Sarah Van Der Linden

هنرمند آبرنگ و علاقمند به طبیعت

سلام، نام من سارا است که در اینستاگرام نیز شناخته شده است. من یک هنرمند آبرنگ و گواش هستم که در حومه فرانسه زندگی می کنم.

من معتقدم که طبیعت، الهام و تخیل عمیقاً به هم مرتبط هستند، و برای من، خلاقیت راهی طولانی است که منجر به مشاهده و درک بهتر جهان می شود . من بیشتر خودم هستم و وقتی در یک جنگل یا در میانه ناکجاآباد هستم خوشحال تر می شوم و به همین دلیل است که تمام الهامات من از طبیعت می آید. من عاشق نقاشی مناظر با آبرنگ، بازی با آب برای ایجاد بافت، و با حوصله اضافه کردن لایه ها یکی پس از دیگری هستم.


اینجا در Skillshare کلاس‌های مختلف را برای یادگیری نقاشی مناظر با آبرنگ پیدا خواهید کرد. هر یک از آنها در موضوع متفاوتی مانند آسمان، درختان کاج یا تپه ها هستند و می توانید آنها را ترکیب کنید تا مناظر منحصر به فرد خود را با آبرنگ ایجاد کنید!

طبیعت منبع عالی الهام است و من همیشه وقتی می‌خواهم سرم را پاک کنم و ایده‌های جدیدی پیدا کنم بیرون می‌روم. برگ‌ها همه جا هستند، در باغ‌ها، جنگل‌ها، پارک‌ها، روی بتن در شهرها، آنها گواه زنده‌ای هستند که می‌توانید تکه‌هایی از طبیعت را در بسیاری از مکان‌ها پیدا کنید. من همیشه دوست دارم برگها را جمع آوری کنم، مخصوصاً در فصل پاییز، اما همچنین زمانی که یک گونه جدید با شکل جالبی را کشف می کنم که نمی دانستم. و به همین دلیل است که من چند کلاس ایجاد کردم تا به شما در رنگ آمیزی برگ ها با رسانه های مختلف کمک کنم.

همچنین می توانید من را در من (به زبان فرانسوی) و در Etsy پیدا کنید.

دوره های این مدرس:

آموزش نقاشی جنگل با آبرنگ: قسمت سوم درختان کاج

Painting the forest with watercolor : part 3 pine trees

" سلام به همه، و به این کلاس در مورد نقاشی جنگل با آبرنگ خوش آمدید! در این قسمت سوم، می‌خواهیم روی درختان کاج تمرکز کنیم. آبرنگ یک چیز عالی است. .."


آموزش مناظر آبرنگ با الهام از چهار فصل

Watercolor landscapes inspired by the four seasons

سلام به همه، و به این کلاس درباره نقاشی مناظر با آبرنگ با الهام از چهار فصل خوش آمدید! آبرنگ یک وسیله عالی برای رنگ آمیزی مناظر بکا است. ..


آموزش گلهای شل آبرنگ: نقاشی یک اسنپدراگون

Watercolor loose florals : painting a snapdragon

سلام و به این کلاس در مورد نقاشی یک اسنپدراگون شل با آبرنگ خوش آمدید! امسال، من یک پروژه 100 روزه را در مورد رنگ صورتی شروع کردم و این باعث شد که به من علاقه مند شود. ..


آموزش نقاشی جنگل با آبرنگ: قسمت 1 درختان توس

Painting the forest with watercolor : part 1 birch trees

سلام به همه، و به این کلاس در مورد نقاشی جنگل با آبرنگ خوش آمدید! در این قسمت اول قصد داریم به درختان توس بپردازیم. آبرنگ یک gre است. ..


آموزش مناظر نقاشی: جنگل مه آلود آبرنگ

Painting Landscapes : A Watercolor Misty Forest

سلام به همه! من بسیار خوشحالم که در این کلاس درباره نقاشی یک جنگل مه آلود با آبرنگ به شما خوش آمد می گویم. نام من سارا است و من یک هنرمند آبرنگ از فرا هستم. ..


آموزش نقاشی درختان با آبرنگ

Painting trees with watercolor

سلام به همه، و به این کلاس در مورد نقاشی درختان با آبرنگ خوش آمدید! درختان موضوع جذابی هستند زیرا می توانید آنها را بارها و بارها رنگ آمیزی کنید. ..


آموزش ایجاد مناظر: نقاشی آسمان با آبرنگ

Creating landscapes : painting skies with watercolor

سلام به همه! من بسیار خوشحالم که در این کلاس در مورد نقاشی آسمان با آبرنگ به شما خوش آمد می گویم. این کلاس بر روی آسمان روز و نحوه نقاشی آسمان تمرکز خواهد داشت. ..


آموزش مناظر آبرنگ با استفاده از عکس مرجع

Watercolor landscapes using a reference photo

سلام به همه! من بسیار خوشحالم که در این کلاس در مورد نقاشی مناظر با آبرنگ با استفاده از عکس مرجع به شما خوش آمد می گویم. این کلاس کمی متفاوت است. ..


آموزش ایجاد مناظر: نقاشی آسمان شب با آبرنگ

Creating landscapes : painting night skies with watercolor

" سلام به همه! من بسیار خوشحالم که در این کلاس در مورد نقاشی آسمان با آبرنگ به شما خوش آمد می گویم. این کلاس روی آسمان شب و نحوه پرداخت تمرکز خواهد داشت. .."


آموزش مناظر شل آبرنگ: با آب و درختان کاج آزمایش کنید

Watercolor loose landscapes : experiment with water and pine trees

"سلام به همه و به این کلاس خوش آمدید! امروز قصد دارم به شما نشان دهم که چگونه منظره های شل را با آبرنگ نقاشی کنید و با آب آزمایش کنید. من از p استفاده خواهم کرد. .."


آموزش از برگ های واقعی برای ایجاد یک الگوی زیبا با جوهر سیاه یا آبرنگ استفاده کنید

Use Real Leaves to Create an Elegant Pattern with Black Ink or Watercolor

طبیعت منبع الهام بسیار خوبی است و من همیشه وقتی می‌خواهم سرم را خالی کنم و ایده‌های جدیدی پیدا کنم بیرون می‌روم. برگ ها همه جا هستند، در باغ ها، جنگل ها، پا. ..


آموزش نقاشی جنگل با آبرنگ: قسمت 2 درختان از زیر

Painting the forest with watercolor : part 2 trees from below

" سلام به همه و به این کلاس خوش آمدید! این قسمت دوم از مجموعه کلاس های نقاشی جنگل است و هر یک موضوع متفاوتی را پوشش می دهد. لا..."


آموزش نقاشی برگ های رنگارنگ با گواش

Painting Colorful Leaves with Gouache

سلام به همه! من خیلی خوشحالم که در این کلاس در مورد نقاشی برگ های رنگارنگ با گواش به شما خوش آمد می گویم. اولین باری که گواش را امتحان کردم عاشق آن شدم. ..


آموزش گلهای شل آبرنگ: نقاشی یک یاس بنفش انتزاعی

Watercolor loose florals : painting an abstract lilac

سلام و خوش آمدید به این کلاس در مورد نقاشی یک یاس بنفش شل با آبرنگ! من اخیراً گل های انتزاعی زیادی نقاشی می کنم و این روند را بیشتر دوست دارم. ..


آموزش نقاشی مینی مناظر با آبرنگ

Painting mini landscapes with watercolor

«سلام به همه، و به این کلاس در مورد نقاشی منظره‌های کوچک با آبرنگ خوش آمدید! این موضوعی است که من واقعاً در مورد آن هیجان‌زده هستم، زیرا از آن لذت بسیار زیادی می‌برم. .."


آموزش ایجاد مناظر: نقاشی تپه ها با آبرنگ

Creating landscapes : painting hills with watercolor

سلام به همه! من بسیار خوشحالم که در این کلاس در مورد نقاشی تپه ها با آبرنگ به شما خوش آمد می گویم. اسم من سارا است و یک هنرمند آبرنگ اهل فرانسه هستم. من واقعی هستم. ..


آموزش نقاشی گل های بهاری با گواش

Painting spring flowers with gouache

سلام به همه و به این کلاس خوش آمدید! آغاز بهار همیشه یک فصل جذاب از سال است. طبیعت کم کم از خواب غفلت بیدار می شود و در گذشته است. ..


آموزش ایجاد مناظر: نقاشی درختان کاج با آبرنگ

Creating landscapes : painting pine trees with watercolor

سلام به همه، و به این کلاس در مورد نقاشی درختان کاج با آبرنگ خوش آمدید! من واقعاً عاشق نقاشی مناظر و به خصوص درختان کاج هستم زیرا آنها g. ..