Victoria Jeffery

هنرمند و معلم

به صفحه SkillShare من خوش آمدید.

من ویکی هستم که با نام آبرنگ های کرابلز نیز شناخته می شود. من یک هنرمند و معلم با علاقه به آبرنگ هستم.

من در تمام عمرم خلاق بودم، اما بیشتر از همه به نقاشی و کشیدن علاقه دارم. من را فوق العاده خوشحال می کند که دانش و مهارت هایم را به اشتراک بگذارم و از کسانی که با آنها کار می کنم الهام بگیرم.

من هنر و نساجی را تا حد درجه تحصیل کردم. به عنوان یک معلم دبستان، در مدارسی که در آن تدریس می کردم، مسئولیت هنر را بر عهده داشتم.

من طراحی زندگی و کاوش رنگ را در استراحتگاهی در پرتغال آموزش دادم.

من سال‌ها کلاس هنری بسیار موفقی را برای کودکان آموزش‌دیده در خانه برگزار کردم.

من اکنون به صورت حرفه‌ای نقاشی می‌کنم، اما همچنان لذتی را که در آموزش و خلق کردن با افراد دیگر وجود دارد، دوست دارم.

خوشحال خواهد بود که شما را در اینستاگرام ببینم، جایی که من فقط کروبلز هستم. من همچنین یک صفحه FB به عنوان Crobbles Watercolours دارم.

آنچه دانش آموزان می گویند

"کلاس دوست داشتنی. تکنیک های زیبا و ساده. بی صبرانه برای امتحان کردن. صدای معلم بسیار آرامش بخش و زیبا است، احساس کردم که این کلاس را شخصا شرکت می کنم."

"چه مقدمه شگفت انگیز و جامعی برای ایجاد بافت با آبرنگ! ویکی فضای گرم و سرگرم کننده ای را برای آزمایش اشیاء روزمره که می توانید در خانه پیدا کنید ایجاد می کند تا بافت های آبرنگی جادویی ایجاد کنید و همه چیز را به وضوح توضیح می دهد. فیلم ها. فوق العاده هستند - به خوبی عکس گرفته شده اند و به خوبی در کنار هم قرار گرفته اند - بنابراین علاوه بر اینکه یک کلاس سرگرم کننده برای شرکت کردن است، یک کلاس زیبا برای تماشا و گوش دادن است."

"این کلاس بسیار سرگرم کننده بود. بدون استرس و سرگرم کننده بود، زیرا در پایان شگفتی خود را آشکار می کنید. معلم بسیار واضح و مختصر بود. کلاس کاملاً برای انجام وظیفه آماده بود. "

دوره های این مدرس:

آموزش آبرنگ های شنی

Sandy Watercolours

"شن و صدف با آبرنگ: استفاده های زیادی از مسواک قدیمی وجود دارد. به من بپیوندید تا ببینید چگونه می توانید یک ساحل شنی شگفت انگیز با یکی ایجاد کنید، و پ. .."


آموزش آبرنگ برگ های بلوط پاییزی با نقاشی منفی

Watercolour Autumn Oak leaves with Negative Painting

برگ های آبرنگ پاییزی با نقاشی منفی پاییز شروع به نشان دادن زیبایی خود به ما می کند. گرفتن رنگ های غنی و پر جنب و جوش با تغییر فصل کار بسیار خوبی است. ..


آموزش با آبرنگ بافت ها و الگوهای شگفت انگیز ایجاد کنید

Create Amazing Textures and Patterns with Watercolours

آیا تا به حال به یک نقاشی آبرنگ نگاه کرده اید و به این فکر کرده اید که "چگونه رنگ را برای ساختن چنین الگوهایی بدست می آورید؟ به من بپیوندید تا نحوه خلق شگفت انگیز را کشف کنید. ..


آموزش غروب سر دانه در آبرنگ

Sunset Seed Heads in Watercolour

من همیشه جذب سر بذرهای شگفت انگیز آتش بازی گیاهانی مانند توری ملکه آن یا جعفری گاوی متواضعانه تر شده ام. دیدن آنها تحت پوشش i. ..


آموزش کاوش رنگ های مکمل با آبرنگ

Exploring Complementary Colours with Watercolour

"Skillshare یک انجمن یادگیری برای سازندگان است. هر کسی می تواند در کلاس آنلاین شرکت کند، درس های ویدیویی را تماشا کند، پروژه ها را ایجاد کند و حتی خود یک کلاس تدریس کند."


آموزش پروانه های آبرنگ نمکی

Salty Watercolour Butterflies

" سلام! آیا می خواهید یاد بگیرید که چگونه با چند نمک پس زمینه های برجسته برای نقاشی های خود ایجاد کنید؟ به من بپیوندید تا نحوه خلق کردن را بیاموزید. .."


آموزش نقاشی آبرنگ قارچ جادویی

Magical Mushroom Watercolour Painting

"نقاشی از یک قارچ جادویی با پس زمینه جنگلی بافت آیا می خواهید پس زمینه های بافت دار خود را به سطح دیگری ببرید؟ برای ایجاد یک متن به من بپیوندید. .."