Lydie&Hazal

دانشجویان پزشکی + یوتیوبرها

سلام!

ما هازال و لیدی، دو دانشجوی سال سوم پزشکی مستقر در بریتانیا و یوتیوبر پاره وقت هستیم

وقتی مشغول مطالعات شدید پزشکی خود نیستیم، بیشتر شب‌هایمان را صرف ساختن ویدیوهای YouTube می‌کنیم، برای کانال Journey2Med که برای مستندسازی زندگی‌مان، اشتراک‌گذاری نکات دانش‌آموزی و کمک به پزشکان بهار از آن استفاده می‌کنیم.

ما همچنین در اینستاگرام خود، @Journey.2.med، محتوای مفید زیادی ایجاد می کنیم که ممکن است بخواهید آنها را بررسی کنید!

ما در حال حاضر روی یک سری کلاس‌های Skillshare کار می‌کنیم که در آن تمام نکات و ترفندهایی را ارائه می‌کنیم که به ما امکان می‌دهد دانش‌آموز A*/A مستقیم باشیم و بنابراین با موفقیت در دانشکده پزشکی و شاید حتی برخی از کلاس‌ها در مورد چگونگی تعادل موفقیت آمیز ثبت نام کنیم. امتحانات دانشکده پزشکی در حالی که این کارها را در کنار انجام می دهید.

اگر می‌خواهید بیشتر بدانید، لطفاً نمایه Skillshare ما را دنبال کنید، و اگر از محتوای ما لذت می‌برید و ایده‌هایی برای کلاس‌هایی دارید که به نظرتان مفید است، یک پیام/ایمیل برای ما ارسال کنید. ببینیم چه کاری می توانیم انجام دهیم :)

دوره های این مدرس:

آموزش سیستم مدیریت زمان نهایی - بهره وری خود را به حداکثر برسانید و همه چیز را انجام دهید

The Ultimate Time Management System - Maximise your Productivity and Do It All

"توانایی مدیریت زمان خود یک ابرقدرت است که بسیاری از مردم آن را دست کم می گیرند تا زمانی که متوجه شوید زندگی در آن چقدر دست یافتنی است که بتوانید برای آن وقت بگذارید..."


آموزش نحوه استفاده از Notability - راهنمای گام به گام برای ایجاد یادداشت های دیجیتال

How to use Notability - Step by Step Guide To Making Digital Notes

Skillshare یک انجمن یادگیری برای سازندگان است. هرکسی می‌تواند در کلاس آنلاین شرکت کند، درس‌های ویدیویی را تماشا کند، پروژه‌هایی ایجاد کند و حتی خودش کلاسی را تدریس کند.