Alison Camacho

هنرمند رزین و صاحب fuzzycomma

سلام، من آلیسون هستم.

من یک هنرمند رزین مستقر در بریستول انگلستان هستم. من مالک برند هنری fuzzycomma و وب سایت هستم. من در هنر ژئود و رزین نجوم تخصص دارم، اگرچه اغلب وسوسه می شوم هنری خلق کنم که تلاش می کند به نجات سیاره کمک کند. من مشتاق حفظ دنیایمان برای نسل‌های آینده هستم و بنابراین دوست دارم از منابعی استفاده کنم که در غیر این صورت دور ریخته می‌شوند، و از زباله متنفرم. در راستای این فلسفه، من مبلمان را نیز بالا می برم - به خصوص میزهای کوچک، که اغلب از یک موضوع ژئود یا نجوم (گاهی اوقات به یکباره) و البته رزین استفاده می کنند! یکی از ویژگی های بارز هنر من و زندگی من، عشق من به رنگ است.

من دائماً هنر خود را اصلاح می کنم و تکنیک های جدیدی را یاد می گیرم که قصد دارم آنها را به دانش آموزانم منتقل کنم. من نزدیک به 20 سال تجربه تدریس در دبیرستان دارم و هنوز به طور منظم (از طریق زوم در طول این بیماری همه گیر) تدریس می کنم.

چند نمونه از هنر من:

در بالا ژئود "قدردانی رنگین کمان" من است - ادای احترام به کارکنان NHS و برای ابراز همبستگی با جامعه LGBTQ+

در زیر میز "ماه" من که از بالا و پایین مشاهده می شود و میز "صفحه شطرنج" من است



جدول "آسمان شب و ژئود زردآلو" "Pinwheel Galaxy"

دوره های این مدرس:

آموزش ساخت ژئودهای درخشان، تکنیک هایی با استفاده از رزین

Making Glittering Geodes, Techniques Using Resin

"آیا آثار هنری با شکوه ژئود را دیده‌اید که در حال حاضر در حال ترند هستند؟ این آثار هنری درخشان باورنکردنی به طرز شگفت‌انگیزی زیبا هستند و کمی تجمل به هر کدام اضافه می‌کنند.


آموزش عجب فاکتوری! پوشش رزین یک اثر هنری، برای مبتدیان.

Wow-factor! Resin Coating an Artwork, for Beginners.

"آیا تا به حال به تصاویر فوق العاده براق، پر زرق و برق با روکش رزین نگاه کرده اید و فکر کرده اید که "چقدر انجام این کار جالب است؟"


آموزش هنر رزین ساحل اقیانوس; روش های گام به گام برای دستیابی به امواج زیبا

Ocean Beach Resin Art; Step by step methods to achieving beautiful waves

" آیا عاشق اقیانوس هستید؟ آیا تا به حال تعطیلات شگفت انگیزی در کنار دریا داشته اید؟ آیا دوست دارید به یاد آب گازدار و امواج درهم بیفتید فقط ب. .."


آموزش استفاده از روش رزین چند لایه برای ایجاد یک استخر ماهی و چرخش یک جدول

Using a Multiple Layer Resin Method to Create a Fish Pond and Upcycle a Table

این دوره به شما می آموزد که چگونه از چندین لایه رزین برای ساخت یک اثر هنری سه بعدی به روشی منحصر به فرد استفاده کنید - با ایجاد یک حوضچه رزین بر روی میز، که تا را بالا می برد. ..