Amy Earls

هنرمند آبرنگ

سلام!

لطفاً به من اجازه دهید خودم را معرفی کنم. نام من امی ال ارلز است. من یک هنرمند آبرنگ و معلم Skillshare با بیش از 20 سال تجربه در طراحی و نقاشی هستم. من بیشتر از موضوعات طبیعی مانند مناظر، پرندگان و سایر حیوانات الهام می‌گیرم.

چند نکته درباره من. من عاشق قهوه هستم، لاته شیر بادام از کافی شاپ محلی من بهترین است! من برای هر چیز بامزه و خزدار، مخصوصاً گربه ها، نقطه نرمی دارم. اگر می‌توانستم به غیر از هنر کردن، کار دیگری انجام دهم، اسب سواری بود. همچنین، من فقط کمی وسواس رنگی دارم. قرمز مورد علاقه من است!

هنر و ساختن چیزها همیشه بخشی از شخصیت من بوده است. از 18 ماهگی شروع به طراحی کردم. من برای کالج به مدرسه هنر نرفتم، در عوض، دارای مدرک لیسانس در مطالعات عمومی و طراحی گرافیک هستم. خیلی طول کشید تا همه چیز به شکل کامل درآمده و من را به جایی که شروع کردم، با هنر، برگرداند. من بیش از یک دهه را صرف مبارزه با انتظارات بیرونی کردم و تلاش کردم تا راهم را به جایی بیابم که بتوانم خوشحال و راضی باشم. در نهایت، پاسخ من تبدیل شدن به رئیس خودم و استفاده از مهارت‌هایی بود که در تمام آن سال‌های «هدر رفته» توسعه داده بودم.

در حالی که من به تازگی این مسیر شغلی جدید را آغاز کرده ام، یک چیز را با اطمینان می دانم، آثار هنری من هدیه من به شما و به جهان است. من واقعاً معتقدم که قرار است از طریق پیوند مشترک خلاقیت و هنر به دیگران کمک کنم. با به اشتراک گذاشتن کار و فرآیند خلاقانه ام، امیدوارم دیگران را تشویق و الهام بخشم. ما با هم خیلی قوی تر هستیم پس لطفاً به من بگویید چگونه می توانم در سفر هنری به شما کمک کنم. با خیال راحت به از طریق ایمیل (amy@amyearls.art) یا پیامی مستقیم به من در اینستاگرام بفرستید. من همیشه خوشحالم که درباره هنر گپ می زنم!

از اینکه خواندید متشکرم!

امی

دوره های این مدرس:

آموزش تصویرسازی پایه آبرنگ و جوهر: پرندگان آوازخوان

Basic Watercolor & Ink Illustration: Songbirds

در این کلاس، تکنیک های اولیه طراحی و نقاشی با آبرنگ را با تمرکز خاص بر روی پرندگان آوازخوان پوشش خواهم داد. من شما را گام به گام در روند خود راهنمایی خواهم کرد. ..


آموزش با آبرنگ و کاغذ برش کارت تبریک تعطیلات زیبا بسازید

Create Beautiful Holiday Greeting Cards with Watercolor & Cut Paper

" در این کلاس، هنرمند آبرنگ، Amy L. Giglio، نحوه ساخت سه طرح زیبای کارت تبریک تعطیلات را با استفاده از آبرنگ، کاغذ برش، و جوهر نشان می‌دهد. Th. .."


آموزش چگونه میوه های آبرنگ بازیگوش را رنگ آمیزی کنیم!

How to Paint Playful Watercolor Fruit!

در این کلاس، گام به گام شما را با نحوه رنگ آمیزی میوه ها با آبرنگ با استفاده از یک تکنیک سرگرم کننده و آسان آشنا می کنم. برای مبتدیان یا هر کسی که علاقه مند است عالی است. ..


آموزش منظره آبرنگ کلبه ساحلی

Seaside Cottage Watercolor Landscape

در این دوره، ما یک منظره کلبه ساحلی آرامش بخش را با آبرنگ نقاشی می کنیم. در تلاش برای نگه داشتن کلاس به مدت قابل مدیریت تر، وجود ندارد. ..