Michelle Storm

آموزش عکاسی جدید

من میشل استورم عکاسی استورمفرش هستم.

من به‌عنوان یک عکاس مستقل عروسی و رویدادها کار می‌کنم، و وقتی زمان اجازه می‌دهد، آموزش‌های عکاسی را برای گروه‌های کوچک ارائه می‌دهم و دوره‌های عکاسی را برای کالج‌ها می‌نویسم و ​​تحویل می‌دهم.

کلاس‌های bitesize من در Skillshare برای کمک به علاقه‌مندان به عکاسی جدید ایجاد شده‌اند تا دوربین خود را درک کنند و از حالت خودکار دور شوند. کلاس های من طوری طراحی شده اند که عکاسان تازه کار را در مراحل اولیه آشنایی با دوربین دیجیتال خود بگذرانند تا بتوانیم با هم در دنیای شگفت انگیز عکاسی خلاق پیشرفت کنیم. برای دریافت به‌روزرسانی‌های کلاس‌های آینده، می‌توانید نظرات خود را اضافه کنید، ایده‌هایی را برای کلاس‌ها ارسال کنید و من را دنبال کنید.

دوره های این مدرس:

آموزش مبانی عکاسی دیجیتال - مثلث نوردهی چیست؟

Digital Photography Basics - What Is The Exposure Triangle?

"هرچه بیشتر در عکاسی غوطه ور شوید، احتمال بیشتری وجود دارد که با "مثلث نوردهی" روبرو شوید. بسیاری از عکاسان جدید، مثلث نوردهی را بسیار بد می دانند.


آموزش مبانی عکاسی دیجیتال - منوها، تنظیمات و دکمه ها

Digital Photography Basics - Menus, Settings & Buttons

راهنمای 20 دقیقه‌ای PhotoSchool من درباره «اصولات دوربین DSLR - منوها، دکمه‌های تنظیمات» یک آموزش ویدیویی آسان برای دنبال کردن است تا به شما در درک و پیمایش D. .. کمک کند.


آموزش مبانی عکاسی دیجیتال - f-stop چیست؟

Digital Photography Basics - What is the f-stop?

با مقایسه چشم انسان با یک دوربین، به شما کمک می‌کنم بفهمید که f-stopها به روشی ساده و قابل درک چیست. شما یاد خواهید گرفت که چگونه از f-stops correc استفاده کنید. ..


آموزش اصول عکاسی دیجیتال - نور میخکوبی با حالت های اندازه گیری

Digital Photography Basics - Nailing Light with Metering Modes

حالت‌های اندازه‌گیری اغلب نادیده گرفته می‌شوند، اما می‌توانند تفاوتی واقعی در نوردهی شما ایجاد کنند، به‌ویژه زمانی که به‌جای حالت دستی، به حالت‌های دوربین خود تکیه می‌کنید.