Francesco Samarelli

اسپیکر TEDx | نویسنده | پدر

به سادگی پرشور.

به عنوان یک سخنران TEDx، مربی، نویسنده و کارآفرین TEDx، هدف من این است که با فروتنی آنچه را که تا کنون به من کمک کرده است با دیگران به اشتراک بگذارم.

به‌عنوان بنیان‌گذار و پدر شدن، به سرعت متوجه شدم که باید بهترین نسخه از خود باشیم تا دیگران را راهنمایی کنیم. و به همین دلیل است که من اینجا هستم تا به جامعه در حال رشد خود نشان دهم که ما در درون خود قدرت داریم تا رویاهای خود را دنبال کنیم.

من به چه چیزی علاقه مند به تدریس هستم؟

  • سخنرانی عمومی (نحوه ارائه یک سخنرانی TED )
  • اعتماد به نفس ایجاد کنید
  • مسلط شدن به یک زبان جدید
  • آشپزی بیشتر!

این ویدیوی زیر را ببینید تا ببینید من واقعا کی هستم!

اگر می‌خواهید اطلاعات بیشتری کسب کنید، لطفاً نمایه SKILLSHARE من را دنبال کنید، و اگر از طرفداران محتوای من هستید، و ایده‌هایی برای کلاس‌هایی دارید که برایتان مفید است، برای من یک پیام/ایمیل ارسال کنید، و من می بینم چه کاری می توانم انجام دهم!

پس زمینه بیشتر

  • من یک خوش بین عملی، داوطلب بین المللی مشتاق، سخنران و نویسنده کتاب هستم. پیام کلی که من به اشتراک می گذارم این است که شخص از طریق عشق به خود برای خود ارزش قائل است که منجر به تأثیر موجی در کمک به دیگران می شود.
  • به عنوان یک مسافر مشتاق که از بیش از 60 کشور بازدید کرده است، که در 12 مورد از آنها برای مدت زمان طولانی داوطلب شدم. من به هشت زبان صحبت می‌کنم و به من کمک می‌کند در پروژه‌های بشردوستانه‌ام واقعاً همدل باشم. من از طریق تجربیاتم آموخته ام که افراد شاد به دیگران کمک می کنند و افراد را آزار می دهند و به دیگران صدمه می زنند. چشم انداز من این است که هر کسی را که آماده است ارزش واقعی خود را ببیند و کنترل بهترین نسخه خود بودن را در دست بگیرد، راهنمایی کنم.

    شما می توانید من را در حال پرواز از جرسی سیتی، نیوجرسی به عنوان یک بین المللی دستگیر کنید. مهماندار هواپیما، زندگی در آلمان به عنوان یک نویسنده، و سفر به جهان برای انتشار پیام عشق به خود به عنوان یک سخنران، یا می توانید من را پیدا کنید و شخصاً به من پیام دهید.
  • برخی از محتوای رایگان را در اینجا بررسی کنید، کتاب .
دوره های این مدرس:

آموزش اسپاگتی وگان Aglio e Olio (سیر و روغن) - نمایش آشپزی با دوستان

VEGAN Spaghetti Aglio e Olio (garlic & oil) - Cooking With Friends Show

به میزبان فرانچسکو و بهترین دوستش دومینیک بپیوندید تا نسخه خود را از این غذای کلاسیک ایتالیایی به اشتراک بگذارند. این دستور غذا از نسل های زیادی الهام گرفته شده است. ایرونی. ..


آموزش چگونه با دیگران ارتباط برقرار کنیم! (استراتژی های شبکه ای که کار می کنند!)

How to Connect with Others! (Networking Strategies that Work!)

"چگونه با دیگران ارتباط برقرار کنیم! (راهبردهای شبکه ای که کار می کنند!) آنچه خواهید آموخت: 10 نکته برای تعامل با دیگران با دیگران بهتر همدلی کنید خود را بیان کنید. .."


آموزش وگان پاستا پنه آلا ودکا/گراپا - نمایش آشپزی با دوستان

VEGAN Pasta Penne Alla Vodka/Grappa - Cooking With Friends Show

"به میزبان فرانچسکو و سرآشپز مائورو (پدر فرانچسکو) بپیوندید تا دستور غذای مخفی خانواده خود را به اشتراک بگذارند. این دستور غذا ده ها سال زنده مانده است و اکنون حتی یک نوع گیاهخواری دارد. ..."


آموزش طرز تهیه سوپ عدس ایتالیایی وگان آسان

VEGAN Easy Italian Lentil Soup Recipe

ما به همراه ماما الیزا، که اهل جنوب ایتالیا است، دستور پخت مخفیانه‌ای را می‌پزیم که بسیار ساده و سرگرم‌کننده است. انتظار چه چیزی - ماده غذایی .."


آموزش هنر تک تکلیف: چگونه تمرکز، تمرکز و بهره وری بیشتر داشته باشیم!

The ART of Monotasking: How to Focus, Concentrate and be more Productive!

آیا شروع و پایان دادن به یک کار برای شما سخت است؟ آیا خود را چندوظیفه ای می بینید و بهره وری کمتری دارید؟ همینطور من و این دوره می تواند برای شما باشد. ..


آموزش استاد سخنرانی عمومی: TEDx Masterclass

Master Public Speaking: TEDx Masterclass

بیایید آن را ساده نگه داریم - روش KIS. آیا می خواهید مخاطبان خود را درگیر کنید؟ - نه فقط یک ایده را به اشتراک بگذارید، بلکه مطمئن شوید که آنها را مجذوب خود می کند و می چسبد، پس شما i هستید. .."


آموزش 8 عادتی که منجر به بهره وری بیشتر می شود!

8 Habits leading to more Productivity!

آیا می خواهید بدانید که چگونه عادت های خود را تغییر دهید تا به شما کمک کند بهره وری بیشتری داشته باشید؟ تو در جای درستی هستی؟ پس از 10 سال غواصی عمیق در این موضوعات و ج. ..


آموزش هر زبانی در چالش 100 روزه (اکنون صحبت کنید!)

Any Language in 100-Day Challenge (Speak Now!)

"آیا می خواهید زبان دیگری یاد بگیرید؟ آیا رویای شما این است که آزادانه به یک زبان خارجی صحبت کنید؟ مسیر درست را پیدا کردی، جایی که من با دست تو را راه می‌برم! بعد از 1..."


آموزش چگونه می توان ارزش خود را توسعه داد و آن را ثابت کرد

How to Develop Self-Worth and Make it Stick

ارزش خود را بشناسید و بهترین نسخه خود شوید! "در مقطعی از زندگی مان احساس کرده ایم که کمتر از دیگران یا لایق زندگی بهتری نیستیم.