Mathew Graphic

طراحی گرافیک

سلام، نام من متیو است و هدف من این است که دانش خود را در مورد طراحی گرافیک با همه به اشتراک بگذارم. چند سال پیش، تجارت آنلاین خود را شروع کردم و به طور تصادفی با مشکلات زیادی مانند طراحی لوگو و ارائه کلی برندم مواجه شدم. سپس با نرم افزار Adobe مانند Adobe Illustrator مواجه شدم. با این نرم افزار بالاخره توانستم یک لوگو برای کسب و کارم و به صورت رایگان ایجاد کنم! آن زمان بود که عاشق طراحی کلی گرافیک شدم. خیلی جالب است که شما این آزادی را داشته باشید و بدانید که می‌توانید هر چیزی را که می‌خواهید از تصاویر برای تی‌شرت‌ها و نقاشی‌های وکتور گرفته تا طراحی لوگوی سفارشی خود ایجاد کنید. به همین دلیل است که من شما را تشویق می‌کنم که یادگیری طراحی گرافیک را شروع کنید، زیرا در آینده پتانسیل زیادی دارد، از داشتن یک سرگرمی گرفته تا ایجاد یک کنسرت جانبی که می‌تواند به چیزی غیرقابل تصور تبدیل شود.

علاقه خود را دنبال کنید!

دوره های این مدرس:

آموزش ویرایش ویدیو: ایجاد جلوه های عالی در Adobe Premiere Pro

Video Editing: Create Awesome Effects In Adobe Premiere Pro

"این دوره به شما یاد می دهد که چگونه ویرایش ویدیوی خود را با جلوه های جالب بهبود بخشید. ما موارد زیر را پوشش خواهیم داد: - سرعت/کاهش سرعت و معکوس کردن یک ویدیو - زوم صاف در/زوم ou. .."


آموزش موشن گرافیک: تصویر خود را با افترافکت و ایلاستریتور ایجاد و متحرک کنید

Motion Graphics: Create & Animate Your Illustration With After Effects & Illustrator

"در این دوره کوتاه، من به شما نشان می دهم که چگونه تصویر خود را ایجاد و متحرک کنید، و همچنین چگونه می توانید یک تصویر پس زمینه متحرک کنید و ایجاد کنید. ما خواهیم رفت..."