Artsy. Island Girl

معلم
دوره های این مدرس:

آموزش کارت کریسمس بعدی و کلاس پاکت سفارشی

Dimensional Christmas Card and Custom Envelope Class

به کلاس کارت کریسمس بعدی خوش آمدید! در این کلاس یاد خواهید گرفت که چگونه یک تکه مقوای صاف را برش بزنید، نمره دهید و تا کنید تا یک پایه کارت بعدی ایجاد کنید. ..


آموزش کاشی ترکیبی اقیانوسی با کلاس جوهر الکلی

Oceanic Mixed Media Tile with Alcohol Ink Class

"به کلاس Oceanic Mixed Media Tile with Alcohol Ink Tile خوش آمدید! در این کلاس یاد خواهید گرفت که چگونه یک پروژه میکس مدیا با تم اقیانوس روی سرامی ایجاد کنید. .."


آموزش کارت های فویل شده دست ساز را بدون دستگاه فویل بسازید

Create Handmade Foiled Cards without a Foiling Machine

به ایجاد کارت های دست ساز فویل شده بدون دستگاه فویل خوش آمدید! در این کلاس ما 4 طرح مختلف کارت را با استفاده از چندین تکنیک مختلف ایجاد خواهیم کرد. ..


آموزش نکات، ترفندها و تکنیک های مهر زدن برای مبتدیان

Stamping Tips, Tricks and Techniques for Beginners

"به نکات، ترفندها و تکنیک های مهر زدن برای مبتدیان خوش آمدید! من سال‌هاست که با تمبر خلق می‌کنم (و منظورم حدود 30 سال است!) می‌دانم. .."


آموزش کلاس One Die Four Ways

One Die Four Ways Class

به کلاس کارت One Die، Four Ways خوش آمدید! در این کلاس یاد خواهید گرفت که چگونه از Die به چند روش غیر سنتی استفاده کنید! این یک راه عالی برای شما بیشتر است. ..


آموزش کلاس کارت اسلایدر

Slider Card Class

"به کلاس Slider Card خوش آمدید! مکانیسم‌های لغزنده روشی سرگرم‌کننده برای افزودن یک عنصر تعاملی به کارت‌هایتان هستند، مکانیزمی ساده برای ایجاد! در این کلاس w. .."


آموزش نکات، ترفندها و تکنیک های نشانگر Tombow برای مبتدیان

Tombow Marker Tips, Tricks and Techniques for Beginners

"به نکات، ترفندها و تکنیک های نشانگر Tombow برای مبتدیان خوش آمدید! نشانگرهای Tombow یک انتخاب عالی برای کارت سازان مبتدی هستند، زیرا آنها به طور مشابه کار می کنند. .."


آموزش کلاس کارت فیجت پیوسته

Continuous Fidget Card Class

به کلاس کارت مداوم فیجت خوش آمدید! این کارت عالی برای شخصی است که می‌شناسید و دوست دارد بی‌قرار باشد یا به طور مداوم با چیزها بازی کند. آن چنان. ..


آموزش تکنیک های جوهر رنگ برای کلاس کاغذسازی

Dye Ink Techniques for Papercrafting Class

«به تکنیک‌های جوهر رنگی برای کاغذسازی خوش آمدید! جوهرهای رنگی برای استفاده در کاغذسازی عالی هستند! در این کلاس از نشانگرهای مبتنی بر Dye و همچنین Dye Ba استفاده خواهیم کرد. .."


آموزش کلاس کارت جوجه های بهار

Spring Chicks Card Class

به کلاس کارت جوجه های بهار خوش آمدید! این یک کلاس سرگرم کننده است که سه کارت مختلف با مضمون بهار را با استفاده از یکی از مجموعه های تمبر مورد علاقه من ایجاد می کند زیرا این کار را انجام می دهد. ..


آموزش تکنیک های پودر میکا برای کلاس کاردستی با کاغذ

Mica Powder Techniques for Paper Crafting Class

به تکنیک های پودر میکا برای کاردستی کاغذ خوش آمدید! در این کلاس با بسیاری از روش‌های مختلف مورد علاقه من که می‌توانید از پودر میکا در کاغذ خود استفاده کنید، یاد خواهید گرفت. ..


آموزش تکنیک های کارت گل با شابلون لایه رنگی کلاس

Floral Card Techniques with Colour Layer Stencils Class

"به کلاس تکنیک های کارت گل با شابلون های لایه رنگی خوش آمدید! یکی از راه های مورد علاقه من برای ایجاد کارت استفاده از مهرهای لایه رنگی است. وقتی C را کشف کردم..."


آموزش کلاس ترکیبی Poinsettia Vignette

Mixed Media Poinsettia Vignette Class

"به کلاس ترکیبی Poinsettia Vignette خوش آمدید! در این کلاس از قسمت پشتی پانل Wood برای ایجاد یک Vignette با مضمون تعطیلات استفاده خواهیم کرد. این Vigne. .."


آموزش کلاس اکریلیک و رزین جنگلی مهتابی

Moonlit Forest Acrylic & Resin Class

"به کلاس اکریلیک و رزین جنگل مهتابی خوش آمدید! در این کلاس ما یک تصویر منظره تک رنگ دوستانه مبتدی با استفاده از هر دو رنگ اکریلیک ایجاد خواهیم کرد. .."


آموزش تکنیک های رنگ آمیزی کپی برای کلاس کارت سازی

Copic Colouring Techniques for Cardmaking Class

"به تکنیک های رنگ آمیزی کپی برای کارت سازی خوش آمدید! در این کلاس یاد خواهید گرفت که چگونه از نشانگرهای کپی (یا هر نوع نشانگر مبتنی بر الکل) برای کولو استفاده کنید. .."


آموزش کلاس کارت سازی با مهرهای لایه رنگی

Cardmaking with Colour Layer Stamps Class

"به کلاس کارت سازی با تمبرهای لایه رنگی خوش آمدید! من مهرهای لایه رنگی را دوست دارم زیرا آنها یک راه سرگرم کننده و آسان برای ایجاد آسان تصاویر برای جلوی کارت هستند. .."


آموزش کلاس کارت کریسمس ساحلی

Coastal Christmas Card Class

به کلاس کارت کریسمس ساحلی خوش آمدید! من کاملاً عاشق هر چیزی هستم که از ساحل/اقیانوس الهام گرفته شده باشد و همچنین از تلاش برای چرخاندن قالب ها یا تمبرها و چرخاندن لذت می برم. ..


آموزش کلاس کارت کریسمس لایه رنگی

Color Layer Christmas Card Class

"به کلاس کارت کریسمس لایه رنگی خوش آمدید! در این کلاس ما 3 کارت مختلف با پایه های کارت Unique ایجاد می کنیم که از مهرهای لایه رنگی برای کارت استفاده می کنند. .."


آموزش کلاس کارت تکنیک شیشه مصنوعی

Faux Glass Technique Card Class

"به کلاس کارت تکنیک شیشه مصنوعی خوش آمدید! در این کلاس ما 3 کارت را با استفاده از یکی از روش های غیر سنتی مورد علاقه من برای استفاده از قالب ها ایجاد خواهیم کرد. ما خواهیم کرد. .."


آموزش کلاس کارت های کریسمس سه تایی

Tri-fold Christmas Cards Class

"به کلاس کارت های کریسمس Tri-fold خوش آمدید! من کاملاً عاشق کارت هایی هستم که دارای تاهای منحصر به فرد و متفاوت و امتیازهای جایزه هستند اگر سه بعدی باشند. .."


آموزش تکنیک های خمیر موم برای ساخت کارت

Wax Paste Techniques for Card Making

به تکنیک های خمیر مومی برای کارت سازان خوش آمدید! در این کلاس، خمیر موم مورد علاقه خود را برای کار کردن و همچنین تکنیک های مورد علاقه خود را که دوست دارم با شما به اشتراک می گذارم. ..


آموزش کارت های شاکر با کلاس تمبر ایجاد کنید

Create Shaker Cards with Stamps Class

"به کلاس Create Shaker Cards with Stamps خوش آمدید! کارت های شیکر یک روش سرگرم کننده برای اضافه کردن یک عنصر تعاملی به کارت های دست ساز شما هستند و واقعاً بسیار عالی هستند. .."


آموزش ترفندها و تکنیک های نکات جوهر الکلی

Alcohol Ink Tips Tricks and Techniques

نکات، ترفندها و تکنیک‌های جوهر الکل برای کسانی که تازه با جوهر الکلی آشنا هستند و همچنین کسانی که کمی با آن‌ها آشنا شده‌اند و می‌خواهند بیشتر آشنا شوند، ضروری است. ..


آموزش تکنیک های جوهر الکلی برای کلاس کارت سازی

Alcohol Ink Techniques for Card Making Class

"به تکنیک های جوهر الکلی برای ساخت کارت خوش آمدید! در این کلاس ما بسیاری از تکنیک های مختلف برای استفاده با جوهر الکل را پوشش خواهیم داد. ما 7 را متفاوت خواهیم کرد. .."


آموزش تکنیک های دیکات گل برای ساخت کارت

Floral Diecut Techniques for Card Making

«به تکنیک‌های گلدار دیکت برای ساخت کارت خوش آمدید! در این کلاس شما 4 تکنیک مختلف را یاد می گیرید که می توانید از آنها با قالب های گل استفاده کنید که برای آنها عالی هستند. .."


آموزش کارت های شاکر را با کلاس Dies ایجاد کنید

Create Shaker Cards with Dies Class

"به ایجاد کارت های شاکر با کلاس Dies خوش آمدید! برخی از کارت های مورد علاقه من آنهایی هستند که دارای ابعاد اضافی یا عناصر تعاملی هستند. در این کلاس من شوم. .."


آموزش عکس بزرگ برای مبتدیان

Big Shot for Beginners

"اگر شما تازه کار برش یا منبت بر روی یک دستگاه بزرگ شات را شروع کرده اید، یا در فکر تهیه آن بوده اید و نمی دانید که چگونه از آن استفاده می کنید، این دوره آموزشی است..."


آموزش کلاس میکس مدیا سنجاقک

Dragonfly Mixed Media Class

به کلاس Dragonfly Mixed Media خوش آمدید! در این کلاس ما کاغذ کلاژ، خمیر بافت، اسپری های رنگی و دای برش را با هم ترکیب می کنیم تا یک تم سنجاقک ایجاد کنیم. ..


آموزش کلاس کارت تکنیک های مهر زنی برگ های پاییزی

Autumn Leaves Stamping Techniques Card Class

"به کلاس کارت تکنیک های مهر زنی برگ های پاییزی خوش آمدید! در این کلاس ما 6 تکنیک مختلف مهر زنی را با استفاده از تمبرهای یکسان در سراسر cl پوشش خواهیم داد. .."


آموزش کلاس کارت Shadowbox کریسمس

Christmas Shadowbox Card Class

"به کلاس Shadowbox کریسمس خوش آمدید! در این کلاس یاد می گیرید که چگونه با استفاده از ترکیبی از قالب های مختلف، یک کارت کریسمس منظره زیبا بسازید! تی..."


آموزش کلاس کارت شاخ و برگ جادویی پاییز

Magical Fall Foliage Card Class

"به کلاس کارت شاخ و برگ جادویی پاییز خوش آمدید! در این کلاس شما روش های مختلفی را برای استفاده از پودرهای رنگدانه براق و ایجاد شاخ و برگ با تم پاییزی یاد خواهید گرفت. .."


آموزش کلاس کاشی ترکیبی با استفاده از جوهر الکلی، خمیر بافت و موم برگ

Mixed Media Tile Class using Alcohol Inks, Texture Paste & Leafing Wax

به کلاس کاشی میکس مدیا خوش آمدید! در این کلاس از چندین رسانه مختلف مانند جوهر الکلی، خمیر بافت و موم برگ و همچنین دی استفاده خواهیم کرد. ..


آموزش نکات، ترفندها و تکنیک های کپی برای مبتدیان

Copic Tips, Tricks & Techniques for Beginners

به کلاس نکات کپی، تکنیک های ترفند برای مبتدیان خوش آمدید! اگر در استفاده از نشانگرهای مبتنی بر الکل تازه کار هستید و خواهید دید، این کلاس برای شما مناسب است. ..


آموزش کلاس کارت لغزنده رنگ جادویی

Magic Colour Slider Card Class

"به کلاس کارت اسلایدر رنگ جادویی خوش آمدید! در این کلاس با 2 روش مختلف برای ایجاد کارت های جادویی رنگ اسلایدر آشنا خواهید شد. این کارت های تعاملی هستند. .."


آموزش تکنیک های جوهر الکلی برای کلاس کارت های کریسمس

Alcohol Ink Techniques for Christmas Cards Class

"به تکنیک های جوهر الکلی برای کارت های کریسمس خوش آمدید! جوهر الکل یکی از رسانه های مورد علاقه من برای کار است! من عاشق سرزندگی جوهرها و unpre هستم. .."


آموزش نحوه ایجاد کارت های کریسمس درخشان

How to Create Luminary Christmas Cards

آیا همیشه آرزو کرده‌اید که کارت‌های کریسمس که به خانواده و دوستانتان می‌دهید می‌توانند به عنوان دکور تعطیلات نیز عمل کنند؟ این کلاس به شما نشان می دهد که چگونه از قالب خود استفاده کنید. ..


آموزش با کلاس Dies زیورآلات تگ Shaker ایجاد کنید

Create Shaker Tag Ornaments with Dies Class

"به کلاس Create Shaker Cards with Dies خوش آمدید! در این کلاس یاد خواهید گرفت که چگونه از Dies خود استفاده کنید و تگ های شیکر را با آنها بسازید که یک Fes عالی هستند. .."


آموزش کلاس کارت باکس پاپ آپ

Pop-up Box Card Class

به کلاس کارت کارت پاپ آپ خوش آمدید! این کارت دارای توانایی شگفت انگیزی برای سه بعدی بودن است اما کاملاً صاف به پست تا می شود! ما 3 th مختلف ایجاد خواهیم کرد. ..


آموزش کلاس زمستانی دیوراما

Winter Diorama Class

به کلاس زمستانی دیوراما خوش آمدید! در این کلاس ما با استفاده از انواع قالب ها و همچنین ماشین برش قالب یک صحنه زمستانی لایه ای ایجاد خواهیم کرد. ما می خواهیم. ..


آموزش کلاس نکات، ترفندها و تکنیک های منبت پوشه

Embossing folder Tips, Tricks & Techniques Class

به کلاس آموزش نکات، ترفندها در پوشه Embossing خوش آمدید! استفاده از پوشه‌های برجسته بر روی کارت‌های دست ساز شما یک راه عالی برای افزایش علاقه و تصویر بصری است. ..


آموزش مقاومت در برابر تکنیک های پس زمینه برای کلاس کاردستی کاغذ

Resist Background Techniques for Paper Crafting Class

"به مقاومت در برابر تکنیک های پس زمینه برای کاردستی کاغذ خوش آمدید! در این کلاس شما 6 تکنیک مختلف مقاومت را یاد خواهید گرفت که می توانید برای انواع مختلف از آنها استفاده کنید. .."


آموزش چاپ گلی با کلاس جوهر الکلی و استفاده از چاپ ژلی در کارت سازی

Gelli Printing with Alcohol Inks Class & using Gelli Prints in Cardmaking

به کلاس چاپ Gelli با جوهر الکلی خوش آمدید! در این کلاس با نحوه استفاده از جوهر الکلی برای چاپ ژلی آشنا خواهید شد. جوهرهای الکلی بسیار روان هستند. ..


آموزش کلاس کارت پوینستیا

Poinsettia Card Class

"به کلاس کارت Poinsettia خوش آمدید! این یک کلاس عالی برای شروع کارت های کریسمس فصلی است! حتی اگر کارت های کریسمس را انجام ندهید، تکنیک. .."


آموزش چاپ گلی با پدهای جوهرافشان

Gelli Printing with Inkpads

به چاپ Gelli با پد جوهر خوش آمدید! ما در این کلاس با جوهر کار خواهیم کرد و نکات و تکنیک های مختلف استفاده از پدهای جوهر را یاد خواهیم گرفت. ..


آموزش زیر لیوانی رزینی را با بافت بصری ایجاد کنید

Create Resin Coasters with Visual Texture

به کلاس ایجاد زیر لیوانی رزین با بافت بصری خوش آمدید! در این کلاس به صورت گام به گام یاد می گیرید که چگونه از برخی اشیاء ساده یافت شده غیر متخلخل استفاده کنید. ..


آموزش کلاس ویترای کارت

Stained Glass Card Class

به کلاس کارت تکنیک های شیشه ای رنگی خوش آمدید! در این کلاس شما چندین روش مختلف برای ایجاد یک شیشه رنگی/See Through Window را یاد خواهید گرفت. ..


آموزش کلاس زیر لیوانی رزین ساحل

Beach Resin Coasters Class

"به کلاس زیر لیوانی رزین ساحلی خوش آمدید! این کلاس برای هرکسی که می‌خواهد شروع به ساخت قطعات ساحلی با رزین کند، اما بسیار ترسیده است، مناسب است. .."


آموزش کارت های دست ساز ایجاد کنید که در کلاس تاب، راک اند رول هستند

Create Handmade Cards that Swing, Rock & Roll Class

"به ایجاد کارت های دست ساز که Swing, Rock amp؛ Roll Class خوش آمدید! در این کلاس یاد خواهید گرفت که چگونه یک عنصر تعاملی را به جلوی کارت خود اضافه کنید. .."


آموزش کلاس تخته مواد غذایی با رزین ساحلی

Beach Resin Charcuterie Board Class

"به کلاس هیئت مدیره مواد غذایی با رزین ساحلی خوش آمدید! تخته های Charcuterie چیزی محبوب در حال حاضر هستند و ایجاد لبه رزین ساحل بر روی تخته Charcuterie است. .."


آموزش کلاس هنر جوهر و رزین الکل دریایی اسب دریایی

Seahorse Alcohol Ink and Resin Art Class

به کلاس هنر رزین جوهر الکل دریایی اسب دریایی خوش آمدید! جوهر در این کلاس ما هنر جوهر الکل را با هنر رزین ترکیب خواهیم کرد. افزودن لایه های رزین در بین A. ..


آموزش تکنیک های چسباندن بافت برای کلاس کارت

Texture Paste Techniques for Cards Class

"به کلاس تکنیک های چسباندن بافت برای کارت ها خوش آمدید! Texture Paste یک وسیله سرگرم کننده برای استفاده برای به دست آوردن ابعاد اضافی در کارت های خود است. به نظر می رسد بیشتر متداول است. .."