Tay Wilkins

هدف من این است که ابزار و دانشی را در اختیار شما قرار دهم تا پتانسیل کامل خود را باز کنید. دوره های من نحوه تقویت تمرکز، ایجاد اعتماد به نفس و همچنین هدایت شما را به سمت یک رویکرد خلاقانه و هوشمندانه برای دستیابی به موفقیت نشان می دهد.

دوره های این مدرس:

آموزش جلوه‌های نوردهی دوگانه با استفاده از Snapseed

Double Exposure Effects Using Snapseed

این دوره بر استفاده از ویژگی نوردهی دوگانه در برنامه موبایل snapseed برای ایجاد افکت های بسیار جالب با تصاویر شما در قسمت 1 دوره آموزشی تمرکز دارد. ..


آموزش مبانی عکاسی دستی قسمت شماره 2

Manual Photography Basics Part #2

"این دوره برای مبتدیان هدف گذاری شده است. هدف از این دوره این است که به شما درک آسانی از تفاوت های بین DLSR و mirrorless c بدهد."


آموزش مبانی کپی رایتینگ

Copywriting Basics

"این دوره به شما می آموزد که چگونه برای صفحات فرود آنلاین، صفحات فروش، وبلاگ ها و کمپین های بازاریابی ایمیلی خود یک نسخه فروش خوب ایجاد کنید."


آموزش مبانی عکاسی دستی

Manual Photography Basics

تمرکز این دوره، صحبت در مورد 3 عنصر اصلی عکاسی است. این 3 عنصر ISO، دیافراگم و سرعت شاتر هستند. این بسیار ابتدایی و بسیار آسان است. ..


آموزش چگونه با استفاده از رسانه های اجتماعی به طور موثر برند خود را بسازید؟

How To Effectively Build Your Brand Using Social Media

تمرکز این دوره یادگیری نکات و استراتژی هایی است که به شما کمک می کند تا به طور موثر برند خود را به صورت آنلاین با رسانه های اجتماعی بسازید.


آموزش طرح کارآفرین

The Entrepreneur's Blueprint

"این دوره بر افرادی متمرکز است که می خواهند کسب و کار خود را راه اندازی کنند. این دوره 14 صفت یا فصل را پوشش می دهد. .."


آموزش کسب و کار آنلاین طوفان فکری

Online Business Brainstorm

این دوره به برخی از راه‌های کسب درآمد آنلاین و همچنین نحوه استفاده از برخی از این روش‌ها برای اهرم‌سازی و تثبیت خود به عنوان یک برند را پوشش می‌دهد.


آموزش چگونه تعداد بازدیدها و مشترکین ویدیو را بیشتر کنیم

How To Get More Video Views And Subscribers

"تمرکز این دوره ارائه نکات و استراتژی هایی است که به شما کمک می کند تا تعداد بینندگان و مشترکین محتوای ویدیوی خود را بدون در نظر گرفتن چه چیزی افزایش دهید."


آموزش چگونه یک اسکریپت برای محتوای آنلاین خود تنظیم و بخوانید

How To Set Up And Read A Script For Your Online Content

یکی از چالش‌های تولیدکنندگان محتوای جدید در واقع این است که بتوانند جلوی دوربین قرار بگیرند و واقعاً صحبت کنند. حتی اگر بدانید چه می خواهید صحبت کنید. ..


آموزش 12 نکته برای ایجاد محتوای ویدیویی عالی

12 Tips For Creating Great Video Content

این دوره شامل 12 نکته برای ایجاد محتوای ویدیویی است که برای ویدیوهای یوتیوب، نامه فروش ویدیو، صفحات فرود و تقریباً در هر جایی که می توانید کار می کند. ..