Dilip Krishna

سلام، من یک طراح و توسعه دهنده وب هستم. مسلط به طراحی از wireframe تا برنامه های کاربردی نهایی. مهارت‌های من هم در استفاده از ابزار برای ایجاد طرح‌ها و هم نوشتن کد برای توسعه برنامه‌های کاربردی زنده است.

من را دنبال کنید و دوره های طراحی جالب را بیاموزید. من هر هفته کلاس‌هایی را پست می‌کنم، چه یک آموزش کوچک یا یک راهنمای کامل که می‌توانید آن را یاد بگیرید و مهارت‌های خود را بهبود بخشید. اگر به طور خاص چیزی می خواهید، با من در dilipkrishna.adapaka@gmail.com

تماس بگیرید
دوره های این مدرس:

آموزش فلاسک پایتون برای مبتدیان - CRUD

Python Flask for Beginners - CRUD

تقاضا برای پایتون هر روز در زمینه های مختلف فناوری در حال افزایش است. در این دوره آموزشی با نحوه ساخت اپلیکیشن های تحت وب با استفاده از Flask Framework آشنا می شوید. . ..


آموزش ساخت پروژه جنگو قسمت 1

Build a Django Project Part-1

"این دوره به شما اصول جنگو را آموزش می دهد و همچنین یاد خواهید گرفت که چگونه یک پروژه را از ابتدا بسازید. در این دوره یاد خواهید گرفت پایتون جانگو . .."


آموزش Master Git & Github

Master Git & Github

این دوره هر آنچه را که باید در مورد Git Github بدانید را به شما آموزش می دهد. Git یک ابزار کنترل نسخه توزیع شده است که می تواند یک پروژه توسعه را مدیریت کند. ..


آموزش محتوا نویسی و لینک سازی

Content Writing and Link Building

"دوره نگارش محتوا و من می خواهم به شما کمک کنم تا همین کار را انجام دهید. این فرصت پتانسیل بالایی برای افزایش کیفیت و کمیت محتوای شما دارد. .."


آموزش کارشناسی ارشد تحقیق کلمات کلیدی

Keyword Research Masterclass

این دوره شما را از طریق فرآیند کامل تحقیق کلمات کلیدی، با هدف مبتدیان و پر از اطلاعات مهم و مفید راهنمایی می کند. با overvi شروع کنید. ..


آموزش پایتون برای مبتدیان مطلق

Python for Absolute Beginners

زبان پایتون را بدون هیچ گونه تجربه برنامه نویسی قبلی یاد بگیرید. این دوره به شما کمک می کند تا مفاهیم پایتون را درک کرده و از آنها استفاده کنید و شما را به یک برنامه عالی تبدیل کند. ..


آموزش راهنمای مبتدیان مفهوم

Notion Beginners Guide

این یک دوره کاملاً مفهومی است که همه چیزهایی را که باید بدانید را بدون وارد شدن به جزئیات غیرضروری آموزش می دهد. من شما را از یک N کامل می گیرم.


آموزش ساخت پروژه ها با استفاده از Flask & Django

Build Projects using Flask & Django

این دوره به شما آموزش می دهد که با استفاده از Flask و Django پروژه هایی بسازید. پس از این دوره، شما باید بتوانید برنامه های تحت وب با قابلیت های عالی توسعه دهید. ..