Teresa Bennett

کارشناس تحلیل کسب و کار

ما معتقدیم تجزیه و تحلیل کسب و کار باید بدون دردسر باشد. ما چندین دهه تجربه کارشناسی داریم. ما در طول سال‌ها آموخته‌ایم که چه چیزی کار می‌کند، چه چیزی کار نمی‌کند، و چه چیزی کارها را آسان‌تر در مقابل سخت‌تر کرده است.

اگر می توانید اطلاعات یکسانی به دست آورید، نیازهای مختصر، واضح و کامل را با تلاش کمتر ارائه دهید، پس چرا این کار را انجام نمی دهید؟

روش منحصربه‌فرد تجزیه و تحلیل ما به شما کمک می‌کند تا بفهمید دقیقاً چه چیزی ضروری است، چه چیزی را می‌توان نادیده گرفت و چگونه اطلاعات را استخراج کرد، مستند کرد و به اشتراک گذاشت به گونه‌ای که به کل تیم پروژه اجازه می‌دهد از موانع جلوگیری کرده و موفق شوند.

دوره های این مدرس:

آموزش مبانی استخراج نیازمندی های کسب و کار قسمت 2

Business Requirements Elicitation Basics Part 2

"درباره این کلاس آیا از قبل عرق کرده‌اید، زیرا نمی‌توانید از نگرانی در مورد چیزهایی که ممکن است از دست بدهید، یا اگر کسی چنین است، دست بردارید. .."


آموزش Forming The Agile Team - Agile Training Series Part 2

Forming The Agile Team - Agile Training Series Part 2

قسمت 2 از مجموعه آموزشی چابک برای تحلیلگران کسب و کار این کلاس به شما کمک می کند تا متوجه شوید: واحدهایی که یک تیم چابک را تشکیل می دهند نقش هر یک از اعضای آن. ..


آموزش بخش 2 مجموعه ارتباطات تحلیلگر کسب و کار

Business Analyst Communication Series Part 2

"درباره این کلاس آیا از قبل عرق کرده‌اید، زیرا نمی‌توانید از نگرانی در مورد چیزهایی که ممکن است از دست بدهید، یا اگر کسی چنین است، دست بردارید. .."


آموزش بخش 1 مجموعه ارتباطات تحلیلگر کسب و کار

Business Analyst Communication Series Part 1

"تا به حال فکر کرده اید که چگونه برخی از تحلیلگران تجاری اینقدر اعتماد به نفس دارند و به نظر می رسد همیشه آن را با هم دارند؟ من به شما نشان خواهم داد که چگونه در برقراری ارتباط با ذینفعان اعتماد به نفس داشته باشید."