Lina Walter

معلم نقاشی

سلام، من لینا هستم، از زمانی که یادم می آید معلم هنر بوده ام! من از کلاس 5 شروع به توسعه اشتیاقم برای هنر کردم و از آن زمان نمی توانستم خودم را در حال انجام کار دیگری تصور کنم. من در دبیرستان در یک برنامه هنری تحصیلات هنری گرفتم که در شهر من بسیار معروف بود، بنابراین رقابتی بود. من هنر را بصورت آنلاین، حضوری تدریس کرده‌ام و در یک استودیوی هنری کار کرده‌ام.

معلم بودن چیزهای زیادی به من آموخت. به عنوان یک شخص و به عنوان یک هنرمند. مسیر و اشتیاقم را برای خلق هنر و همچنین آموزش آن پیدا کردم.

وقتی با من یاد می گیرید، به روشی سرگرم کننده و کارآمد یاد خواهید گرفت. من همه چیز را در مورد نقاشی در این دوره ها قرار دادم، امیدوارم تمام مهارت ها و تکنیک های مورد نیاز خود را یاد بگیرید و مهمتر از همه از دوره ها لذت ببرید.

دوره های این مدرس:

آموزش چگونه یک سگ زیبا با مداد رنگی بکشیم

How to Draw a Cute Dog with Colored Pencils

سلام به همگی، به دومین دوره آموزشی مداد رنگی من خوش آمدید، در این آموزش قصد داریم با هم یک سگ زیبا طراحی و نقاشی کنیم. برای رنگ آمیزی این مدل، ما. ..


آموزش درس تکنیک نقاشی پرنده با مداد رنگی 1

Drawing a Bird with Colored Pencil Technique Course 1

"سلام به همگی، به یکی دیگر از دوره های آموزشی مداد رنگی من خوش آمدید، در این آموزش قصد داریم یک پرنده زیبا را با هم نقاشی کنیم. در این آموزش، v. است."


آموزش نحوه کشیدن پلنگ با مداد رنگی

How to Draw a Leopard with Colored Pencils

"سلام به همگی، به یکی دیگر از دوره های آموزشی مداد رنگی من خوش آمدید، در این آموزش قصد داریم با هم یک پلنگ زیبا بکشیم و نقاشی کنیم. اول از همه..."


آموزش چگونه یک آفتاب پرست را با مداد رنگی بکشیم

How to Draw a Chameleons with Colored Pencils

سلام به همه، به یکی از دوره های آموزشی مداد رنگی من خوش آمدید. در این آموزش قصد داریم مراحل طراحی و رنگ آمیزی یک آفتاب پرست زیبا را انجام دهیم. ..


آموزش چگونه یک گربه واقع بینانه را با مداد رنگی بکشیم

How to Draw a Realistic Cat with Colored Pencils

"سلام به همگی، به یکی دیگر از دوره های آموزشی مداد رنگی من خوش آمدید، در این آموزش قصد داریم یک گربه زیبا را با استفاده از فناوری مداد رنگی طراحی و نقاشی کنیم."


چگونه با مداد رنگی یک اسب بکشیم | آموزش نقاشی

How To Draw a Horse With Colored Pencils | Drawing Tutorial

سلام به همگی، به یکی دیگر از دوره های مداد رنگی من خوش آمدید، در این دوره قصد داریم یک اسب زیبا را با هم طراحی و رنگ آمیزی کنیم. در آغاز. ..