Kim Miller

merriemoore.com

سلام!

من کیم هستم، یک طراح گرافیک از میشیگان و همچنین مالک Merrie Moore Designs. من الگوها، برس ها، بافت ها، هنر دیوار و اخیراً آموزش ایجاد می کنم! من حدود یک سال پیش شروع به استفاده از برنامه iPad و Procreate کردم، جایی که بیشتر کارهایم را در آنجا ایجاد می کنم. این عالی است اگر اغلب سفر می کنید. پیشینه من در عکاسی است، جایی که بیشتر از آن الهام می‌گیرم. من همچنین در Adobe Photoshop، Illustrator و حروف دستی تجربه دارم. در اوقات فراغت با قلاب بافی می کنم و با شوهرم و دو سگم می گذرم.

دوره های این مدرس:

آموزش طراحی با Procreate - ایجاد کلیپرت سفارشی

Designing with Procreate - Create Custom Clipart

"در این کلاس نگاهی به نحوه ایجاد کلیپ‌پارت با نقاشی‌های خود از برنامه Procreate می‌اندازیم. بخش اول کلاس کاملاً بر اساس Procreate است. ..."


آموزش طراحی با Procreate - سه سبک مختلف از هنر دیواری ایجاد کنید

Designing with Procreate - Create three different styles of Wall Art

"در این کلاس به شما نشان خواهم داد که چگونه سه سبک مختلف از هنر دیواری را در برنامه Procreate طراحی کنید. من به شما گام به گام نحوه ایجاد هر سبک و من را نشان خواهم داد."


آموزش طراحی با Procreate - یک تابلوی چوبی سفارشی با حروف دست خود ایجاد کنید!

Designing with Procreate - Create a custom wood sign with your hand lettering!

یک تابلوی چوبی با حروف برای تعطیلات ایجاد کنید! تابلوهای چوبی سفارشی هدایایی عالی می سازند، در خانه یا محل کار فوق العاده به نظر می رسند و بهترین چیز در مورد آن است. ..


آموزش طراحی با Procreate - یک قلم موی سفارشی برای حروف دستی ایجاد کنید

Designing with Procreate - Create a Custom Hand Lettering Brush

"طراحی با Procreate مجموعه‌ای از کلاس‌هایی است که برای کمک به درک بهتر برنامه Procreate و یادگیری نحوه ایجاد با استفاده از iPad ایجاد شده‌اند. کلاس‌ها پایه هستند. ..."


آموزش قلاب بافی کردن روسری تمساح

Learn how to crochet a crocodile scarf

در این کلاس شما را با نحوه ایجاد روسری تمساح آشنا خواهم کرد. ما با مرور همه مواد مورد نیاز شروع می کنیم و سپس مستقیماً به خلاقیت می پردازیم. ..


آموزش طراحی با Procreate - یک برس بدون درز الگو/بافت ایجاد کنید

Designing with Procreate - Create a Seamless Pattern/Texture Brush

در این کلاس من دو تا از برنامه های مورد علاقه خود را برای ایجاد الگوها و بافت های بدون درز به شما نشان می دهم. سپس این الگوها را به Procreate و cre وارد خواهیم کرد. ..


آموزش طراحی با Procreate - تنظیمات برس Procreate توضیح داده شده است

Designing with Procreate - Procreate Brush Settings Explained

در این کلاس تمام تنظیمات براش را در برنامه Procreate توضیح و نشان خواهم داد. iPad و Apple Pencil خود را بردارید و دنبال کنید!