Bala Eswari

هنر اسواری

سلام دوستداران هنر، من بالا اسواری ماچا هستم و می توانید من را به عنوان Eswari_Art در تمام پلتفرم های اجتماعی پیدا کنید. من یک برنامه ریز محیط زیست حرفه ای و یک هنرمند قلب و ذهن هستم. هنر بخشی از برنامه روزانه من است و به من کمک می کند تا ذهنم را از هرج و مرج بیرونی آرام کنم. من مطمئن می شوم که حداقل 15 دقیقه در روز نقاشی می کنم/نقاشی می کنم تا روزم را روشن تر و زیباتر کنم.

من اهل ویجایاوادا، شهری در ایالت آندرا پرادش هند هستم. من از کودکی نقاشی می کردم، به دلیل تحصیل مدتی بود که هنر را جدی نگرفتم. از یک سال به بعد، در دوران قرنطینه، دوباره به علاقه‌ام به هنر نگاه کردم و با چند کتاب رنگ‌آمیزی و سپس ماندالا، آبرنگ، گواش، اکریلیک و حتی رسانه‌های دیجیتال شروع کردم. باید بگویم آسمان تنها محدودیت خلاقیت است!

اشتیاق به تدریس مدت زیادی است که در من وجود دارد. به همین دلیل من آرزوی دکتری خود را دارم و به زودی استاد دانشگاه شوم. من شدیداً به انجام کاری که من را خوشحال می کند باور دارم تا اینکه منتظر قدردانی یا انتقاد باشم. با این علاقه مستمر به هنر و تدریس در عین حال، من در سفرم در زمینه های مختلف نقاشی و تدریس نیز به کاوش های زیادی پرداخته ام. تلاش ها، اشتباهات و جلوه های بصری هر یک از آثار هنری را در کنار زیبایی و آراستگی می بینم. من معتقدم که هیچ کس هنرمند متولد شده نیست، این فقط یک تمرین مداوم است که باعث می شود فرد در هر کاری کامل شود.

من کارگاه‌هایی را با موفقیت در هند از طریق رسانه‌های مختلف برگزار کرده‌ام. من از سفر بسیار لذت می برم و سعی می کنم گاهی از حافظه ام نقاشی بکشم و آنها را به آثار هنری زیبا تبدیل کنم. با من می توانید جادوی واقعی ماندالا و آبرنگ را همراه با ترکیب این دو رسانه تجربه کنید. گاهی اوقات من عاشق آزمایش گواش و اکریلیک هستم. بیشتر از همه، من آبرنگ را به دلیل طبیعت غیرقابل پیش بینی و زیبایی واقع گرایانه اش دوست دارم. بعدی ماندال است که به دلیل ویژگی های مراقبه ای آن است که من امروز هستم.

از اینکه در این سفر هنری زیبا به من پیوستید متشکرم. بیایید همه در زیبایی آبرنگ و ماندالا غرق شویم.

می توانید من را در اینستاگرام به عنوان

پیدا کنید

هنر سبک مدیتیشن من است!

دوره های این مدرس:

آموزش 15 روز Sky+Bird's - استاد رسا آسمان

15 days of Sky+Bird's - Master expressive sky's

"" یک رنگ آبی، بریده بریده خاکستری - آسمان زرشکی تیره، غروب ارغوانی در بازی. تاریکی خاکستری، ستارگان در راه - شب غمگینی، ماه رنگ پریده برای ماندن. وصله نرم از. .."


آموزش رئالیسم در گواش - 2 سبزیجات

Realism in Gouache - 2 Veggies

"سلام دوستداران هنر من با یک نقاشی شگفت انگیز واقع بینانه یا اغلب به عنوان کلاس نقاشی STILL LIFE بازگشته ام. ما از یک گواش متوسط ​​همه کاره استفاده خواهیم کرد. .."


آموزش کریسمس Gnomey در آبرنگ - 5 روز حال و هوای Gnomey

Gnomey Christmas in watercolors - 5 days of Gnomey vibe

" سلام به علاقمندان هنر در این کلاس، من شخصیت زیبای GNOME را همراه با تم کریسمس با استفاده از آبرنگ به‌عنوان وسیله‌ای برای هنر به شما می‌آورم. این سی کوچولوها .."


آموزش ماندالای آبرنگ - مبانی شاهکار

Watercolor Mandala - Basics to Masterpiece

ماندالا تصویری نمادین از جهان است. می‌تواند یک نقاشی روی کاغذ، دیوار، بوم باشد، می‌تواند با استفاده از شن و بسیاری موارد دیگر با یا بدون هیچ چشم‌اندازی خلق شود.


آموزش 5 روز بستنی و بستنی

5 DAYS of Popsicle's and Ice-creams

تابستان همه جا فرا می رسد و بستنی ها چیزی است که ما را خوشحال می کند و همراهی برای استراحت با خانواده در این فصل گرم. در این کلاس، ما خواهیم بود. ..


آموزش کهکشان ها و صورت فلکی - 12 نشانک دوستانه و منحصر به فرد مبتدی در آبرنگ

Galaxies & Constellations - 12 Beginner friendly and unique Bookmarks in Watercolors

"سلام به همه، کهکشان ها چیزی هستند که همه دوست دارند آن را نقاشی کنند و گاهی اوقات نزدیک شدن به چنین موضوعاتی برایشان مشکل است. برای همه کسانی که می خواهند اکتشاف کنند. .."


آموزش سنگریزه ها در 6 تکنیک مختلف - داستان ساحل دریا در رنگ های آبی

Pebbles in 6 different techniques - A sea shore story in Water colors

ماه جهانی آبرنگ بر همه روح های خلاق مبارک باد. همه یک هنرمند هستند و فقط به خودتان اجازه دهید در این زمینه کاوش کنید تا در آن مهارت پیدا کنید. من شروع کردم. ..


آموزش کارت پستال های کریسمس - 10 روز جشن در آبرنگ

Christmas Postcards - 10 days of Celebrations in Watercolors

"سلام دوستداران هنر من تقریباً مطمئن هستم که شما می خواهید جشن ها هنری باشد و این تعطیلات، زمستان ها و کریسمس بهترین ها برای بیدار کردن جنبه های هنری هستند. .."


آموزش برگ و آسمان نارگیل - 6 روز سفر با آبرنگ

Coconut leaves and Skies - 6 days journey with watercolors

با سلام خدمت خانواده هنرمند عزیزم من اینجا هستم با یک کلاس کاملاً جدید. بسیاری از دانش‌آموزان بعد از کلاس پرندگان از من خواسته‌اند که چنین کوچک و آرام‌بخش را آموزش دهم. .."


آموزش بیایید به مدت 15 روز در آبرنگ پرواز کنیم

LET's FLY OFF for 15 days in Watercolors

سلام دوستداران هنر، ماه آبرنگ بر شما عزیزان در سراسر جهان مبارک باد. بیایید پرواز کنیم و جهان را با نقاشی این پرندگان شگفت انگیز در W. .. ببینیم.


آموزش 3 مینی ماندالا - یک سفر درمانی

3 Mini Mandalas - A therapeutic journey

در این کلاس، نحوه ایجاد 3 مینی ماندالای مختلف را با استفاده از یک طرح شبکه ای یاد خواهیم گرفت. بله درست متوجه شدید!!! فقط دست از ساختن ماندال بردارید. ..