Oliver Astrologo

کارگردان و عکاس فیلم

Oliver Astrologo یک کارگردان مشهور جهانی است که در 15 سال گذشته در زمینه عکاسی فیلم، خدمات رسانی به برندهای مد جهانی و مسافرتی تخصص دارد.

الیور به تلاش برای برقراری ارتباط با مخاطبان خود با استفاده از تکنیک‌های ویرایش آوانگارد ادامه می‌دهد تا اشتیاق و احساسات را به بینندگان منتقل کند.

ویدئوهای او میلیون‌ها نفر را دریافت کردند و در مهم‌ترین مجلات آنلاین مانند National Geographic، Condé Nast، Fstoppers، Vogue، Designboom، Travel+Leisure و بسیاری دیگر به نمایش درآمدند.

دوره های این مدرس:

آموزش ویرایش ویدئو در DaVinci Resolve: چهار تکنیک ضروری پس از تولید

Video Editing in DaVinci Resolve: Four Essential Post-Production Techniques

«ویدئوهای خود را ویرایش کنید تا با فیلمساز و فیلمبردار مشهور جهان، الیور آسترولوگو، به همان اندازه که در صفحه بزرگ ظاهر می شوند، زیبا به نظر برسند! به عنوان یک ویرایشگر ویدیو، شما. .."


آموزش ویرایش ویدیو: تبدیل فیلم به داستان های سفر خاطره انگیز

Video Editing: Transforming Footage into Evocative Travel Stories

چگونه می‌توانید فیلم‌های آخرین ماجراجویی خود را به یک ویدیوی سفر خاطره‌انگیز تبدیل کنید؟ همه چیز به نحوه ویرایش شما بستگی دارد. به فیلمساز مشهور جهان و فیلم سفر بپیوندید. ..


آموزش فیلمبرداری با هواپیمای بدون سرنشین: تکنیک هایی برای ارتقای داستان سرایی شما

Drone Videography: Techniques to Elevate Your Storytelling

"بیا با من پرواز کن! به فیلمساز مشهور جهان و فیلمبردار سفر، الیور آسترولوگو بپیوندید تا تکنیک های فیلمبرداری با هواپیمای بدون سرنشین خود را برای ساخت فیلم جذاب به اشتراک بگذارد."