Morgan Swank

تصویرگر

من استودیو مورگان سوانک را اداره می‌کنم که یک استودیوی هنری و طراحی مستقر در ریچموند، ویرجینیا است که در تصاویر سفارشی، کارت‌های تبریک عمده فروشی و آموزش هنر تخصص دارد.

من برای اولین بار در دوران کودکی عاشق طراحی شدم و هرگز اشتیاق خود را برای خلق کردن از دست ندادم. من شروع به توسعه مهارت های خود به عنوان یک هنرمند پرتره کردم و کار من با کشف موضوعات مختلف با مداد و نشانگر به پیشرفت خود ادامه داد.

می‌خواهید با جدیدترین تصاویر همراه باشید؟


شما می توانید تلاش های هنری من را در اینجا دنبال کنید! من حتی یک صفحه از منابع رایگان دارم!

دوره های این مدرس:

آموزش هنر + ماکت کارت تبریک در فتوشاپ

Art + Greeting Card Mockups In Photoshop

در این کلاس به نحوه ایجاد موکاپ با اشیاء هوشمند و سایه انداختن در فتوشاپ می پردازم. اگر شما یک هنرمند هستید و می خواهید صفحه های تخت و پ. ..


آموزش هنر پرتره: چگونه چهره ها را بکشیم

Portrait Art: How To Draw Faces

"این کلاس برای هر کسی است که تا به حال خواسته است چهره ای را از روی یک عکس بکشد و واقعاً شبیه آن شخص شود. در حالی که من اصول اولیه پرتره مداد را به اشتراک می گذارم. . .."


آموزش تصویرسازی مد: نحوه ترسیم تصاویر از مجلات

Fashion Illustration: How To Draw Images From Magazines

"در این کلاس شما یاد می گیرید که چگونه تصاویر مد را که در مجلات می بینید بکشید! من اصول طراحی بدن را مرور می کنم و سپس به سمت طراحی حرکت می کنیم..."


آموزش هنر پرتره: چگونه مو را بکشیم

Portrait Art: How To Draw Hair

"در مورد طراحی بافت های مختلف مو با مداد گرافیتی همه چیز را بیاموزید! ما از بلوند پلاتین به ریش و بافته می رویم! این کلاس یک کلاس افزودنی برای Portra است. .."


آموزش تصویر مد: چگونه بدن را بکشیم

Fashion Illustration: How To Draw The Body

در این کلاس ما بر روی بلوک اصلی تصویرسازی مد تمرکز خواهیم کرد - بدن (یا کروکی). هر چه بیشتر در درک خود از h رشد کنید. ..


آموزش نقاشی حیوانات خانگی با نشانگر

Drawing Pets With Markers

در این کلاس یاد خواهید گرفت که چگونه با استفاده از خودکار و نشانگر یک گربه بکشید. ما عمدتاً از سایه‌های خاکستری برای ارائه دوست پشمالوی خود استفاده خواهیم کرد. یاد خواهید گرفت: - T...