Flo & Felipe

از بنیانگذاران The Wa Factory

سلام، ما فلورانس و فیلیپ هستیم! ما بنیانگذاران .

هستیم

ما با به اشتراک گذاشتن ابزارها و دانش در زمینه‌های خودسازی و رشد حرفه‌ای به شما کمک می‌کنیم زندگی‌های هدفمند بسازید. ما نه روانشناس هستیم و نه درمانگر.

ما در جستجوی رفاه، خرد، صلح و آرامش هستیم. ما در مورد هر چیزی که مربوط به تبدیل شدن به نسخه بهتری از خود و زندگی عمدی زندگیمان است کنجکاو هستیم.

ما اصیل، خودجوش، همدل و عاشق کشف رستوران های جدید هستیم!

مسیر شخصی ما ما را به گوش دادن به ده‌ها پادکست، خواندن صدها کتاب و تماشای هزاران ویدیو در مورد رشد شخصی، فلسفه زندگی و روان‌شناسی سوق داده است.

ما زمان زیادی را صرف مطالعه، شناسایی و تلاش برای به دست آوردن بهترین نتیجه از آموخته های خود می کنیم تا مفاهیم کلیدی را استخراج کرده و در زندگی روزمره خود به کار ببریم.

ما بر این باوریم که سفر ما، فراتر از کمک به رشد ما، می‌تواند در خدمت افراد دیگر نیز باشد.

ما فکر کردیم که می‌توانیم ابزارها و دانش‌هایی را که به ما در بهبود، رشد و دستیابی به برخی از اهدافمان کمک کرده‌اند، آموزش دهیم.

جاه طلبی ما این است که همه چیزهایی را که تجربه کرده ایم با شما به اشتراک بگذاریم، و این به ما در تلاش برای کشف چگونگی بهبود در جنبه های مختلف زندگی کمک کرده است.

به همین دلیل است که !

را ایجاد کردیم

در اینجا، ما به شما نمی گوییم که زندگی شما یک شبه، در 4 ساعت یا در 2 روز تغییر خواهد کرد. این مسیری است که نیاز به زمان، صبر، پشتکار و تحمل نسبت به خودتان دارد.

به طور مشابه، ما انسان هایی هستیم که پیش فرض ها، ترس ها و شک ها داریم. ما مطلقاً ادعا نمی کنیم که به خوشبختی مطلق یا تحقق کامل رسیده ایم. و به نظر ما این چیزی است که به ما امکان می دهد شما را بهتر درک کنیم و به شما امکان می دهد به راحتی با ما ارتباط برقرار کنید. ما در این با هم هستیم!

ما خوشحالیم که شما را در اینجا داریم و امیدواریم آنچه که باید به اشتراک بگذاریم به شما کمک کند تا زندگی سالم و هدفمند بسازید. می بینمت!

نص: اگر کلاس ما را دوست داشتید، بهترین راه برای حمایت از ما این است که ما را دنبال کنید، زیرا از جدیدترین کلاس‌ها، منابع و پروژه‌هایی که در آینده اجرا می‌کنیم مطلع خواهید شد!

دوره های این مدرس:

آموزش کلاس کارشناسی ارشد جلد نامه: چگونه یک جلد نامه حیرت انگیز بنویسیم

Cover Letter Master Class: How to Write an Astounding Cover Letter

"این کلاس چهارمین قسمت از سری Masterclass ما در جستجوی شغل هدفمند است. کلاس های قبلی ما را می توانید در اینجا بیابید: کلاس کارشناسی ارشد ذهنیت: How To Cu. .."


آموزش رزومه مسترکلاس: چگونه یک رزومه شغلی ایجاد کنیم

Resume Masterclass: How to Create a Job-Winning Resume

"این کلاس سومین قسمت از سری Masterclass ما در جستجوی شغل هدفمند است. کلاس های قبلی ما را می توانید در اینجا بیابید: کلاس کارشناسی ارشد ذهنیت: How To Cu. .."