کافی نیست، درست است؟ مگر اینکه بدانید چرا می نویسید. .."


آموزش چگونه صادقانه درباره دوستان و خانواده در Memoir بنویسیم

How to Write Honestly About Friends and Family in Memoir

"ایجاد شخصیت های متقاعد کننده چالش برانگیز است، و نوشتن در مورد افراد واقعی در زندگی شما می تواند کاملاً وحشتناک باشد! چقدر به اشتراک می گذارید؟ آیا این شخصیت ها بسته خواهند شد..."


آموزش خاطرات ساخت: چگونه سفر قهرمان خود را ترسیم کنید

Crafting Memoir: How to Outline Your Own Hero's Journey

چگونه یک داستان موفق و کامل در مورد زندگی ای که هنوز دارید بنویسید؟ در این کلاس 30 دقیقه ای، نویسنده برنده جایزه و مربی نویسندگی Tammy Lethe. ..