Alex Staniloff

عکاس داخلی

الکس استانیلوف یک عکاس اهل نیویورک است که متخصص در دکوراسیون داخلی و معماری است. او برای تعداد بیشماری از طراحان داخلی، معماران و مشاوران املاک کار کرده است تا به بهترین وجه از فضاهای آنها کمک کند. کارهای الکس با داشتن نزدیک به 10000 فضا، از هتل ها، رستوران ها، مطب پزشکان، کاندومینیوم ها و حتی یک سالن بولینگ متفاوت است.

کار او در نشریات در سراسر جهان و همچنین در کمپین‌های Starwood Hotels، Airbnb و Seamless مورد استفاده قرار گرفته است. اگرچه او عاشق زندگی در نیویورک است، اما دلتنگ تیراندازی به خانه های صنعتگر و سبک تودور در شهر خود، لس آنجلس است.

الکس عاشق کار با نور طبیعی است، به خصوص نورگیر گاه به گاه. در شغل الکس، هیچ چیز بهتر از دیوارهای سفید و یک روز آفتابی نیست. الکس عاشق سفر و عکاسی در سفرهایش است، خواه یک گنبد ژئودزیک در جاشوا تری یا یک کلبه دنج در بروژ. هر شغل راهی برای الکس برای تمرین و تقویت مهارت هایش است و او مشتاقانه منتظر تک تک شلیک ها است.

می توانید نمونه کارهای الکس را در Gotham Interiors

مشاهده کنید

و پروژه های گذشته او را نیز می توان در

مشاهده کرد
دوره های این مدرس:

آموزش سطح عکاسی داخلی خود را ارتقا دهید: چگونه مانند یک حرفه ای عکاسی و ویرایش کنید

Level Up Your Interior Photography: How to Shoot and Edit Like a Pro

از عکس‌های بی‌مزه Airbnb خسته شده‌اید؟ عکس های آیفون برای شما قطع نمی شود؟ آیا می خواهید عکاسی املاک و مستغلات خود را یک درجه بالا ببرید؟ به الکس استانیلوف، یک متخصص حرفه ای بپیوندید. ..


آموزش عکاسی داخلی: چگونه می توان به بهترین شکل از یک فضا عکس گرفت

Interior Photography: How to Best Capture a Space

«در این کلاس، تمام مهارت‌های اساسی مورد نیاز برای بهترین عکاسی از فضای داخلی را بررسی می‌کنیم. ما در مورد اینکه از چه تجهیزاتی استفاده می کنم و چه نوع تجهیزاتی استفاده می کنم صحبت خواهیم کرد. .."