Irina Trzaskos

هنرمند و تصویرگر آبرنگ

L

H سلام، نام من ایرینا ترزاسکوس است. من یک هنرمند و تصویرگر آبرنگ هستم. من اصالتاً اهل مولداوی هستم، کشوری کوچک و زیبا در اروپای شرقی. اکنون در کاونتری، کانکتیکات زندگی می کنم. من از زمانی که یادم می‌آید طراحی و نقاشی می‌کردم و وقتی جوان بودم، به مشکل برمی‌خوردم، زیرا روی هر چیزی که می‌توانستم – کتاب، آلبوم عکس و مبلمان – طراحی می‌کردم.

من در چهار سالگی دنیای زیبای آبرنگ را کشف کردم، برادرم به مدرسه هنر می رفت و من آبرنگ های او را پیدا کردم. وقتی به رنگ تیره جعبه آب اضافه کردم، جادویی به نظر می رسید. به آبی روشن و روان تبدیل شد که سرزنده و زنده بود.

در سال 2012، زمانی که تازه به ایالات متحده نقل مکان کردم، در حال تحقیق در مورد فرصت های هنری بودم و بیشتر مدیران هنری اشاره می کردند که آبرنگ یک رسانه محبوب نیست و تطبیق هنر آبرنگ با تصاویر تجاری بسیار سخت است. اما در کمتر از یک سال چیزی شروع به تغییر کرد، مردم در سراسر جهان متوجه زیبایی منحصر به فرد این رسانه شدند. هنرمندان شروع به آزمایش با آبرنگ کردند و چرخش معاصر را به آثار هنری آبرنگ اضافه کردند.

آبرنگ در هر بازار مرتبط با هنر مورد تقاضا قرار گرفت: لوازم التحریر، مد، دکوراسیون منزل، سرمقاله و تصویرسازی کتاب. من بسیار هیجان زده هستم که امروز شکوه آبرنگ توسط علاقه مندان به هنر در سراسر جهان دوباره کشف شده است. هنر آبرنگ برای هنرمندان و بیننده شادی ناب است.

در سال 2014، شوهرم شروع به نوشتن داستان‌های کودکان کرد و از من خواست که آنها را به تصویر بکشم، اگر تا به حال کتابی را تصویرسازی کرده‌اید، می‌دانید که ماه‌ها طراحی و نقاشی طول می‌کشد. آن زمان بود که فهمیدم می خواهم یک هنرمند تمام وقت باشم. داستان های ما ابتدا به صورت کتاب های جداگانه منتشر شد و در بهار امسال آنها را در یک کتاب به نام که توسط شوهرم جاستین ترزاسکوس نوشته شده و به طور کامل توسط من تصویرسازی شده است، ترکیب کردیم. می توانید به کتاب های ما در آمازون نگاهی بیندازید.

کار من از افسانه ها، سفرها، سنت ها و خاطرات مادام العمر الهام گرفته شده است. من عاشق استفاده از نمادها و رنگ های مختلف هستم که مرا با فرهنگ اروپای شرقی خود پیوند می دهد، داستان می گوید و انرژی مثبت را به بیننده منتقل می کند. من می‌خواهم آثار هنری‌ام مردم را خوشحال کند، متفکرانه احساسات را برانگیزد و چیزهای عزیزی را به آنها یادآوری کند. فرهنگ‌های جهانی، معماری، مجسمه‌سازی، صنایع دستی و هنرهای نمایشی از دوران کودکی مرا مجذوب خود کرده‌اند، و امیدوارم بتوانم این تحسین را در سفر خلاقانه‌ام منعکس کنم.

دو سال پیش از من برای آموزش آنلاین آبرنگ دعوت شدم و این به یکی از شگفت انگیزترین و ارزشمندترین تجربیات در حرفه هنری من تبدیل شد. من دانش آموزانی از سرتاسر جهان دارم و بسیار خوش شانس هستم که پیشرفت خلاقانه آنها را می بینم. با توضیح فرآیند نقاشی، از سفر هنری خودم بیشتر آگاه شدم. همچنین، شاگردانم به من الهام می‌بخشند تا روندهای هنری را کشف کنم، موضوعات جدیدی را نقاشی کنم و تکنیک‌های جدید را امتحان کنم. من خیلی خوش شانس هستم که به افراد خلاق شگفت انگیزی از سراسر جهان آموزش می دهم که به اندازه من در مورد آبرنگ هیجان زده هستند. امروز، با بیش از 25000 دانش آموز.

خلاق به معنای تازه، ناشناخته است، و به نظر من آبرنگ عالی ترین وسیله برای پذیرش خلاقیت شماست. آبرنگ هرگز تعجب من را متوقف نمی کند. من چقدر غیرقابل پیش بینی بودن این رسانه را تحسین می کنم، چگونه هرگز نمی توانید یک نتیجه را دو بار بدست آورید. وقتی دارم نقاشی می‌کنم، احساس لذت می‌کنم که وقتی کار هنری را به پایان می‌رسانم، چه شکلی به نظر می‌رسد. من رسانه آبرنگ را به دلیل صداقت و توانایی آن در ثبت لحظه ای خاص از سفر خلاق دوست دارم.

وقتی به آثار هنری آبرنگ نگاه می‌کنید، می‌توانید تمام لایه‌ها، قلم موها و اشتباهات زیبا را ببینید. در آبرنگ، نمی‌توانید دکمه «لغو» را فشار دهید یا چیزی را با لایه‌ای از رنگ مات بپوشانید، بنابراین وقتی به هنر خود نگاه می‌کنید، واقعی‌ترین نسخه خود را در آن لحظه با تمام مهارت‌ها، ایده‌ها خواهید دید. خطوط متزلزل و عیوب کامل. هر اثر هنری نقطه عطف زیبایی در مسیر خلاقیت شماست.

ایرینا ترزاسکوس

فیس بوک

کتابهای ما

دوره های این مدرس:

آموزش مرغ مگس خوار آبرنگ: پروژه آسان و سرگرم کننده آبرنگ

Watercolor Hummingbird: Easy & Fun Watercolor Project

"مرغ مگس خوار آبرنگ چهارمین کلاس از سری کلاس های سرگرم کننده و کوتاه تابستانی است. این کلاس ها برای الهام بخشیدن به شما و در عین حال امکان هزینه کردن به شما هستند."


آموزش چالش 100 روزه آبرنگ - نقاشی 5 دقیقه ای - یک عادت خلاقانه بسازید

100 Day Watercolor Challenge - 5 Minute Paintings - Build a Creative Habit

" به چالش 100 روزه آبرنگ خوش آمدید! در این چالش هنری روزانه، به مدت 100 روز هر روز یک نقاشی کوچک 5 دقیقه ای نقاشی می کنیم. روزانه، من ب. .."


آموزش نقاشی مناظر جادویی در آبرنگ

Learn to paint Magical Landscapes in Watercolor

" به کلاس خوش آمدید! اکتبر تقریباً فرا رسیده است و من جادو را در هوا احساس می کنم، صبح ها روشن و روزها آنقدر آرام هستند که هر روز نقاشی کردن لذتی خالص است. ..."


ترندهای رنگی پاییز 2019 - آموزش ترکیب رنگ های زیبا در آبرنگ

Autumn Color Trends 2019 - Learn to Mix Beautiful Colors in Watercolor

" به کلاس «روندهای رنگی پاییز» خوش آمدید! در این کلاس آبرنگ، یاد خواهید گرفت که چگونه چهار داستان رنگی مرسوم پاییزی را با هم ترکیب کنید. من خیلی هیجان زده هستم که با آنها به اشتراک بگذارم. .."


آموزش نقاشی گل محمدی آبرنگ در 3 سبک

Painting Watercolor Dahlias in 3 styles

" به کلاس جدید من خوش آمدید - نقاشی گل محمدی با آبرنگ در 3 سبک! گلها برای رنگ آمیزی بی انتها هستند، مناسب برای طراحی لوازم التحریر روزمره، دکوراسیون منزل. .."


نقاشی گل رز با آبرنگ: آموزش ایجاد 3 سبک

Painting Watercolor Roses: Learn to Create 3 Styles

به کلاس جدید من خوش آمدید - نقاشی گل رز آبرنگ در 3 سبک! گل رز یک موضوع بی انتها برای رنگ آمیزی است که برای طراحی لوازم التحریر روزمره مناسب است. ..


آموزش آبرنگ Poinsettia: نقاشی گل های زیبای Poinsettia در 3 سبک

Watercolor Poinsettia: Painting beautiful Poinsettia flowers in 3 styles

"به کلاس خوش آمدید! فصل تعطیلات است و بهترین زمان برای خوردن یک فنجان شکلات داغ و صرف یک ساعت نقاشی است. در این کلاس به توضیح s. .."


آموزش نقاشی سیلوئت های رنگارنگ با آبرنگ

Painting colorful silhouettes with watercolor

"طرح های سیلوئت ساده و ظریف هستند، با تکنیک های آبرنگ می توانیم به آنها یک پیچ و تاب تازه و معاصر اضافه کنیم. از سیلوئت ها می توان در طراحی لوگو و ... استفاده کرد."


آموزش گلهای بهاری نقاشی شده با آبرنگ

Painterly Spring Flowers in Watercolor

"به کلاس خوش آمدید! در این کلاس یاد می گیرید که چگونه گل های بهاری را با آبرنگ، به سبک نقاشی آزاد نقاشی کنید. این یک کلاس سرگرم کننده و آسان است. . .."


آموزش گرایش های رنگی بهار: یاد بگیرید که پالت های رنگی الهام بخش را در آبرنگ ترکیب کنید

Spring Color Trends: Learn to Mix Inspiring Color Palettes in Watercolor

" در این کلاس بسیار هیجان‌زده هستم که با شما روند رنگ‌ها را برای چند سال آینده به اشتراک بگذارم و نمی‌توانم منتظر بمانم تا ببینم با آنها چه چیزی خلق خواهید کرد! در طول کلاس ما .."


آموزش گیلاس های آبرنگ: یاد بگیرید که توت های واقعی را رنگ کنید

Watercolor Cherries: Learn to Paint Realistic Berries

"این کلاس برای مبتدیان مناسب است. در این کلاس من گام به گام نحوه رنگ آمیزی گیلاس های آبرنگی با ظاهر واقعی را توضیح خواهم داد، همین تکنیک ها می تواند باشد. .."


آموزش گل های بهاری در آبرنگ: سبک های مختلف آبرنگ را کشف کنید

Spring Flowers in Watercolor: explore different Watercolor Styles

"به کلاس خوش آمدید! بهار فصل فوق‌العاده‌ای است و گل‌های بهاری موضوع زیبایی برای نقاشی با آبرنگ هستند. در این کلاس، ما بهار را نقاشی می‌کنیم..."


آموزش کارت های روز مادر در آبرنگ

Mother's Day Cards in Watercolor

" روز مادر نزدیک است، و  من بسیار هیجان‌زده هستم که روند نقاشی کارت‌های مختلف روز مادر را با آبرنگ با شما به اشتراک بگذارم. همه ویدیوها مثل همیشه .."


آموزش لوتوس آبرنگ - تکنیک های مد روز آبرنگ را کاوش کنید

Watercolor Lotus - Explore Trendy Watercolor Techniques

" به کلاس آبرنگ لوتوس خوش آمدید! گل های نیلوفر آبی و نیلوفر آبی سوژه های عالی برای نقاشی با آبرنگ هستند، آنها بسیار جادویی، ملایم و تابستانی به نظر می رسند. در این. .."


آموزش تعطیلات در آبرنگ: برچسب های هدیه خود را بسازید

Holidays in Watercolor: Make Your Own Gift Tags

"به کلاس تعطیلات در آبرنگ خوش آمدید! در این کلاس مجموعه ای از برچسب های هدیه هنری و زیبا برای خانواده و دوستان شما ایجاد می کنیم. امروز دعوت میکنم .."


آموزش نقاشی پرندگان عجیب و غریب با آبرنگ

Painting Whimsical Birds in Watercolor

به کلاس "نقاشی پرندگان غریب در آبرنگ" خوش آمدید! در این کلاس، من به شما گام به گام نحوه نقاشی پرندگان عجیب و غریب را نشان خواهم داد. ما با d پایه شروع می کنیم. ..


آموزش چالش پاییزی آبرنگ: لذت بردن از هر فصل

Watercolor Autumn Challenge: Enjoying Every Season

" به چالش پاییز آبرنگ خوش آمدید! در این چالش ما پاییز زیبا را جشن خواهیم گرفت. من معتقدم که هر فصلی شایسته جشن گرفتن است و. .."


آموزش اصول ترکیب رنگ در آبرنگ

The Basics of Color Mixing in Watercolor

"در این کلاس، قوانین ضروری ترکیب رنگ در آبرنگ را یاد می گیرید. در پایان کلاس، می توانید رابطه بین این دو را درک کنید.


آموزش روند رنگ های زمستانی: ترکیب پالت های رنگی الهام بخش در آبرنگ

Winter Color Trends: Mixing Inspiring Color Palettes in Watercolor

"به کلاس خوش آمدید! من بسیار هیجان‌زده هستم که روند رنگ‌های زمستانی در چند سال آینده را با شما به اشتراک بگذارم و نمی‌توانم منتظر بمانم تا ببینم با آنها چه چیزی خلق خواهید کرد! دوری. .."


آموزش آبرنگ توت فرنگی: پروژه آسان و سرگرم کننده آبرنگ

Watercolor Strawberries: Easy and Fun Watercolor Project

توت فرنگی های آبرنگ سومین کلاس از سری کلاس های تابستانی سرگرم کننده و کوتاه است. این کلاس‌ها برای الهام بخشیدن به شما و در عین حال به شما امکان می‌دهند که sp. ..


آموزش نقاشی یک ببر و یک شیر در آبرنگ

Painting a Tiger and a Lion in Watercolor

به کلاس "نقاشی ببر و شیر در آبرنگ" خوش آمدید! گربه‌های بزرگ یک گرایش بزرگ و موضوعی عالی برای افزایش اعتماد به نفس شما هستند. در این کلاس. ..


آموزش آبرنگ های الهام گرفته از هنر ژاپنی - یک سفر خلاقانه

Japanese Art Inspired Watercolors - a Creative Journey

" به کلاس آبرنگ های الهام گرفته از هنر ژاپنی خوش آمدید! در این کلاس ما تمرینات ضربه قلم مو را تمرین می کنیم که اعتماد به نفس را به آبرنگ شما افزایش می دهد. .."


آموزش نقاشی یک پروانه با آبرنگ

Painting a butterfly in watercolor

"این کلاس برای مبتدیان مناسب است. در این کلاس، گام به گام نحوه کشیدن و نقاشی یک پروانه استایل شده و واقعی را توضیح خواهم داد. من نیز خواهم کرد. .."


آموزش نقاشی شاخ و برگ استوایی با آبرنگ

Painting Tropical Foliage in Watercolor

"این کلاس برای مبتدیان مناسب است. شاخ و برگ های استوایی امسال موضوع بسیار مد روزی است و به مجموعه خلاقانه شما افزوده خواهد شد. بخصوص. .."


آموزش تصویر کلاژ آبرنگ

Watercolor Collage Illustration

"کلاژ یک تکنیک بسیار مرسوم در تصویرسازی است و در این کلاس، تصمیم گرفتم آن را با رسانه مورد علاقه خود - آبرنگ ترکیب کنم. ما همه چیز را نقاشی خواهیم کرد."


آموزش نقاشی پوستر کدو تنبل گیاه شناسی با آبرنگ

Learn to Paint a Botanical Pumpkin Poster in Watercolor

" به کلاس کدو تنبل گیاه شناسی در آبرنگ خوش آمدید! من خیلی هیجان زده هستم که تصمیم گرفتید این سبک آبرنگ را کشف کنید و یک پوستر گیاه شناسی کدو تنبل را نقاشی کنید. .."


آموزش آفتابگردان آبرنگ: نقاشی گل آفتابگردان در 3 سبک

Watercolor Sunflowers: Painting Sunflowers in 3 styles

" گل‌های آفتابگردان یک روند جاودانه هستند و افزودنی زیبایی به نمونه کارها یا مجموعه آثار هنری دیواری شما خواهند داشت. من عاشق آفتابگردان و خلق این هستم. .."


آموزش یک مجموعه هنری زودیاک ایجاد کنید - تمرین کنترل قلم مو

Create a Zodiac Art Collection - Brush Control Practice

" به کلاس هنر زودیاک خوش آمدید! در این آموزش آبرنگ برای مبتدیان، در حین نقاشی 12 علامت زودیاک، کنترل قلم مو را تمرین می کنیم. این کلاس خواهد شد. .."


آموزش روند رنگ های تابستانی: یاد بگیرید که پالت های رنگی الهام بخش را در آبرنگ ترکیب کنید

Summer Color Trends: Learn to Mix Inspiring Color Palettes in Watercolor

در این کلاس بسیار هیجان‌زده هستم که با شما روند رنگ‌ها را برای چند سال آینده به اشتراک بگذارم و نمی‌توانم منتظر بمانم تا ببینم با آنها چه چیزی خلق خواهید کرد! در طول کلاس ما ..


آموزش آبرنگ، از کجا شروع کنیم؟ - تکنیک های ضروری آبرنگ: اصول اولیه آبرنگ را یاد بگیرید

Watercolor, where to start? - Essential Watercolor Techniques: learn the basics of Watercolor

"آبرنگ محبوب، غیرقابل پیش بینی و کاملا جادویی است. همچنین، زمانی که شما اصول اولیه این رسانه زیبا را ندانید، می تواند ترسناک و چالش برانگیز باشد."


آموزش پنجره تابستانی آبرنگ: پروژه آسان و سرگرم کننده آبرنگ

Watercolor Summer Window: Easy and Fun Watercolor Project

در این کلاس تابستانی کوتاه، با الهام از پنجره ای که سال گذشته در پاریس دیدم، پنجره ای را نقاشی می کنیم که با گل احاطه شده است. آبرنگ تابستانی پنجره است. ..


آموزش گل های تابستانی آبرنگ: پروژه آسان و سرگرم کننده آبرنگ

Watercolor Summer Flowers: Easy and Fun Watercolor Project

"گل‌های تابستانی آبرنگ پنجمین کلاس از سری کلاس‌های سرگرم‌کننده و کوتاه تابستانی است. این کلاس‌ها برای الهام بخشیدن به شما و در عین حال به شما امکان می‌دهند که بتوانید بپرید..."


آموزش تزئین تخم مرغ عید پاک - استفاده از رنگ آمیزی غذا به عنوان آبرنگ

Easter Egg Decorating - Using Food Coloring as Watercolors

"به کلاس تزیین تخم مرغ عید پاک خوش آمدید! اول از همه از شما بسیار سپاسگزارم که کلاس های من را انتخاب کردید، دیدن شما در اینجا و خلق کردن در کنار wi برای من بسیار مهم است."


آموزش نقاشی گل صد تومانی در آبرنگ: در سه سبک

Painting a Peony in Watercolor : in three styles

گل صد تومانی ها یک روند جاودانه هستند و افزودنی زیبایی به نمونه کارها یا مجموعه هنرهای دیواری شما خواهند داشت. همچنین، آنها گل های مورد علاقه من هستند و. ..


آموزش کارت های تعطیلات آسان با آبرنگ و جوهر

Easy Holiday Cards in Watercolor and Ink

" به کلاس خوش آمدید! فصل تعطیلات است و در این کلاس، نقاشی‌ها و تصاویر سرگرم‌کننده و آسان تعطیلات را می‌کشیم که می‌توانید از آنها به عنوان کارت، برچسب هدیه استفاده کنید. .."


آموزش آبرنگ Ranunculus: نقاشی گل در سه سبک

Watercolor Ranunculus: Painting flowers in three styles

" به کلاس خوش آمدید! امروز یکی از گل‌های مورد علاقه‌ام را نقاشی می‌کنیم - ranunculus،   یک بار دیگر 3 سبک را بررسی خواهیم کرد: نقاشی، ریزدانه + آبرنگ. .."


ترندهای رنگی بهار 2019 - آموزش ترکیب طرح های رنگی زیبا

Spring Color Trends 2019 - Learn to Mix Beautiful Color Schemes

" به کلاس خوش آمدید! آیا شما هم مثل من عاشق رنگ هستید؟ در این کلاس آبرنگ، یاد خواهید گرفت که چگونه پنج طرح رنگی مرسوم بهاری را با هم ترکیب کنید. من خیلی هیجان زده هستم. .."


آموزش ساخت پرتره های شخصی خلاقانه در 3 سبک

Learn to Make Creative Self Portraits in 3 Styles

سلام به همه و خوش آمدید! از اینکه شما را در اینجا می بینم بسیار خوشحالم و می خواهم از شما تشکر کنم که از من دعوت کردید تا بخشی از سفر هنری شما باشم. در این کلاس آموزش خواهیم داد. ..


آموزش نقاشی پرتره های عجیب و غریب در آبرنگ

Learn to Paint Whimsical Portraits in Watercolor

" به کلاس "پرتره های عجیب و غریب در آبرنگ" خوش آمدید! پرتره های عجیب و غریب هدایای عالی می دهند، همچنین، می توانید مهارت های آموخته شده در این کلاس را در انواع مختلف به کار ببرید. .."


آموزش روندهای هنری 2020 - 2021: یک نمونه کار موفق بسازید

Art Trends 2020 - 2021 : Build a Successful Portfolio

" به کلاس "روندهای هنری 2020/2021" خوش آمدید! سال جدید و یک دهه جدید فرا رسیده است و در این کلاس بسیار هیجان زده هستم که با شما روندهای هنری را به اشتراک بگذارم که به نظرم هیجان انگیز بود. .."


آموزش روند رنگ های پاییز: ترکیب پالت های رنگی الهام بخش در آبرنگ

Autumn Color Trends: Mixing Inspiring Color Palettes in Watercolor

به کلاس خوش آمدید! من بسیار هیجان زده هستم که ترندهای رنگی پاییزی را برای چند سال آینده با شما به اشتراک بگذارم و نمی توانم صبر کنم تا ببینم با آنها چه خواهید ساخت! Du ..


آموزش بالون آبرنگ: پروژه آبرنگ زیبا و آسان

Watercolor Hot air balloon : Beautiful and Easy watercolor Project

به کلاس خوش آمدید! امروز ما یک بالون هوای گرم را در بالای یک مزرعه زیبای اسطوخودوس نقاشی خواهیم کرد. این کلاس برای مبتدیان، در طول کلاس ما مناسب است. ..


آموزش نقاشی خشخاش آبرنگ: 3 سبک آبرنگ را کشف کنید

Painting a Watercolor Poppy : explore 3 watercolor styles

" نقاشی خشخاش افزودنی زیبایی به نمونه کارهای خلاقانه شما یا مجموعه هنرهای دیواری شما خواهد بود. این گل های زیبا همیشه در ترند د. .."


آموزش نقاشی یک پری زمستانی در رسانه های ترکیبی - خلاقیت خود را کاوش کنید

Painting a Winter Fairy in Mixed Media - Explore Your Creativity

" به کلاس "پری زمستانی در آبرنگ و ترکیبی" خوش آمدید! در این کلاس ما جادوی تکنیک های آبرنگ و سایر رسانه ها را بررسی خواهیم کرد. .."


آموزش نقاشی دوربین عکس: پروژه آسان و سرگرم کننده آبرنگ

Painting a Photo Camera: Easy and Fun Watercolor Project

در این کلاس کوتاه تابستانی، یک دوربین عکاسی نقاشی می کنیم، دوستی وفادار که ما را در ماجراجویی همراهی می کند. این نقاشی می تواند یک "بهترین مادر" عالی باشد.


ترندهای رنگ تابستان 2019: آموزش ترکیب رنگ های زیبا در آبرنگ

Summer Color Trends 2019: Learn to Mix beautiful Colors in Watercolor

به کلاس "ترند رنگ های تابستانی" خوش آمدید! در این کلاس آبرنگ، یاد خواهید گرفت که چگونه شش طرح رنگی مد روز تابستانی را با هم ترکیب کنید. من خیلی هیجان زده هستم که با آنها به اشتراک بگذارم. ..


آموزش نقاشی دسته گل عروسی با آبرنگ

Learn to Paint a Wedding Bouquet in Watercolor

"به کلاس خوش آمدید! در این آموزش آبرنگ، من گام به گام نحوه رنگ آمیزی دسته گل عروسی را با آبرنگ نشان خواهم داد. دسته گل های عروسی سفارشی می توانند به یک گل تبدیل شوند."


آموزش دوچرخه آبرنگ: پروژه آسان و سرگرم کننده آبرنگ

Watercolor Bicycle: Easy and Fun Watercolor Project

دوچرخه آبرنگ اولین کلاس از سری کلاس های سرگرم کننده و کوتاه تابستانی است. این سری از کلاس های تابستانی کوتاه به منظور الهام بخشیدن به شما در عین حال است. ..


آموزش برگ های آبرنگ: رنگ آمیزی برگ ها در سبک های مختلف

Watercolor Leaves: Painting Leaves in Different Styles

"به کلاس خوش آمدید! برگ‌ها موضوعی بسیار محبوب در هنر هستند و برگ‌های آبرنگ می‌تواند یک قطعه استاندارد زیبا باشد یا مکمل سایر موضوعات هنری باشد. .."


آموزش صدف آبرنگ: پروژه آسان و سرگرم کننده آبرنگ

Watercolor Seashell: Easy and Fun Watercolor Project

تابستان شاد! در این کلاس تابستانی کوتاه، صدف را نقاشی خواهیم کرد. صدف آبرنگ ششمین کلاس از سری کلاس‌های سرگرم‌کننده و کوتاه تابستانی است. Th. ..


آموزش نقاشی اسکوتر: پروژه ساده و سرگرم کننده آبرنگ

Painting a Scooter: Easy and Fun Watercolor Project

به کلاس خوش آمدید! امروز ما یک روروک مخصوص بچه ها را نقاشی خواهیم کرد، قبلاً یک دوچرخه را در کلاس تابستانی دیگر نقاشی کرده ایم و فکر می کردم اسکوتر یک افزودنی عالی خواهد بود. ..


آموزش لیموهای آبرنگ و سایر مرکبات

Watercolor Lemons and other Citrus Fruits

به کلاس خوش آمدید! لیمو و مرکبات یک روند جاودانه هستند و افزودنی درخشان به مجموعه هنری یا نمونه کارهای خلاقانه شما خواهند بود. من. ..


آموزش بافت های آبرنگ خیره کننده - خلاقیت خود را باز کنید

Stunning Watercolor Textures - Unlock your Creativity

" آزمایش ها برای رشد هنری مهم هستند. در این کلاس، من تکنیک‌های آبرنگ را با شما به اشتراک می‌گذارم که به شما کمک می‌کند بافت‌های منحصربه‌فرد و زیبا را به آن اضافه کنید. .."


آموزش نقاشی زمستانی سبز در آبرنگ: سطح مبتدی

Painting Winter Greenery in Watercolor: Beginner Level

" به کلاس خوش آمدید! می توانید از مهارت های آموخته شده در این کلاس برای رنگ آمیزی تاج گل های زمستانی، طراحی الگوی پارچه یا کاغذ کادو، طرح های لوازم التحریر استفاده کنید. .."


آموزش گل ها و برگ های پاییزی نقاشی شده با آبرنگ

Painterly Autumn Flowers and Leaves in Watercolor

به کلاس خوش آمدید! در این کلاس یاد می گیرید که چگونه گل ها، شاخه ها و برگ های پاییزی را با آبرنگ، به سبک نقاشی آزاد نقاشی کنید. می توانید استفاده کنید. ..


آموزش نقاشی دسرهای فرانسوی زیبا با جوهر و آبرنگ

Painting Beautiful French Desserts in Ink and Watercolor

به کلاس خوش آمدید! در این کلاس، من به شما گام به گام نحوه نقاشی چهار دسر فرانسوی را نشان می دهم. ما از تکنیک های مدرن آبرنگ با ترکیب جوهر استفاده خواهیم کرد. ..


آموزش گرایش‌های رنگی بهار: ترکیب طرح‌های رنگی رایج در آبرنگ را بیاموزید

Spring Color Trends: Learn mixing On-Trend Color Schemes in Watercolor

به کلاس خوش آمدید! در این کلاس آبرنگ، یاد خواهید گرفت که چگونه چهار طرح رنگی مد روز بهاری را با هم ترکیب کنید. من بسیار هیجان زده هستم که جدیدترین کولو را با شما به اشتراک بگذارم. ..


آموزش طراحی آبرنگ عروسی

Wedding Watercolor Sketching

" به کلاس طراحی آبرنگ عروسی خوش آمدید! در این کلاس، من گام به گام نشان می دهم که چگونه ایده های دکور عروسی را به شکلی شفاف و زیبا ترسیم کنیم. .."


آموزش کارت روز ولنتاین - تکنیک های مد روز آبرنگ را یاد بگیرید

Valentine's Day Card - learn Trendy Watercolor Techniques

" کارت‌های روز ولنتاین با آبرنگ نوع مورد علاقه من از کارت‌ها هستند. در این کلاس، کارت‌های سرگرم‌کننده و آسان برای روز ولنتاین را نقاشی می‌کنیم، در حالی که یکی از آن‌ها را کاوش می‌کنیم. .."


آموزش ماگنولیاهای آبرنگ: تصویر گیاه شناسی برای مبتدیان

Watercolor Magnolias: Botanical Illustration for Beginners

در این کلاس، گام به گام نحوه رنگ آمیزی شکوفه های ماگنولیا با ظاهر واقعی را توضیح می دهم. اگر همیشه می خواستید گل های واقع گرایانه نقاشی کنید و نمی دانستید کجا. ..


آموزش آبرنگ کارت روز پدر و کارت تبریک برای او

Watercolor Father's Day Cards and Greeting Cards for Him

" ژوئن مبارک! با نزدیک شدن به روز پدر در این کلاس، ما 3 کارت برای مردان نقاشی می کنیم - یک کارت کلاسیک، یک کارت الهام گرفته از ماجراجویی و یک کارت سریع. .."


آموزش نقاشی یک پری - تکنیک های آبرنگ جادویی را بیاموزید

Painting a Fairy - Learn Magical Watercolor Techniques

به کلاس خوش آمدید، امروز یاد خواهیم گرفت که چگونه یک پری را با آبرنگ نقاشی کنیم. این کلاس برای من بسیار خاص است - در حالی که پری ها را نقاشی می کردم فهمیدم که دارم. ..


آموزش تعطیلات با آبرنگ: تاپرهای کادویی زیبا بسازید

Watercolor Holidays: Create beautiful gift toppers

فصل تعطیلات مبارک! زمان بسته بندی هدیه است و من بسیار هیجان زده هستم که روند ساخت تاپرهای خلاقانه و روشن را با شما به اشتراک بگذارم. برای این کلاس، من ...


آموزش نقاشی سبزه مرسوم با آبرنگ

Painting Trendy Greenery in Watercolor

" به کلاس خوش آمدید! در این کلاس، گام به گام یاد می گیریم که چگونه سبزه های مد روز را با آبرنگ رنگ آمیزی کنیم. شما می توانید از مهارت های آموخته شده در این کلاس استفاده کنید. .."


آموزش کیک های آبرنگ: یک کارت تولد آسان بسازید

Watercolor Cakes: Create an Easy Birthday Card

" به کلاس خوش آمدید! به‌عنوان یک تصویرگر، بارها احساس گناه می‌کنم که تصاویر کیک کافی برای تبریک به دوستانم در رسانه‌های اجتماعی یا ارسال دستی ندارم. .."


آموزش کارتهای تعطیلات آبرنگ - هنر پستی شادی ایجاد کنید

Watercolor Holiday Cards - Create Joyful Mail Art

به کلاس کارت های تعطیلات آبرنگ خوش آمدید! در این کلاس ما مجموعه ای از کارت های تعطیلات شاد برای خانواده و دوستان شما ایجاد می کنیم. در طول کلاس ما ..


آموزش روندهای آبرنگ 2019

Watercolor Trends 2019

"سال جدید 2019 مبارک! آگاهی از روندهای جاری برای یک هنرمند حرفه ای مهم است تا بتواند موفق باشد و از آنچه در صنعت می گذرد مطلع باشد..."


آموزش شکوفه بهاری در آبرنگ - سبک های مختلف را کاوش کنید

Spring Blossom in Watercolor - Explore Different Styles

به کلاس جدید آبرنگ من خوش آمدید! بهار اینجاست و من بسیار هیجان‌زده هستم که روند نقاشی شاخه‌های شکوفه را با شما به اشتراک بگذارم. ..


آموزش نقاشی صندلی باغ: پروژه آسان و سرگرم کننده آبرنگ

Painting a Garden Chair : easy and fun Watercolor Project

"آگوست مبارک! امیدوارم تابستان فوق‌العاده‌ای داشته باشید.  امروز، ما یک صندلی باغ را نقاشی می‌کنیم، قدم به قدم به شما نشان می‌دهم که چگونه آن را رنگ کنید، اما خیالتان راحت باشد..."


آموزش نقاشی گلهای استوایی با آبرنگ

Painting Tropical Flowers in Watercolor

به کلاس خوش آمدید! فلور استوایی یک موضوع بسیار مرسوم در دنیای طراحی است و افزودنی عالی به مجموعه خلاقانه شما خواهد بود. در این کلاس خواهم داشت. ..


آموزش Dragonfly Watercolor: پروژه آسان و سرگرم کننده آبرنگ

Watercolor Dragonfly: Easy and Fun Watercolor Project

"سنجاقک آبرنگ دومین کلاس از سری کلاس های سرگرم کننده و کوتاه تابستانی است، از شما برای تماشای اولین کلاس تابستانی من - دوچرخه آبرنگ، و یک... سپاسگزارم."


آموزش آبرنگ های آسان: یک کارت الهام گرفته از عشق ایجاد کنید

Easy Watercolors: Create a Love Inspired Card

کارت‌های روز ولنتاین که با دست نقاشی شده‌اند بهترین هستند. در این کلاس، تصاویر جالب و آسان روز ولنتاین را نقاشی می‌کنیم. با خیال راحت از این تعطیلات استفاده کنید. .."


آموزش نقاشی یک منظره رویایی بهاری با آبرنگ

Learn to Paint a Dreamy Spring Landscape in Watercolor

بهار آبرنگ مبارک من از این فصل بسیار لذت می برم و بسیار هیجان زده هستم که این منظره ساده و کوتاه بهاری را در کلاس آبرنگ با شما به اشتراک بگذارم. Du ..


آموزش نقاشی تاج گل های زمستانی در آبرنگ

Learn to Paint Winter Wreaths in Watercolor

به کلاس "آموزش نقاشی تاج گل های زمستانی در آبرنگ" خوش آمدید! فصل تعطیلات است و بهترین زمان برای خوردن یک فنجان از نوشیدنی مورد علاقه‌تان است. ..


آموزش نقاشی یک الفبای خلاقانه در آبرنگ

Painting a Creative Alphabet in Watercolor

" به کلاس "نقاشی الفبای خلاقانه در آبرنگ" خوش آمدید. حروف الفبا و تایپوگرافی موضوعات بسیار محبوب در دنیای طراحی هستند. الفبای خلاق خواهد شد. .."


ترندهای رنگی زمستانی 2019/2020 - آموزش ترکیب طرح های رنگی زیبا

Winter Color Trends 2019/2020 - Learn to Mix Beautiful Color Schemes

به کلاس خوش آمدید! آیا شما هم مثل من عاشق رنگ هستید؟ در این کلاس آبرنگ، یاد خواهید گرفت که چگونه چهار طرح رنگی مرسوم زمستانی را با هم ترکیب کنید. من خیلی هیجان زده هستم. ..


آموزش سبد پیک نیک آبرنگ: پروژه آسان و سرگرم کننده آبرنگ

Watercolor Picnic Basket: Easy and Fun Watercolor Project

به کلاس خوش آمدید! در این کلاس تابستانی کوتاه ما یک سبد پیک نیک نقاشی می کنیم. سبد پیک نیک آبرنگ هفتمین کلاس از سری فیلم های سرگرم کننده و کوتاه است. ..