Courtney Eliseo

وضوح و طراحی برند

سلام! من کورتنی الیزئو هستم، مادری تازه کار، ایست کوستر ساکن PNW، و بنیانگذار , جایی که به کسب و کارهای مبتنی بر خدمات کمک می کنم از طریق وضوح و طراحی نام تجاری با مشتریان ایده آل تر ارتباط برقرار کنند.

کمی درباره من

بیشتر صبح‌ها می‌توانید من را روی تشک یوگا بیابید، و بیشتر عصرها می‌توانید من را با یک لیوان شراب روی کاناپه جمع کنید. اما تا آنجا که ممکن است، من در حال کاوش در مکانی جدید هستم، در هوای اقیانوس نفس می‌کشم و تک تک دنیای اطرافم را غرق می‌کنم. من میل عمیقی به ساختن چیزها دارم، حس کنجکاوی بی حد و حصری دارم و دوست دارم خودم را در داستان ها گم کنم.

وقتی نوبت به طراحی می‌رسد، هدف من این است که کاری بسازم که متفکرانه، بی‌زمان و مهم‌تر از همه، با شخصیت شما، برنامه‌های شما برای آینده، و افرادی که می‌خواهید به آنها دسترسی پیدا کنید همسو باشد. من مهارتی در گوش دادن با نیت دارم، که این امکان را برای من فراهم می کند تا دیدگاهی را که برای کسب و کار خود دارید به برندی تبدیل کنم که به شما قدرت دهد تا نشان خود را در جهان بگذارید.

تدریس

یکی از چیزهایی که بیشتر از همه دوست دارم، انتقال دانشی است که در طی 18 سال کار در صنعت طراحی کسب کرده‌ام و کمک به طراحان دیگر برای پیشرفت در حرفه‌شان.

کلاس‌های من، که بر استراتژی و طراحی برند تمرکز دارند، در درجه اول فرآیند محور هستند، بنابراین هم برای طراحان علاقه‌مند به این حوزه و هم برای کارآفرینانی که در حال ایجاد یک کسب‌وکار هستند مفید خواهد بود.

بیایید وصل شویم

برای دریافت بیشتر به‌روزرسانی‌های بی‌درنگ درباره جایی که هستم و روی چه چیزی کار می‌کنم، مرا دنبال کنید. اگر موردی وجود دارد که مایلید مستقیماً با من در تماس باشید، بهترین و سریع‌ترین راه برای دسترسی به من از طریق کارگاه آموزشی در مسیر است.

وقتی با پیوند من در Skillshare ثبت نام کردید، یک ماه رایگان دریافت خواهید کرد. با این کار به همه کلاس‌های من و کل کتابخانه Skillshare دسترسی خواهید داشت.

بهترین راه برای ارتباط ماندن از طریق خبرنامه من است که هر هفته آن را ارسال می کنم. .

به

نگاهی بیندازید
دوره های این مدرس:

آموزش یک هویت برند طراحی کنید: از بین مردم متمایز شوید

Design a Brand Identity: Stand Out from the Crowd

یک فرآیند ساده، قابل اعتماد و استراتژیک برای طراحی برندی که از بقیه متمایز است را بیاموزید. در این کلاس،  کورتنی به شما اجازه می‌دهد در یک صفحه ضروری وارد شوید. ..


آموزش یک هویت برند طراحی کنید: یک خلاصه خلاقانه کاملاً محفوظ بنویسید

Design a Brand Identity: Write an Airtight Creative Brief

"طراحی یک هویت برند: نوشتن یک خلاصه خلاقانه کاملاً محفوظ، دومین کلاس در سری کلاس جدید من است که در آن کل فرآیند توسعه برند خود را تجزیه می کنم..."


آموزش بازاریابی برند: نام تجاری خود را بدون طراحی مجدد به طور کامل تجدید کنید

Brand Marketing: Refresh Your Brand Without Redesigning It Entirely

«با کورتنی الیزئو، استراتژیست و طراح برند، طراحی برند خود را بازتعریف، مدرن سازی و بهبود بخشید! آیا به دنبال این هستید که با استفاده از آن به برند خود تجدید نظر کنید. .."


آموزش فراتر از لوگو: ایجاد هویت برند

Beyond the Logo: Crafting a Brand Identity

"هویت بصری ایجاد کنید. فورا قابل تشخیص باشید. لوگوها ضروری هستند، اما در خلاء وجود ندارند. دانش را به دست آورید تا لوگوی خود را به گوشه ای تبدیل کنید."


آموزش بازاریابی برند: طراحی هویت برند قابل توسعه

Brand Marketing: Designing an Extensible Brand Identity

با کورتنی الیزئو، استراتژیست و طراح برند، یک سیستم هویت برند برای یک برند پیچیده ایجاد کنید! طراحی یک معماری برند که صدا باشد، مثبت است. ..


آموزش یک هویت برند طراحی کنید: یک تابلوی خلق و خوی جذاب ایجاد کنید

Design a Brand Identity: Create a Compelling Mood Board

Create a Compelling Mood Board سومین کلاس از مجموعه طراحی هویت برند است که اوایل امسال شروع کردم. در عرض حدود 40 دقیقه خواهید آموخت که چگونه من. ..


آموزش توسط کتاب: یک راهنمای سبک برای برند خود ایجاد کنید

By The Book: Create a Style Guide for Your Brand

"شما زمان و انرژی زیادی را صرف توسعه برندی کرده‌اید که هم شما و هم مشتری‌تان آن را دوست دارید. بنابراین، وقتی از دست شما خارج شد، چگونه می‌توانید از این ایده مطمئن شوید...


آموزش یک هویت برند طراحی کنید: سوالات درست را بپرسید

Design a Brand Identity: Ask the Right Questions

"این کلاس اولین کلاس در سری جدید است که در آن من تمام مراحل فرآیند هویت نام تجاری خود را تجزیه می‌کنم.  از ابتدا شروع می‌کنم، با آنچه که فکر می‌کنم..."


آموزش یک هویت برند طراحی کنید: با استفاده از تابلوهای حالت، پالت های رنگی منحصر به فرد ایجاد کنید

Design a Brand Identity: Create Unique Color Palettes using Mood Boards

"ایجاد پالت های رنگی منحصر به فرد با استفاده از تابلوهای خلق و خوی پنجمین کلاس در سری طراحی هویت برند من است. این کلاس شما را در فرآیند گام به گام راهنمایی می کند. .."