Mary Evelyn Tucker

هنرمند تمام وقت و علاقه مندان به قهوه

اسم من مری اولین تاکر است. من از سال 2015 یک هنرمند تمام وقت هستم. در طول شش سال گذشته که به سفارش مشتریان کار می کردم، صدها پرتره از حیوانات خانگی را نقاشی کرده ام. من عاشق ثبت ویژگی های منحصر به فرد هر حیوان خانگی هستم.

در سال 2020، سه بواوکی از کودکان را به تصویر کشیدم که منتشر شد. من با نویسنده سوزان جونز در "" و "ماجراهای کوپ کار کردم." ما پروژه سومی را در دست اجرا داریم، "ماجراجویی کوپر: شکست تخت گل" که باید در اواخر سال 2021 در دسترس باشد. من همچنین با نویسنده تامارا منگز (خانه پر از نور) کار کردم تا کتاب کودکان او "مجموعه ولادت" را به تصویر بکشم. که کریسمس 2020 منتشر شد.

من راهی برای انجام آبرنگ پیدا کردم که برای من کارآمد است. امیدوارم بتوانم به شما کمک کنم راهی را پیدا کنید که برای شما مفید باشد! سالهاست که میخواهم تدریس کنم. من اخیراً برخی از تکنیک های خود را در کارگاه های محلی و اینجا در Skillshare به اشتراک گذاشته ام. خوشحالم که پلتفرمی مانند Skillshare پیدا کردم که به من امکان می دهد آموخته هایم را به اشتراک بگذارم.

من فکر می کنم هنر می تواند در روند درمان کمک کند. نقاشی سگمان آوا به من کمک کرد تا با روند سوگواری که او را از دست دادیم کنار بیایم. کمک به بسیاری از افراد دیگر که با از دست دادن حیوانات خانگی مورد علاقه خود با یادبود آنها کمک می کنند، باعث افتخار بوده است.

در زیر، سگ ما تئا به من کمک می کند تا برای یک کلاس آماده شوم. واقعیت جالب: صندلی ای که در حین فیلمبرداری از کلاس هایم در آن می نشینم، مکان مورد علاقه او برای چرت زدن است.

من این کلاس ها را طراحی کردم تا به صورت متوالی کار کنند. اگر به نقاشی چشم سگ علاقه مند هستید، می توانید بدون توجه به دیگران، در مورد آن موضوع یاد بگیرید. برای کسانی که جزئیات بیشتری می خواهند، می توانند با تمام کردن هر چهار کلاس، "دوره" را بگذرانند! امیدوارم این راهنما به شما در سفر با آبرنگ کمک کند. نقاشی مبارک!

من کلاس های آبرنگ اضافی برای سگ دارم، اگر علاقه مند به نقاشی نژادهای بیشتری از سگ هستید. من چندین کلاس دیگر دارم که شامل کلاس Yorkie، کلاس Chocolate Lab، Golden Retriever، Black Lab with Leaf و Blue Heeler Mix است. برای همه کلاس‌های من، «کلاس‌های اشتراک مهارت من» را ببینید.

دوره های این مدرس:

آموزش آبرنگ - بیایید یک تکه پای کدو حلوایی رنگ کنیم!

Watercolor - Let's Paint a Piece of Pumpkin Pie!

در این کلاس Skillshare، ما اصول مورد نیاز را برای ایجاد یک نقاشی آبرنگ عجیب و غریب 8 اینچی در 10 اینچی از یک تکه پای کدو حلوایی بررسی می کنیم. این کلاس آی. ..


آموزش آبرنگ - Let's Paint a Dog: Lemon Beagle Edition!

Watercolor - Let's Paint a Dog: Lemon Beagle Edition!

" در این کلاس Skillshare مراحل لازم برای تکمیل این نقاشی لیمون بیگل را طی خواهیم کرد. من نقاشی را به بخش هایی تقسیم کردم، به طوری که من. .."


آموزش آبرنگ - بیایید بینی سگ را رنگ کنیم!

Watercolor - Let's Paint Dog Noses!

در این کلاس Skillshare، اصول مورد نیاز برای نقاشی بینی سگ با آبرنگ را بررسی خواهیم کرد. شاید شنیده باشید که نقاشی با آبرنگ «...


آموزش آبرنگ - بیایید یک سگ را نقاشی کنیم! Basset Hound Edition

Watercolor - Let's Paint a Dog! Basset Hound Edition

"در این کلاس Skillshare، ما اصول مورد نیاز برای ایجاد یک نقاشی آبرنگ از Basset Hound را بررسی خواهیم کرد.   این کلاس یک نقطه شروع عالی برای ... است."


آموزش آبرنگ - بیایید سگی را رنگ کنیم: آزمایشگاه سیاه با نسخه برگ!

Watercolor - Let's Paint a Dog: Black Lab with Leaf Edition!

"در این کلاس Skillshare، ما اصول مورد نیاز را برای ایجاد یک نقاشی آبرنگ از یک آزمایشگاه سیاه با برگ در دهانش بررسی خواهیم کرد. ممکن است فکر کنید خوب است.


آموزش آبرنگ - Let's Paint A Cat: Vol. 1

Watercolor - Let's Paint A Cat: Vol. 1!

" در این کلاس Skillshare، ما اصول مورد نیاز برای ایجاد یک نقاشی آبرنگ عجیب و غریب 8 اینچ در 10 اینچ از یک گربه ایرانی را بررسی خواهیم کرد. این کلاس یک i است. .."


آموزش آبرنگ - بیایید چشمان سگ را رنگ کنیم!

Watercolor - Let's Paint Dog Eyes!

"در این کلاس Skillshare، ما اصول مورد نیاز برای ایجاد یک نقاشی آبرنگ از چشمان سگ را بررسی خواهیم کرد.   این کلاس نقطه شروعی عالی برای آن‌ها است..."


آموزش آبرنگ - Let's Paint Dog Noses Vol. 2

Watercolor - Let's Paint Dog Noses Vol. 2!

در این کلاس Skillshare، ما اصول مورد نیاز برای ایجاد یک نقاشی آبرنگ، از چهار سبک مختلف بینی سگ را بررسی خواهیم کرد. این کلاس فوق العاده است. ..


آموزش آبرنگ - بیایید سگی را نقاشی کنیم: نسخه Yorkie!

Watercolor - Let's Paint a Dog: Yorkie Edition!

"در این کلاس Skillshare، ما اصول مورد نیاز، برای ایجاد یک نقاشی آبرنگ عجیب، از یک یورکی شایان ستایش با یک گوش خم شده را بررسی خواهیم کرد.


آموزش آبرنگ - بیایید چشم های گربه ای را رنگ کنیم!

Watercolor - Let's Paint Cat Eyes!

در این کلاس Skillshare، ما اصول مورد نیاز برای ایجاد یک نقاشی آبرنگ از سه نوع چشم گربه را بررسی خواهیم کرد. ممکن است فکر کنید آبرنگ ها هستند. ..


آموزش آبرنگ - Let’s Paint a Dog: Golden Retriever Edition!

Watercolor - Let’s Paint a Dog: Golden Retriever Edition!

در این کلاس Skillshare، ما اصول مورد نیاز را برای ایجاد یک نقاشی آبرنگ عجیب و غریب به ابعاد 8 اینچ در 10 اینچ از لیلانی دوست داشتنی بررسی خواهیم کرد. متوقف نشوید. ..


آموزش آبرنگ - Let’s Paint a Dog: Chocolate Lab Edition!

Watercolor - Let’s Paint a Dog: Chocolate Lab Edition!

"در این کلاس Skillshare، ما مراحل لازم برای تکمیل این آزمایشگاه شکلات شیرین را طی خواهیم کرد. من نقاشی را به بخش هایی تقسیم کردم تا ...."


آموزش آبرنگ: بیایید کدو تنبل را رنگ کنیم

Watercolor: Let's Paint a Pumpkin

"در این کلاس Skillshare، ما اصول مورد نیاز را برای ایجاد یک نقاشی عجیب و غریب، پاییزی با آبرنگ از کدو حلوایی بررسی خواهیم کرد.   این کلاس یک شروع عالی است. ..."


آموزش آبرنگ - Let's Paint a Dog: Blue Heeler Mix Edition!

Watercolor - Let's Paint a Dog: Blue Heeler Mix Edition!

" در این کلاس Skillshare، ما اصول مورد نیاز برای ایجاد یک نقاشی آبرنگ 8 اینچ در 10 اینچ، از ترکیب پاشنه پاشنه آبی را بررسی خواهیم کرد. این کلاس یک شروع عالی است. .."


آموزش آبرنگ - بیایید پس زمینه را رنگ کنیم

Watercolor - Let's Paint a Background

"در این کلاس Skillshare، ما اصول مورد نیاز را برای ایجاد یک پس‌زمینه رایگان آبرنگ بررسی می‌کنیم.   این کلاس نقطه شروع عالی است، برای..."


آموزش آبرنگ - بیایید بینی گربه را رنگ کنیم!

Watercolor - Let's Paint Cat Noses!

در این کلاس Skillshare، ما اصول مورد نیاز را برای ایجاد یک نقاشی آبرنگ عجیب از بینی گربه بررسی خواهیم کرد. این کلاس یک شروع عالی است. ..


آموزش آبرنگ - Let's Paint Dog Fur Vol 1!

Watercolor - Let's Paint Dog Fur Vol 1!

" در این کلاس Skillshare، ما اصول مورد نیاز برای ایجاد یک نقاشی آبرنگ، از شش سبک مختلف خز سفید سگ را بررسی خواهیم کرد. این کلاس یک g است. .."