Mércia Dutra

خالق "خانه مهربان شما"

سلام! نام من مرسیا است، من یک معمار، یک مادر و یک کارآفرین هستم. هدف من کمک به افرادی است که می خواهند کیفیت زندگی، سلامتی و شادی خود را در محیط های ساخته شده بهبود بخشند. عمدتاً خانه های ما.

مفهوم "خانه مهربان شما" از یک تمایل آزاردهنده به وجود آمد تا بتوانم طبیعی‌ترین، سالم‌ترین و مهربان‌ترین خانه‌ای را برای دخترانم فراهم کنم. من بیست سال پیش در رشته معماری و شهرسازی فارغ التحصیل شدم و هنوز در کالج نیاز به داشتن محیط ها و ساختمان های دوستدار محیط زیست بیشتری را می دیدم، با گذشت زمان آموختم که چگونه این موضوع بر رفاه ما نیز تأثیر می گذارد. در این مسیر در مادرید مدرک کارشناسی ارشد در معماری زیست اقلیم و محیط زیست گرفتم. با بازگشت به برزیل، دفتر من همیشه به پروژه ها و مشاوره های متمرکز بر پایداری اختصاص داده شده است.

بعد از یک استراحت و پس از تولد دو دخترم، دیدم که نگرانی من برای سلامتی آنها فراتر از تغذیه و نوع مدرسه ای است که باید در آن ثبت نام کنم... خانه ما نیاز به تغییر داشت. خانه ما مریض بود.

تغییر گام به گام شروع می‌شود، سموم موجود در مواد تمیزکننده و مراقبت، در مواد مورد استفاده در مبلمان و دکوراسیون، پارچه‌ها، جایگزینی آنها با چیزی طبیعی‌تر، یا تغییر استفاده از آنها، از بین می‌رود. سپس یک قدم دیگر برمی داریم، به اینکه چه نوع مبلمان، اشیا و پارچه هایی خوب است، آرامش بیشتر، استقلال و آزادی بیشتر، تمرکز بیشتر، امنیت بیشتر، خواب بیشتر.

همه اینها با طراحی، با "خانه مهربان شما" امکان پذیر است و من می خواهم همه اینها را با شما به اشتراک بگذارم تا شما نیز بتوانید محیطی داشته باشید که می تواند شادی بیشتری برای شما به ارمغان بیاورد، خانه ای مهربان.

دوره های این مدرس:

آموزش خانه مهربان - آوردن طبیعت به داخل خانه

Kind Home - Bringing Nature Indoors

خانه خود را یک موجود زنده در نظر بگیرید. دیوارها، همه سطوح، پوست سوم شما هستند، همانطور که لباس شما پوست دوم شماست. وقتی به آن فکر می کنید، شما را می خواهید. ..