Luna Vega

نویسنده - پادکستر - مشاور تجارت الکترونیک مد



سلام بچه ها :) و خوش آمدید! از شما برای بررسی کلاس های من در اینجا در Skillshare سپاسگزارم. من یک مشاور تجارت الکترونیک مد، نویسنده، یوتیوب، پادکستر مستقر در نیویورک، میامی و بارسلونا هستم. من در سفری برای برقراری ارتباط، آموزش و ایجاد امکانات برای همه فریلنسرهای با استعداد، صاحبان مشاغل و کارآفرینان خارج از کشور هستم.

به لطف سال‌های متمادی که به عنوان مشاور دیجیتال مارکتینگ فعالیت می‌کنم، می‌دانم چه چیزی کار می‌کند و چه چیزی خوب نیست. من کارم را با کار بر روی طیف وسیعی از کمپین های دیجیتال در مقیاس بزرگ برای لیستی از مشتریان Fortune 500 شروع کردم. همه چیز را رها کردم تا به دنبال علایقم در استراتژی دیجیتال و مشاوره بازاریابی باشم. هدف من این است که دانش خود را در مورد بازاریابی دیجیتال به اشتراک بگذارم تا دیگران را برای دوست داشتن دوشنبه ها الهام بخشم.

من را از کجا خواهید یافت؟ در فرودگاهی که در حال مرور مجله هاروارد بیزینس ریویو یا ویرانی فروشگاه‌های مد متنوع در سراسر جهان است در حالی که از یک کنفرانس به کنفرانس دیگر می‌پرید.

بیایید در تماس بمانیم :)

  • یک کیت راه اندازی رایگان و موارد دیگر دریافت کنید
  • بررسی کنید در آمازون موجود است
  • برای دوز هفتگی P بهره وری، بازاریابی و نکات تجاری.

دوره های این مدرس:

آموزش هک های تبلیغاتی فیس بوک در سال 2020/2021: اجرای تبلیغات سودآور و جذب مشتریان واجد شرایط

Facebook Advertising Hacks in 2020/2021: Run Profitable Ads and Attract Qualified Customers

در این دوره، من به شما یاد می دهم که چگونه آن را با تبلیغات فیس بوک در سال 2020 و بعد از آن خرد کنید. تبلیغات فیس بوک یکی از مؤثرترین ابزارها در زمانی است که من. ..


آموزش هک رشد اینستاگرام در سال 2021 برای جذب مخاطبان درگیر

INSTAGRAM GROWTH HACKS IN 2021 FOR ATTRACTING AN ENGAGED AUDIENCE

اینستاگرام شلوغ تر از همیشه است و به عنوان یک پلتفرم تکامل یافته است. به دست آوردن رتبه بندی ارگانیک و کشف محتوا سخت تر شده است. نیازی به گفتن نیست. ..


آموزش تاکتیک های بازاریابی ایمیلی برای جذب مشتریان جدید - قسمت 2

Email Marketing Tactics to Win New Customers - Part 2

آیا برای اینکه مردم از شما خرید کنند مشکل دارید؟ آیا مشتریان بالقوه شما به وب سایت شما می آیند تا هرگز از شما برنگردند یا خرید نکنند؟ بنابراین دقیقاً چه کاری می توانید انجام دهید. ..


آموزش موقعیت یابی برند: تغییر نام تجاری خود از MEH به WOW!

Brand Positioning: Transforming your brand from MEH to WOW !

"آیا متوجه می‌شوید که در اواخر شب رقابت خود را بررسی می‌کنید؟ آیا از خود می‌پرسید که چگونه می‌توانید نام تجاری خود را جذاب‌تر کنید و مخاطبان خود را بیشتر جذب کنید؟ من. .."


آموزش چگونه از فید اینستاگرام خود پول نقد کنید

How to Cash In from Your Instagram Feed

"اینستاگرام بیش از 700 میلیون کاربر فعال دارد که آماده کشف نام تجاری شما هستند. با این حال، هیچ راه روشنی برای بازگرداندن ترافیک به وب سایت شما و کسب فروش وجود ندارد.


آموزش اصول بازاریابی پولی: استراتژی هایی برای موفقیت

Paid Marketing Fundamentals: Strategies for Success

"بازاریابی دیجیتال، به ویژه بازاریابی پولی، می تواند بسیار گیج کننده باشد. یک روز تبلیغات فیس بوک جام مقدس است، تبلیغات اینستاگرام بعدی و ...."


آموزش تاکتیک های بازاریابی ایمیلی برای جذب مشتریان جدید - قسمت 1

Email Marketing Tactics to Win New Customers - Part 1

آیا برای اینکه مردم از شما خرید کنند مشکل دارید؟ آیا مشتریان بالقوه شما به وب سایت شما می آیند تا هرگز از شما برنگردند یا خرید نکنند؟ پس دقیقاً چه چیزی می توانید. ..


آموزش 5 استراتژی برای یافتن مشتریان جدید و تبدیل آنها به مشتریان وفادار

5 Strategies to Find New Clients and Turn Them into Loyal Customers

این کلاس به شما کمک می کند تا با به کارگیری استراتژی های ساده مشتریان جدیدی را جذب کرده و آنها را به مشتریان وفادار تبدیل کنید. شما قادر خواهید بود استراتژی را انتخاب و انتخاب کنید. ..


آموزش یک کمپین بازاریابی وابسته برای نام تجاری خود راه اندازی کنید

Set-Up an Affiliate Marketing Campaign for Your Brand

"چگونه دوست دارید یک جریان ثابت از مشتریانی داشته باشید که هر ماه از شما خرید می کنند، شبکه ای از شرکت های وابسته بسازید که به شما کمک می کنند محصول خود را بفروشید و ایجاد کنید..."


آموزش ساخت یک برند ویروسی در دنیای آنلاین اشباع شده: نقشه راه بازاریابی دیجیتال عملکرد

Building a VIRAL Brand in a Saturated Online World: Performance Digital Marketing Roadmap

"چگونه می توانید یک برند HIT در زمان رکورد بسازید؟ آیا این امکان وجود دارد؟ در دنیای پر سر و صدا رسانه های اجتماعی امروزی، کشیدن عکس به طور فزاینده ای دشوار شده است. .."