Jennifer Nelson

مربی بازاریابی ایمیل و پیامک شما

سلام، من جنی هستم! مردم IRL من را به عنوان دختر ایمیل می شناسند :) از اینکه سر زدید متشکرم! خواهید دید که کلاس های زیادی برای بازاریابی ایمیلی و سایر کانال های اقتصادی مناسبی که شما کنترل می کنید طراحی شده اند! سعی می‌کنم کلاس‌هایم را سرگرم‌کننده و جذاب و مهم‌تر از همه - عملی کنم. هر یک از کلاس های من شامل استراتژی هایی است که می توانید امروز انجام دهید!

کمی بیشتر درباره من: من با شرکت‌هایی کار می‌کنم تا ابزارهای اتوماسیون بازاریابی را پیاده‌سازی کنم و استراتژی‌های اتوماسیونی را توسعه دهم که باعث تعامل و افزایش درآمد می‌شود. من بیش از 15 سال را در صنعت رسانه و فناوری تبلیغات گذرانده ام. تجربه اصلی من از کار در قلب مرکز تبلیغات شهر نیویورک ناشی می شود. تجربه حرفه ای من ناشی از کار برای نیویورک تایمز و تریبون است که در آن به شرکت های شناخته شده جهانی مانند IBM و سامسونگ کمک کردم تا استراتژی های تبلیغات رسانه ای را توسعه دهند و به مخاطبان هدف دست یابند. یک سوال در مورد اتوماسیون از من بپرسید، من راهنمایی هایم را به شما می دهم!

می خواهید با من در ارتباط باشید:

• عضو The Vault شوید:

ویژگی‌های پست‌های اخیر وبلاگ:

دوره های این مدرس:

آموزش ایجاد کتابهای PDF در Canva

Creating PDF Workbooks in Canva

سلام! به دوره من خوش آمدید من بسیار هیجان زده هستم که این کلاس را برای دانش آموزان بیاورم زیرا این درخواستی است که من بسیار دریافت می کنم! بسیاری از مردم می خواهند بدانند چگونه کتاب کار را ایجاد کنم. ..


آموزش Facebook Messenger Chatbots 101: یک ربات بسازید تا لیست ایمیل خود را افزایش دهید

Facebook Messenger Chatbots 101: Build a Bot to Grow Your Email List

"به جنیفر نلسون از jennymiranda.com بپیوندید، برای این کلاس 60 دقیقه ای آموزنده در مورد استفاده از ManyChat برای ساختن یک ربات چت در پیام رسان فیس بوک. لازم نیست که باشید...."


آموزش چگونه یک خبرنامه ایمیل پولی بسازیم

How to Build a Paid Email Newsletter

"اگر عاشق نوشتن، به اشتراک گذاری داستان یا محتوای خبری هستید، پس دلیلی وجود ندارد که برای انجام این کار دستمزد دریافت نکنید. در دنیایی که محتوا پادشاه است و ...."


آموزش استراتژی هایی برای بهبود معیارهای بازاریابی ایمیلی شما

Strategies To Improve Your Email Marketing Metrics

"به دوره خوش آمدید: معیارهای بازاریابی ایمیلی خود را بهبود ببخشید! اگر به دنبال راه هایی برای بهبود عملکرد بازاریابی ایمیلی خود هستید، پس در مسیر درستی قرار دارید..."


آموزش نقشه راه برای راه اندازی کسب و کار خود یا فعالیت های جانبی

Roadmap to Starting Your Own Business or Side Hustle

"این دوره طراحی شده است تا شما را از "من حاضرم شغلم را رها کنم و علاقه‌ام را دنبال کنم، اما نمی‌دانم در این مورد چه کار کنم" gt; gt; gt; به gt; gt; gt; من. .."


آموزش بازاریابی B2B: ایجاد سرنخ های مناسب برای کسب و کار شما

B2B Marketing: Generating the Right Leads for Your Business

"سرنخ های بهتری ایجاد کنید، فروش را افزایش دهید و تیم خود را با جنیفر نلسون حرفه ای بازاریابی تقویت کنید! صنعت شما هر چه باشد، می دانید که یک چیز وجود دارد. .."


آموزش 13 دلیل برای اینکه ایمیل های شما ممکن است به اسپم تبدیل شوند

13 Reasons Why Your Emails May Be Going to Spam

"اگر در حال ارسال ایمیل به لیستی از مشترکین هستید، باید نرخ تعامل خود را زیر نظر داشته باشید. در حالی که نرخ باز شدن ایمیل به طور متوسط ​​بین 15 تا 20% نرخ باز است، emai. ..."


آموزش بازاریابی: به طور موثر معیارهای کلیدی را برای کمپین بازاریابی خود تجزیه و تحلیل کنید

Marketing: Effectively Analyze Key Metrics for Your Marketing Campaign

"با اعتماد به نفس عملکرد کمپین بازاریابی را با جنیفر نلسون حرفه ای بازاریابی به تیم خود گزارش دهید! در چشم انداز بازاریابی دیجیتال، تقریباً همه چیز. .."