Thomas Potter

فریلنسر سه بعدی و سازنده محتوا

سلام، اسم من توماس است.

اینکه شما کاملاً تازه وارد مخلوط‌کن شده‌اید یا مدتی است که این کار را انجام می‌دهید، دوره آموزشی من در مورد خلق شخصیت‌های کم پلی به شما کمک می‌کند بهتر شوید و دارایی‌های آماده بازی برای هر پروژه‌ای که روی آن کار می‌کنید ایجاد کنید.

من همچنین یک یوتیوب دارم که در آن می توانید ویدیوهای رایگان را در مخلوط کن

دریافت کنید
دوره های این مدرس:

آموزش Blender را در سال 2022 بیاموزید: راهنمای مبتدیان

Learn Blender in 2022: Beginners guide

"این کلاس به بررسی نحوه یادگیری مخلوط کن 3. 1 برای ایجاد آثار هنری سه بعدی عالی به صورت رایگان می پردازد! من تمام مواردی را که برای شروع ایجاد s نیاز دارید بررسی خواهم کرد. .."


آموزش بلندر: نیم تنه مردانه را برای مبتدیان مجسمه سازی کنید

Blender: Sculpt a male torso for beginners

این دوره در مورد یادگیری نحوه استفاده از ابزارهای مجسمه سازی مخلوط کن در حین انجام پروژه عملی ساخت مجسمه نیم تنه مردانه است.


آموزش Start to Finish: Low Poly Characters در BLENDER

Start to Finish: Low Poly Characters in BLENDER

"در این کلاس Skillshare، شما گام به گام مدل خود را مدل سازی، بافت، ریگ و رندر خواهید کرد.  ما از Blender استفاده خواهیم کرد به شما به صورت گام به گام همه موارد نشان داده می شود.


آموزش یک رندر ایزومتریک پلی پایین در بلندر ایجاد کنید

Create a Low Poly Isometric Renders in Blender

"نحوه ساخت رندرهای ایزومتریک Beautiful Low Poly با استفاده از مخلوط کن را بیاموزید. من شما را با مدلسازی اتاق و تمام لوازم جانبی قهوه و تکمیل i آشنا خواهم کرد. .."


آموزش سوپر ماشین‌های کم پلی در بلندر (راهنمای مگا)

Low poly Super Cars in Blender (Mega Guide)

در این دوره، من به شما آموزش می‌دهم که چگونه می‌توانید چند ماشین کم پلی با ظاهر جالب را در مخلوط کن با فضای داخلی بسازید و آن را رندر کنید تا یک تصویر نهایی عالی ایجاد کنید. دبلیو...