Chantelle Fashion

بازاریاب و طراح آزاد

سلام، من Chantelle هستم. یک بازاریاب آزاد رسانه های اجتماعی، طراح و بلاگر/وبلاگ نویس مد. طراح مستقر در بریتانیا از دانشگاه برای هنرهای خلاق با مدرک کارشناسی مد (Hons) فارغ التحصیل شد. با الهام از سفر، خیاطی، هنر نساجی، هفته مد لندن، و روند مد. تصمیم گرفتم مهارت‌هایم را نه تنها کسب‌وکار، بلکه برند شخصی‌ام کنم. من در اشتیاقم سهیم هستم. اینجا در Skillshare!

هنر و طراحی

من سابقه گسترده ای در اشکال مختلف هنر و طراحی دارم. من مدرک BA (Hons) مد دارم.

من همچنین سابقه حضور آنلاین و ویدیویی، به ویژه یوتیوب، دارم. اشتیاق من به یوتیوب به من کمک کرد تا با حضور در دوربین در درک نور، ویرایش ویدیو و اعتماد به نفس استاد باشم.

کارآفرینی

یکی از اولین راه هایی که در سن 17 سالگی شروع به کسب درآمد کردم، وبلاگ نویسی در یوتیوب بود. بازاریابی بسیار قدرتمند است و یکی از موارد مورد علاقه من در زندگی است. من عاشق یادگیری هستم و پلتفرم های بازاریابی مختلفی از جمله اینستاگرام، یوتیوب، پینترست و توییتر را یاد گرفته ام. من همچنین از سال 2018 مدیر رسانه های اجتماعی آزاد هستم.

هدف من تولید مطلق بهترین مطالب BOSS، بهترین دوره‌ها برای کمک به شما برای رساندن شما به سطح بعدی، سطح بعدی در هنر، مد، بازاریابی و کارآفرینی است تا به شما کمک کند تا اهداف خود را به دست آورید. می تواند زندگی کامل تری داشته باشد.

:) من را در skillshare

دنبال کنید

دوره های این مدرس:

آموزش تولید مثل نشان دادن دستور العمل های غذایی زیبا

Procreate illustrating cute food recipes

در طول این کلاس، یاد خواهید گرفت که چگونه با استفاده از پروکرات، یک تصویر دستور غذای زیبا ترسیم کنید که می‌تواند برای هر ژانری از تصویرسازی اعمال شود. از طریق تمرین ..


آموزش لباس های خود را بدوزید بدون نیاز به الگوهای خیاطی برای مبتدیان مطلق

Sew Your Own Clothing No Sewing Patterns Needed Absolute Beginners

لباس‌های خود را بسازید، 4 لباس شیک و مبتدی است که به راحتی می‌توان آن‌ها را برای مبتدیان مطلق ساخت. اگر می خواهید خودتان لباس بدوزید ب. ..


آموزش نحوه نوشتن، ایجاد و انتشار کتاب کودکان در Amazon KDP

How To Write, Create And Self Publish A Children's Book To Amazon KDP

آیا تا به حال به ایجاد کتاب کودک خود فکر کرده اید؟ شما یک ایده عالی برای کتاب کودک دارید. چگونه کتاب خود را منتشر می کنید؟ ایجاد و میخانه. ..