Parth Sawhney

نویسنده و مربی موفقیت

نام من پارث ساهنی است. من نویسنده، داستان نویس و مربی موفقیت برای افراد موفق در سراسر جهان هستم. من همچنین خالق و هستم که در آن ایده‌ها، بینش‌ها و منابع مربوط به توسعه شخصی، فلسفه، طرز فکر موفقیت و شرایط انسانی را به اشتراک می‌گذارم. span>

هدف من این است که از طریق کارم تأثیر معناداری ایجاد کنم و به مردم در سراسر جهان کمک کنم تا زندگی خارق العاده ای داشته باشند و نسخه های بهتری از خود شوند.

هر شیر دلی به یک مربی نیاز دارد. اگر آماده شروع سفر موفقیت هستید، من اینجا هستم تا همراه و راهنمای شما در کنار شما باشم تا به شما کمک کنم تا هر روز بیشتر از این استفاده کنید.

برای منابع بیشتر خودآموزی و رشد شخصی، لطفاً از وب سایت اصلی من دیدن کنید: parthsawhney.com.

از همین امروز شروع به یادگیری اصول اساسی فلسفه کنید!

رواقی‌گرایی مکتبی از فلسفه هلنیستی است که توسط Zeno of Citium در اوایل قرن سوم قبل از میلاد تأسیس شد. این یک رویکرد ساده برای غلبه بر احساسات مخرب و عمل با عقل است. این فلسفه توسط مردان تاریخی و مدرن، از جمله هنرمندان، پادشاهان، روسای جمهور، نویسندگان و کارآفرینان انجام شده است.


رواقی گری ابزارهای مفید و راهبردهای عملی را برای گذر از مشکلات روزمره و داشتن زندگی معنادارتر و شادتر ارائه می دهد. در این دوره، حکمت فیلسوفان بزرگی چون اپیکتتوس، سنکا و مارکوس اورلیوس و همچنین نویسندگان مدرنی چون رایان هالیدی، ماسیمو پیگلیوچی، دونالد رابرتسون، پیر هادوت و نسیم نیکلاس طالب به شکلی که هضم آن آسان است، تقطیر شده است. و مصرف کنید.


اصول دستیابی به خرد عملی و داشتن یک زندگی خوب هرگز تغییر نخواهد کرد و به همین دلیل است که رواقی گرایی فلسفه ای ضروری برای یادگیری هنر زندگی کردن است. دانش جاودانه فشرده در این درس‌های کوتاه و در عین حال تأثیرگذار، شما را در پیمایش در پیچیدگی‌های زندگی مدرن راهنمایی می‌کند و به شما در تلاش برای داشتن یک زندگی با فضیلت و شادی کمک می‌کند.

دوره های این مدرس:

آموزش امور مالی شخصی 101: ملزومات رفاه برای مبتدیان

Personal Finance 101: Prosperity Essentials for Beginners

از همین امروز شروع به یادگیری موارد ضروری رفاه و فراوانی مالی کنید! اصول اساسی استقلال مالی هرگز تغییر نخواهد کرد و به همین دلیل است. ..


آموزش رواقی 101: اصول فلسفه برای مبتدیان

Stoicism 101: Philosophy Essentials for Beginners

"از همین امروز شروع به یادگیری اصول اساسی فلسفه کنید! رواقی گرایی مکتبی از فلسفه هلنیستی است که توسط زنون سیتیوم در اوایل قرن سوم قبل از میلاد تأسیس شد.


آموزش خوشبختی | تسلط مینی

Happiness | Mastery Mini

"" برای ایجاد یک زندگی شاد بسیار اندک نیاز است. همه چیز در طرز تفکر شما در درون خودتان است. " - مارکوس اورلیوس بسیاری از ما شادی را یک شرکت کمیاب می‌دانیم. .."


آموزش ذهنیت فراوانی | تسلط مینی

Abundance Mindset | Mastery Mini

"فراوانی چیزی نیست که به دست آوریم. بلکه چیزی است که ما به آن توجه می کنیم." - وین دایر اصطلاح "ذهنیت فراوانی" توسط استفان کاوی و مقدمه اصلی ابداع شد. ..


آموزش مراقبه های مارکوس اورلیوس | ایده های اصلی و نکات کلیدی

Meditations by Marcus Aurelius | Main Ideas & Key Takeaways

"حکمت باستانی برای چالش های مدرن. مدیتیشن ها مجموعه ای از افکار خصوصی امپراتور بزرگ روم مارکوس اورلیوس است که هر روز در مورد این موضوع فکر می کرد. .."