Enrique Plazola

آموزش کشیدن به روش آسان

من به هنرمندان مبتدی کمک می‌کنم تا هرچه سریع‌تر طراحی کنند. بنابراین می توانید آن پرتره خانوادگی را بکشید یا هر شخصیتی را از ذهن خود ترسیم کنید.

من به عنوان یک هنرمند خوب، تصویرگر حرفه ای برای جلد کتاب، در یک استودیوی فیلم به عنوان هنرمند استریو، به عنوان یک هنرمند کاریکاتور در پارک های موضوعی و موارد دیگر کار کرده ام. من به معنای واقعی کلمه در صدها نمایش هنری حضور داشته ام.

من 6 سال است که هنر تدریس می کنم و آن را دوست دارم. من از 19 سالگی شروع به کشیدن کردم. احساس می کردم سنم دیر است. برای شروع کار و کسب درآمد از هنر، 2 سال آموزش طراحی طول کشید. من می خواهم به شما آموزش دهم!

هنر من



آنچه را که در هر یک از این مجموعه کلاسها نیاز دارید بیابید تا انواع تکنیکهای سرگرم کننده را برای بهبود آثار هنری خود بیاموزید!

دوره های این مدرس:

آموزش چگونه سر را بکشیم - بهترین راه

How to Draw the Head - The Best Way

اگر کاملا مبتدی هستید، این برنامه برای شما مناسب است. این یک نقاشی گام به گام از نحوه ترسیم سر انسان است. من شما را از طریق لوازمی که می گیرم می برم. ..


آموزش چگونه دست ها را بکشیم - راه آسان

How to Draw Hands - The Easy Way

اگر هرگز در زندگی خود دستی نکشیده اید. این مکان عالی برای بودن است. من دقیقاً گام به گام روش ترسیم دست ها را مرور می کنم. من کل را ساده می کنم. ..


آموزش نحوه ترسیم پرتره گربه

How to Draw Cat Portraits

"آیا گربه‌ها را دوست دارید؟ نقاشی حیوان خانگی خود را یاد بگیرید! این طراحی ساده و برای مبتدیان است. این برای مبتدیان و گام به گام است. من عاشق پرتره های حیوانات خانگی هستم. .."


آموزش هیولای کایجو خود را بکشید

Draw Your Own Kaiju Monster

"عاشق گودزیلا هستید؟ کینگ کنگ را دوست دارید؟ هیولای غول پیکر کایجو خود را بکشید! این یک درس طراحی شگفت انگیز سرگرم کننده در مورد نحوه ترسیم موجود غول پیکر خود است. این آی. .."


آموزش چگونه چهره ها را از ذهن خود بکشیم

How to Draw FACES from your Mind

آیا در طراحی کاملاً تازه کار هستید؟ آیا همیشه می خواستید از روی تخیل خود چهره ها را ترسیم کنید؟ این بهترین دوره ای است که می توانید در آن زمان بگذرانید. این دوره برای. ..


آموزش نحوه ترسیم: جوجه کشی متقاطع برای مبتدیان

How to Draw : Cross Hatching for Beginners

"در این دوره طراحی، من قصد دارم نحوه ی Cross Hatch را مرور کنم! این برای مبتدیان است! هچینگ متقاطع یک سبک سایه زدن است. این یک s بسیار معروف و همه کاره است. .."


آموزش چگونه نقاشی های زیبای هالووین بکشیم

How to Draw Cute Halloween Drawings

"آیا عاشق هالووین هستید؟ یاد بگیرید که چگونه نقاشی های زیبای هالووین بکشید. این برای مبتدیان است. هنگامی که اینها را یاد گرفتید، این مهارت را برای دیگران خواهید داشت."


آموزش چگونه چهره های جذاب زنانه را ترسیم کنیم

How to Draw Attractive Female Faces

"آیا همیشه می خواستید چهره های جذاب زنانه بکشید؟ اگر مبتدی هستید، از اینجا شروع کنید. روش بسیار خاصی برای کشیدن این نوع چهره وجود دارد. من. .."


آموزش نحوه ترسیم ژست های پویا انیمیشن

How to Draw Dynamic Anime Poses

"آیا همیشه می خواستید انیمه بکشید؟ این یک دوره نقاشی گام به گام برای مبتدیان است! شما یاد خواهید گرفت که چگونه ژست های انیمه اکشن شگفت انگیز بکشید. همان انیمه ...."


آموزش چگونه رویاهای خود را ترسیم کنیم

How to Draw Your Dreams

"آیا تا به حال خواسته اید رویاهای خود را ترسیم کنید؟ این معمول است که رویاهای خود را یادداشت کنید یا بنویسید، اما ترسیم آنچه قبلاً رویاهای خود را داشتید چندان معمول نیست. ما همه د. .."


آموزش نحوه ترسیم عید پاک - گام به گام

How to Draw the Easter - Step by Step

در این درس نقاشی، قصد داریم نحوه ترسیم خرگوش عید پاک را بررسی کنیم. انواع مختلفی از خرگوش های عید پاک برای کشیدن وجود دارد. این یک ea گام به گام است. ..


آموزش چگونه چشم های انیمیشن را بکشیم - برای مبتدیان

How to Draw Anime Eyes - For Beginners

"می خواهید انیمه بکشید؟ این یک درس طراحی آسان برای مبتدیان کامل است. به این منظور سریع و ساده است. کل درس برای افرادی است که دچار انحراف نیستند."


آموزش چگونه غذای ناز کاوائی بکشیم

How to Draw Cute Kawaii Food

"در این دوره طراحی، من به شما یاد خواهم داد که چگونه غذاهای زیبای کاوائی بکشید. این کار شایان ستایش خواهد بود. هر درس برای مبتدیان و گام به گام است. شما وای .."


آموزش چگونه نقاشی کنیم - برای مبتدیان شدید - کنترل دست

How to Draw - For Extreme Beginners - Hand Control

"هرگز در زندگی خود نقاشی نکرده اید؟ این برای شماست. این یک درس نقاشی مقدماتی برای مبتدیان شدید است. من از کنترل دست عبور می کنم. کنترل یکی از او قرنیه است. .."


آموزش چگونه در هر سبک هنری طراحی کنیم

How to Draw in ANY ART STYLE

"آیا تا به حال به این فکر کرده اید که چگونه در هر سبک هنری طراحی کنیم؟ از برخی جهات، بسیار ساده تر از آن چیزی است که فکر می کنید. و از جهات دیگر، دشوارتر است. این برنامه mea است. .."


آموزش چگونه لب ها را بکشیم - بهترین راه

How to Draw Lips - The Best Way

این آموزش گام به گام نقاشی کشیدن لب است. لب ها و دهان بخشی از یک پرتره کامل هستند، بنابراین یادگیری آنها مهم است. ساخته شده برای بودن ..


آموزش نحوه کشیدن لباس: برای مبتدیان

How to Draw Clothing : For Beginners

آیا در کشیدن لباس مشکل دارید؟ این یک دوره طراحی برای مبتدیان کامل است. لباس ممکن است برای برخی افراد ترسناک باشد. من شما را از طریق رسم چندگانه می گذرانم. ..


آموزش چگونه کریسمس زیبا را ترسیم کنیم

How to Draw CUTE CHRISTMAS

کریسمس را دوست دارید؟ بیایید شخصیت های زیبای کریسمس را ترسیم کنیم! این یک مجموعه نقاشی گام به گام در مورد نحوه ترسیم شخصیت های کریسمس شایان ستایش است. من تو را در این جو می برم. .."


آموزش چگونه یک چشم بکشیم - ساده و سریع

How to Draw an Eye - Simple and Fast

"طراحی چشم برای مبتدیان. من به شما یاد می دهم که چگونه چشم ها را گام به گام بکشید. این برای مبتدیان است. اگر هرگز در زندگی خود مداد برداشته اید ...."


آموزش نحوه ترسیم: یک شکل برای هر بازو یا پا

How to Draw : One Shape for ANY Arm or Leg

آیا در ترسیم اشکال مشکل دارید؟ در این درس طراحی، می‌خواهم نحوه ترسیم یک بازو (یا پا) را با استفاده از یک شکل شروع کنم. این یک شکل خیلی بهتر است. ..


آموزش چگونه JASON VOORHEES را بکشیم

How to Draw JASON VOORHEES

"آیا همیشه می خواستید ترسیم شرورهای ترسناک را بکشید؟ در این دوره یاد می گیرید که چگونه Jason Voorhees را از ابتدا تا انتها بکشید. Jason بزرگترین فیلم ترسناک است."


آموزش نحوه ترسیم: Shading 101

How to Draw : Shading 101

"هرگز در زندگی خود نقاشی نکرده اید. این برای شماست. در این دوره آموزشی تصویری هنر نقاشی، قصد دارم نحوه سایه زدن را به شما نشان دهم. سایه زدن اولین چیزی است که همه می خواهند. .."


آموزش نحوه ترسیم: از قلم توپی استفاده کنید

How to Draw : Use Ball Point Pen

"آیا در طراحی مبتدی هستید؟ در این دوره یاد می گیرید که چگونه با استفاده از خودکار هر چیزی را که می خواهید بکشید. دفترچه طرح خود را با نقاشی پر می کنید..."


آموزش نحوه کشیدن چشم های آبرنگ | مانند یک هنرمند PRO

How to Draw WATERCOLOR Eyes | Like a PRO Artist

سلام


آموزش 3 راه برای تقویت خلاقیت

3 Ways to Boost Creativity

"آیا تا به حال بی فکر هستید؟ در این دوره سریع، من می خواهم از طریق 3 تکنیکی که برای تقویت خلاقیت خود در طراحی استفاده می کنم، صحبت کنم. من شما را از طریق روند خود راهنمایی می کنم. .."


آموزش نحوه رسم: یک شکل برای ترسیم هر بدن

How to Draw : ONE shape to Draw ANY Body

اگر مبتدی هستید، این برای شما مناسب است. هر نیم تنه ای را در هر موقعیتی با یک شکل بکشید. من نیم تنه را ساده می کنم تا هر کسی بتواند آن را بکشد. شما فقط به یک شکل نیاز دارید. ..


آموزش چگونه یک جمجمه بکشیم - بهترین راه

How to Draw a Skull - The Best Way

"سلام، این یک درس طراحی برای مبتدیان است. نحوه ترسیم جمجمه به صورت مرحله به مرحله. جمجمه یکی از جالب ترین تصاویری است که تا کنون وجود دارد و همچنین یکی از زیباترین تصاویر است."