Jean Lurssen

آبرنگ های ژان لورسن

به کانال Skillshare من خوش آمدید. امیدوارم اینجا جایی باشد که برای کشف خلاقیت درونی خود برای ایجاد نقاشی های آبرنگ منحصر به فرد الهام بگیرید.

من دوست دارم آبرنگ های جوی نقاشی کنم و به طور مداوم سعی می کنم مرزهای آبرنگ را گسترش دهم، گاهی اوقات از رسانه های دیگر برای ایجاد بافت های جالب در آبرنگ هایم استفاده می کنم. من مشتاقانه منتظر به اشتراک گذاشتن تکنیک های خود در اینجا در Skillshare هستم.

برای آموزش‌ها، نکات و تکنیک‌های بیشتر به آدرس زیر مراجعه کنید:

صفحه من

صفحه من

دوره های این مدرس:

آموزش نقاشی رازیانه وحشی در آبرنگ

Painting Wild Fennel In Watercolors

"اگر برای نقاشی آزادانه با آبرنگ تلاش می کنید، این دوره برای شما مناسب است. رازیانه وحشی را با استفاده از تکنیک های مرطوب در مرطوب، ماسک کردن و لایه بندی رنگ کنید. با استفاده از این روش های آسان..."


آموزش نقاشی یک آبرنگ خیره کننده در هفت مرحله آسان

Painting A Stunning Watercolor In Seven Easy Steps

من در هفت مرحله آسان به شما نشان خواهم داد که چگونه این آبرنگ خیره کننده پاییزی را بسازید. اگر می خواهید یاد بگیرید که چگونه سبک نقاشی خود را در آبرنگ ساده کنید. ..


آموزش مناظر آبرنگ انتزاعی - قسمت 3

Abstract Watercolor Landscapes - Part 3

«در بخش 3 این دوره آموزشی چشم انداز انتزاعی، با استفاده از مواد مختلف برای ایجاد بافت در منظره، چالش برانگیزتر می شویم. کلاس شامل: اچ..."


آموزش نقاشی آزاد در آبرنگ

Painting Loose In Watercolors

این دوره به شما کمک می کند تا خلاقیت درونی خود را باز کنید و راه هایی را برای منحصر به فرد کردن نقاشی های آبرنگ خود کشف کنید. اگر با نقاشی مشکل دارید l. ..


آموزش گل های شل و بافت

Loose And Textured Florals

"این دوره در مورد ایجاد آسان گل های شل و بافت است. شما می توانید اجازه دهید فانتزی های خلاقانه خود را به دست گرفته و با رنگ ها، شکل ها و بافت ها بازی کنید."


آموزش یک آسمان طوفانی دراماتیک را در پنج مرحله آسان نقاشی کنید

Paint A Dramatic Stormy Sky in Five Easy Steps

آموزش نقاشی مرطوب در خیس برای نتایج چشمگیر و جالب که می تواند پر از شگفتی باشد. قدم بزنید و یاد بگیرید که یک آسمان طوفانی دراماتیک را با w نقاشی کنید. ..


آموزش مناظر آبرنگ انتزاعی - قسمت 1

Abstract Watercolor Landscapes - Part 1

"این اولین دوره از یک سری چهار قسمتی است که مناظر آبرنگ انتزاعی را ایجاد می کند. این اولین دوره به شما کمک می کند خارج از جعبه فکر کنید و کشف کنید. ..."


آموزش مناظر آبرنگ انتزاعی - قسمت 4

Abstract Watercolor Landscapes - Part 4

این چالش‌برانگیزترین مجموعه چهار قسمتی مناظر آبرنگ انتزاعی است که در آن چند جوهر اکریلیک را با آبرنگ‌های خود ترکیب می‌کنیم. همچنین خواهد شد. ..


آموزش نقاشی مه در آبرنگ

Painting Mist In Watercolors

"در این دوره من قصد دارم تکنیکی را که سالها پیش در مورد نحوه رنگ آمیزی مه در آبرنگ یاد گرفتم را به شما نشان دهم. چه مبتدی باشید و چه باتجربه..."


آموزش تپه درخت تنها

Lone Tree Hill

"آموزش کوتاهی در مورد نحوه استفاده از مواد مختلف برای ایجاد بافت های جالب در مناظر آبرنگ خود. "


آموزش نقاشی یک منظره آبرنگ انتزاعی

Painting An Abstract Watercolor Landscape

"هدف این درس این است که شما را تشویق کند تا از تخیل خود برای منحصر به فرد کردن نقاشی های آبرنگ خود استفاده کنید. ما از رنگ هایی استفاده خواهیم کرد که معمولاً ظاهر نمی شوند."


آموزش مناظر آبرنگ انتزاعی - قسمت 2

Abstract Watercolor Landscapes - Part 2

"این قسمت 2 از مجموعه مناظر آبرنگ انتزاعی است. این بخش شامل سه ویدیو از جمله تمرین گرم کردن، آبرنگ شکل های انتزاعی و... است."