Gerald Ashcroft

نقاشی های اکریلیک با چاقوی پالت

سلام، من جرالد یک هنرمند استرالیایی غربی هستم که اصالتاً اهل بریتانیا هستم و در زمینه مناظر و چکیده با استفاده از روغن‌های اکریلیک و پاستل تخصص دارم.

سفر من در نقاشی مناظر استرالیا در اواخر دهه 80 آغاز شد. رنگ‌های غنی سایه‌های پویا و نور درخشان، شور و شوق و فوریت من را برای شروع نقاشی در هوای آزاد به نام "en plein air" برانگیخت

من به مدت 6 سال در دانشکده طراحی هنری و رسانه با دپارتمان آموزش استرالیای غربی مدرس بودم و بیش از 25 سال است که مناظر و انتزاعی‌ها را با رنگ‌های اکریلیک و پاستل نقاشی می‌کردم.

در طول 10 سال گذشته، من کارگاه‌های منظره و انتزاعی زیادی را برای گروه‌ها و زوج‌ها راه‌اندازی کرده‌ام و علاقه زیادی به کمک به افراد برای عبور از محدودیت‌های خود دارم. من دانش‌آموزان جدید را دیده‌ام که در حالی که تلاش می‌کنند نقاشی‌هایشان را به درستی انجام دهند، دست و پنجه نرم می‌کنند و ناامید می‌شوند. من همچنین تحول شگفت انگیزی را در دانش آموزانی دیده ام که اعتماد به نفس و خودباوری آنها در طول کارگاه های آموزشی من افزایش یافته است. آنها توانستند در این فرآیند کمی سرگرم شوند و به خود اجازه دهند بدون هیچ گونه توقعی از خود نقاشی کنند!

من هیجان زده هستم و مشتاقانه منتظر به اشتراک گذاشتن و ارائه تجربیات چندین ساله خود به عنوان یک هنرمند و معلم آنلاین هستم. ماموریت من این است که تا حد امکان به دانش‌آموزان کمک کنم تا توانایی‌ها و استعدادهای خود را در طول سفر خود برای ایجاد نقاشی‌های منظره و انتزاعی کشف کنند.

توصیفات کارگاهی استرالیای غربی:

فکر می‌کنم آنچه در دوره آموزشی خود در نقاشی مناظر با جرالد اشکرافت بیشتر از همه لذت بردم، روش ملایم او برای راحت کردن همه، صرف نظر از تجربه یا سطح مهارت ما بود. او که واقعاً به هر دانش آموز علاقه مند بود، ما را تشویق کرد که تکنیک ها را بررسی کنیم و در فرصت های دیگر برای توسعه تمرین خود تحقیق کنیم.
Jo Perth WA

این فقط یک یادداشت برای تشکر از شما برای کارگاه عالی اخیر شماست.
طبق معمول درجه بالایی از حرفه ای بودن و دانش همراه با رفتاری دوستانه و دلگرم کننده را نشان دادید.
کلاس های شما همیشه لذت بخش هستند و مهمتر از همه سبک تدریس که متمرکز و ساختارمند است، امکان وقوع یادگیری واقعی را فراهم می کند. من به ویژه از تاکید شما بر لحن و روش "مسدود کردن" که آموزش دادید قدردانی کردم و آن را بسیار مفید دیدم.

از شما متشکرم و مشتاقانه منتظر کارگاه بعدی هستم!
Chris Perth WA

قبل از پیوستن به کارگاه انتزاعی جرالد، از زمانی که چندین دهه پیش مدرسه را ترک کردم، هیچ تجربه ای در نقاشی نداشتم. جرالد با صبر و حوصله، گروه ما را از طریق رنگ‌ها، ترکیب سایه‌ها با تکنیک‌های مختلف با چاقوی نقاشی، قلم مو به سمت جاذبه قدیمی هدایت کرد. از آنجایی که در ابتدا بسیار دلهره آور بودم، با رویکرد گام به گام جرالد اعتماد به نفس مورد نیاز را به دست آوردم.

نظر من در مورد توانایی خودم از زمان برگزاری این کارگاه ها به شکل مثبتی رشد کرده است و اکنون مشتاق هستم که به طور منظم قلم مو را روی بوم بگذارم.
Liz Perth WA

دوره های این مدرس:

آموزش چکیده اکریلیک و مخلوط کردن رنگ با چاقوی پالت - بخش 1

Acrylic ABSTRACT and COLOUR MIXING with a Palette Knife - Section 1

" "


آموزش مناظر اکریلیک با چاقوی نقاشی. مبتدیان سطح 1

ACRYLIC LANDSCAPES with a Painting Knife. Beginners Level 1

یک منظره ساده را نقاشی کنید و یاد بگیرید که چگونه اکریلیک را با یک چاقوی نقاشی و فقط 3 رنگ اصلی و سفید مخلوط کنید.


آموزش چکیده اکریلیک با چاقوی پالت - بخش 2

Acrylic ABSTRACT with a Palette Knife - Section 2

چکیده اکریلیک - زرشکی - پرتقال سوخته - لیمو


آموزش منظره اکریلیک "Bush Walk" با چاقوی پالت. سطح 2

Acrylic LANDSCAPE 'Bush Walk' with a Palette Knife. Level 2

با خودانگیختگی بیشتری نقاشی کنید و اعتماد به نفس خود را در حالی که این منظره «Bush Walk» پر از نور و عمق خورشید را نقاشی می کنید، تقویت کنید!