Michael Luchies

کارآفرین و نویسنده✎

آیا وحشیانه ترین رویاهای خود را به حقیقت تبدیل کرده اید یا هنوز به دنبال کمک مناسب برای غلبه بر ترس ها و تردیدهای خود و در مسیر درست برای رسیدن به رویاها و اهداف خود هستید؟

اگر آماده یادگیری هستید و می‌خواهید خودتان را بهبود ببخشید، کسب‌وکار بسازید یا مهارت‌های جدید بیاموزید، دیگر به دنبال آن نباشید! نام من مایکل لوچیز است و من یک نویسنده کارآفرین هستم که کارآفرینان، استارت آپ ها و کسب و کارهای کوچک را به سمت رشد با محتوا راهنمایی می کنم.

من بنیانگذار TrepRep، یکی از بنیانگذاران، یک مدیر ارتباطات با تجربه، کمدین آماتور استندآپ، مشارکت کننده سابق برای مجله کارآفرین، آلوم TEDx، سردبیر سابق مصاحبه و میزبان پادکست برای مدیر عامل زیر 30 هستم، و Copywriter برای Propllr. من بیش از 12 سال گذشته را صرف کمک به کسب و کارهای کوچک در تولید و تبدیل سرنخ ها به مشتریان کرده ام. من میزبان پادکست آموزش سه شنبه های انجمن تجارت کوچک و کارآفرینی ایالات متحده (USASBE) هستم. من همچنین یک دهه را صرف کمک به صدها (800+) کسب و کار به عنوان یک .

من می‌دانم که محتوا چگونه می‌تواند کسب‌وکارها را به سمت رشد سوق دهد و تلاش می‌کنم با محتوای جذاب، از نام‌های کسب‌وکار گرفته تا برچسب‌ها تا کپی وبلاگ، به شروع و رشد کسب‌وکار شما کمک کنم.

آیا مرا در اطراف دیده‌ای؟ من در:

منتشر شده و/یا برجسته شده ام

قبل از راه‌اندازی کسب‌وکار خود، به هزاران کارآفرین جوان کمک کردم و در عین حال در رهبری سازمان کارآفرینان دانشگاهی (مدیر عامل شرکت) بودم. در این مدت بیش از 1000 مقاله منتشر کردم، با کارآفرینان جوان بی‌شماری مصاحبه کردم و از برخی از بهترین کارآفرینان سراسر جهان آموختم.

من کار آزاد را در سال 2007 شروع کردم و نوشتن را به یک حرفه و تجارت تمام وقت تبدیل کردم.

در کار من، چیزی بیشتر از کمک به مشاغل کوچک دوست دارم. من با صدها کسب‌وکار کار می‌کنم و با به اشتراک گذاشتن همه چیزهایی که می‌دانم با افراد فوق‌العاده‌ای مثل شما، به هزاران نفر دیگر کمک خواهم کرد.

می‌خواهید به شما کمک کنم تا کسب‌وکارتان را به جلو ببرید؟ من اینجا هستم تا کمک کنم. امروز با من در Michael@TrepRep.com تماس بگیرید. برای اینکه خودتان این کار را انجام دهید،

لیسانس علوم (B.S.)، کارآفرینی
دانشگاه بردلی
اوت 2008 - می 2011

مسابقه طرح کسب و کار پروژه Springboard 2010 - مقام اول

رئیس فصل سازمان کارآفرینان دانشگاهی 2010

همکاران، مدیریت بازرگانی
کالج اجتماعی Kalamazoo Valley
اوت 2005 - دسامبر 2007

در نوامبر 2015، من این فرصت فوق العاده را داشتم تا ایده خود را در یک رویداد TEDx در نرمال، ایلینویز با جهان به اشتراک بگذارم. سخنرانی در یک رویداد TEDx افتخار بزرگی بود، و من تمام تلاشم را کردم تا پیامی را ارائه کنم که فکر می‌کردم این شانس را داشته باشد که بر دیگران تأثیر بگذارد. در اینجا سخنرانی من است، "اهمیت یک داستان سرای بی خود بودن".

دوره های این مدرس:

آموزش چگونه برای کسب و کار کوچک خود یک شعار عالی ایجاد کنید

How To Create The Perfect Tagline For Your Small Business

""فقط انجامش بده." "عاشقشم. ” "شیر گرفتی؟ ” «تعدادی. مغرور. تفنگداران دریایی. ” شعار مناسب، چه در حال راه اندازی یک استارتاپ یا یک شرکت بین المللی باشید. .."


آموزش بیانیه ماموریت شرکت خود را ایجاد کنید

Create Your Company's Mission Statement

"چرا کسب و کار شما وجود دارد؟ امیدوارید چه تغییری در زندگی کارمندان و مشتریان خود ایجاد کنید؟ بیانیه ماموریت شما، که یکی از بیشترین i. .."


آموزش چگونه برای شرکت یا استارتاپ خود ارزش های اصلی ایجاد کنید: چرا و چگونه

How to Create Core Values for Your Company or Startup: Why and How

"کسب و کار شما به چه چیزی اعتقاد دارد؟ آیا کارمندان و مشتریان شما می دانند؟ ارزش های اصلی شما نشان می دهد که کسب و کار شما به چه چیزی اهمیت می دهد. ارزش های اصلی شما نیز مفید است. .."


آموزش نویسنده آزاد شوید: 8 قدمی که امروز باید بردارید

Become a Freelance Writer: 8 Steps to Take Today

"هر کسی... بله، هر کسی، می تواند از تبدیل شدن به یک نویسنده آزاد درآمد کسب کند. این یعنی شما! در حالی که همه نباید شغل روزانه خود را رها کنند تا نویسنده شوند، اگر وجود داشته باشد. .."


آموزش محتوای راه اندازی: نوشته هایی که هنگام راه اندازی یک کسب و کار کوچک به آن نیاز دارید

Startup Content: Writing You Need When Starting A Small Business

"محتوای استارتاپ: نوشتنی که هنگام راه اندازی یک کسب و کار کوچک به آن نیاز دارید، دوره ای سریع و عمل محور است که برای تبدیل سریع استارتاپ شما به یک برند ارزشمند طراحی شده است..."


آموزش نحوه ایجاد سریع موضوعات وبلاگ عالی

How to Create GREAT Blog Topics FAST

با کمک کارآفرین و نویسنده حرفه ای مایکل لوچیز (من!) سریع موضوعات عالی برای وبلاگ خود ایجاد کنید. مایکل برای ایجاد موضوعات وبلاگ و. ..


آموزش چگونه یک جوک بابا بنویسیم

How to Write A Dad Joke

"" به پنیری که مال شما نیست چه می گویید؟ پنیر ناچو. " جوک های پدر فقط برای پدرها نیست و برای نوشتن آن لازم نیست یک کمدین استندآپ باشید. خوش آمدید به. .."